|
کدخبر: 328281

لیست 10 وکیل ملکی برتر در بابل [آپدیت 1403]

 

images_1717191421_665a42fdb8801.png

بررسی پرونده‌های حقوقی و کیفری نشان دهنده مشکلات فراوان برای پیگیری و وکالت دعاوی ملکی و ثبتی است و این پرونده‌ها همواره جزء چالش‌برانگیزترین دعاوی مطرح شده در مراجع قانونی هستند. به همین دلیل، انتخاب یک وکیل ملکی و ثبتی برتر از ضرورت بالایی برخوردار است.

مسائل ملکی و تنظیم قراردادهای خرید و فروش املاک در استان مازندران به خصوص شهر آمل گستردگی فراوانی دارد. چرا که این شهر دارای منابع طبیعی و زمین‌ها و اراضی حاصلخیز بوده و در بین سرمایه‌گذاران ملکی نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است. اما در عین حال، کلاهبرداران نیز فعالیت گسترده‌ای در بازار املاک و مستغلات آمل دارند و در صورت عدم آشنایی با قوانین و نحوه تنظیم قرارداد ممکن است گرفتار آن‌ها شوید. در چنین شرایطی، همواره پیشنهاد شده است که به منظور فعالیت در بازار املاک آمل از وکلای مجرب و کاربلد استفاده کنید. این وکلا با استفاده از قوانین و تبصره‌های قانونی می‌توانند از حقوق شما دفاع کرده و مانع از تضییع حق قانونی شما شوند.

این طور به نظر می‌رسد که انتخاب یک وکیل برتر در حوزه املاک باعث تسریع در روند رسیدگی به پرونده و همچنین بیشتر شدن احتمال موفقیت در آن خواهد شد. به همین دلیل، ما نیز در این نوشتار تلاش کرده‌ایم تا لیست 10 وکیل ملکی آمل را به شما معرفی کنیم تا در مواقع لزوم بتوانید از تخصص و مهارت آن‌ها استفاده کنید. بر اساس بررسی‌های ما، 10 وکیل برتر ملکی در آمل عبارتند از:

 

1- دکتر زین العابدین فرهادی

دکتر زین العابدین فرهادی وکیل پایه یک دادگستری و پژوهشگر برتر حقوقی است که تاکنون پرونده‌های متعددی را با موضوعات ملکی و ثبتی وکالت کرده است. ایشان به دلیل تجربه فراوان و آشنایی با قوانین ملکی می‌تواند یکی از گزینه‌های مطلوب برای وکالت این دعاوی باشد. دکتر فرهادی سال‌ها عضو کمیته علمی حقوقی کانون وکلای قوه قضاییه در استان مازندران بوده و از نظر علمی موفق به کسب کرسی استاد دانشگاه نیز شده است. به همین دلیل، با مسائل حقوقی و کیفری روز آشنا بوده و می‌تواند از مهارت و تخصص خود برای دفاع از موکل استفاده نماید.

دکتر زین العابدین فرهادی به عنوان مدیر موسسه حقوقی مهر آرای عدل، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نامزد بوده است. ایشان بر معاملات و قراردادهای ملکی در آمل و استان مازندران اشراف کاملی دارد و می‌تواند کمک بزرگی برای حل و فصل مشکلات حقوقی و ملکی شما باشد.

 

اکنون به منظور آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت دکتر زین العابدین فرهادی و بررسی رزومه کاری ایشان می‌توانید وارد سایت drzfarhadi.ir شوید و یا همه روزه از ساعت 9 صبح تا 8 شب با شماره تلفن 09113142478 تماس گرفته و سوالات خود را در مورد دعاوی ملکی و ثبتی از ایشان بپرسید. البته امکان تماس از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ نیز به صورت شبانه‌روزی فراهم شده است.

 images_1717191522_665a4362a7467.png

2- مصطفی عابدی

ایشان لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه چالوس را داشته و تاکنون پرونده‌های مختلفی را با موضوع دعاوی ملکی، طلاق، مهریه و نفقه وکالت کرده است.

3- فرشاد سلیمانی

فرشاد سلیمانی وکیل پایه یک دادگستری بوده و برای وکالت پرونده‌های ملکی و ثبتی کارنامه قابل قبولی دارد. علاوه بر آن، با قوانین و تبصره‌های موجود در دعاوی عقود و معاملات ملکی نیز آشنا هستند.

4- نسیم اندرز

سرکار خانم اندرز حدود 8 سال سابقه وکالت در زمینه پرونده‌های حقوقی و کیفری را داشته است و با دعاوی ملکی و ثبتی نیز آشنایی کاملی دارند.

5- بابک حاجی پور

ایشان وکیل پایه یک دادگستری است و با انواع دعاوی ملکی حقوقی و ملکی کیفری نیز آشنا هستند. به منظور ارتباط با آقای بابک حاجی پور می‌توانید به صورت حضوری و یا تلفنی اقدام نمایید.

6- جواد حیدری

آقای جواد حیدری نیز وکیل پایه یک دادگستری بوده و با نحوه وکالت پرونده‌های ملکی و ثبتی آشنایی کافی دارند. علاوه بر آن، برای وکالت دعاوی خانواده نیز گزینه‌ای مناسب هستند.

7- آرزو درویشوند

سرکار خانم آرزو درویشوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خانواده بوده که روی پرونده‌های ملکی نظیر خلع ید و رفع تصرف عدوانی نیز تسلط دارد. ایشان فارغ التحصیل حقوق از دانشگاه علم و صنعت و دارای مدرک کارشناسی ارشد است.

8- محمد حاجیلو

 ایشان یکی از وکلای برتر در حوزه املاک و مستغلات است که قوانین مربوط به این پرونده‌ها را می‌شناسد. علاوه بر آن، آقای محمد حاجیلو توانایی وکالت دعاوی خانواده، مهریه و طلاق را نیز دارند.

9- هدی سبحانی

ایشان عضو کانون وکلای دادگستری و استاد دانشگاه هستند که روی حقوق جزاء مسلط بوده و پرونده‌های مختلفی را با موضوع قراردادهای ملکی وکالت کرده است. خانم هدی سبحانی کارشناس مدیریت بازرگانی و دکترای حقوق جزا دارند.

10- فاطمه یاس جعفری

خانم یاس جعفری دارای 20 سال سابقه وکالت در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری، کلاهبرداری ملکی و انواع قراردادها است. ایشان سابقه تدریس در دانشگاه را نیز داشته و گواهینامه‌های مختلفی را  نیز به صورت داخلی و بین المللی کسب کرده است.

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها