|
کدخبر: 81984

سهمیه ۱۲۰ لیتری بنزین به معلمان می‌رسد

اوایل هفته آینده دستورالعمل و شرایط ورود مشخصات افراد در سامانه سپند اعلام خواهد شد و سهمیه پیش از این راهبران آموزشی نیز شارژ می‌شود.

گسترش‌نیوز: مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از قطعی شدن اختصاص سهمیه بنزین ماهیانه ۱۲۰ لیتر به ۳ هزار راهبر آموزشی و تعدادی دیگر از معلمان که مسافت زیادی را برای حاضر شدن در محل کار طی می‌کنند، خبر داد.

نورعلی عباسپور ضمن اعلام این خبر گفت: «امروز وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها به ما اعلام کرد که اختصاص سهمیه بنزین به راهبران آموزشی و تعدادی دیگر از معلمان قطعی شده است.»

او ادامه داد: «وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها در حال آماده کردن دستورالعملی هستند و ما گفته‌اند از اوایل هفته بعد ورود اطلاعات انجام می‌شود و اختصاص سهمیه قطعی شده است تا برای افراد موردنظر شارژ شود.»

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: «غیر از راهبران آموزشی تعدادی دیگر از معلمان هم هستند که استان‌ها درخواست آنها را برای ما فرستاده بودند که این افراد هم مشمول هستند و بنزین به آنها هم اختصاص داده می‌شود. این معلمان افرادی هستند که مسیر کارشان طولانی است و ممکن است در طول روز با وسیله شخصی ۱۰۰ کیلیومتر مسافت را طی کنند.»

عباسپور گفت: «ما در حال تعیین شاخص‌های مودرنظر برای اختصاص سهمیه به این افراد هستیم. آمار و اطلاعات این افراد را داریم و گفته‌‌ایم که دسترسی به استان‌ها داده شود تا خودشان در سامانه سپند مسخصات افراد را ثبت کنند. اوایل هفته آینده وزارت کشور دستورالعمل را به ما می‌دهد و و ما هم شرایط ارا اعلام خواهیم کرد.»

به گفته مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ماهیانه ۱۲۰ لیتر بنزین به راهبران آموزشی و بقیه معلمانی که مشمول خواهند شد، اختصاص می‌یابد و از زمانی که این بنزین به معلمان و سرویس‌های مدارس داده شده، برای افراد جدید هم شارژ می‌شود.»

او افزود: «راهبران آموزشی ۳ هزار نفر هستند ولی تعداد بقیه افرادی که مشمول می‌شوند هنوز مشخص نیستند و باید شرایط را اعلام کنیم و پیمایشی انجام شود که همه این جزییات طی دستورالعملی در هفته آینده اعلام خواهد شد.»

منبع: تهران‌نیوز

ارسال نظر