|
کدخبر: 327753

عرفان ابری خواننده جوان و با استعداد ایرانی مطرح کرد؛

یکی از اهداف هنر موسیقی دادن احساس بهتر به مردم جامعه است

عرفان ابرا در گفتگویی خبر از برگزاری اولین کنسرتش در تهران و شهرهای مختلف کشور خبر داد.

کسب و کار یکی از اهداف هنر موسیقی دادن احساس بهتر به مردم جامعه است

عرفان ابرا از جمله خوانندگان جوان کشور است که پس از عرضه ترک های مختلف و استقبال جامعه موسیقی، قرار است اولین کنسرتش با همیاری گروهی از اهالی موسیقی ایران برگزار شود.

ابرا که متولد اردیبهشت  ۱۳۸۳ است درباره نحوه علاقمندیش به خوانندگی می گوید: در دوران کودکی قاری قران بودم و در این حوزه موفق به کسب مقام های مختلفی شدم . تا اینکه رفته رفته جذب دنیای خوانندگی شدم که به نظرم از آنجا که این هنر یکسره با احساس و عواطف بشر سر وکار دارد، به شکل مستقیمی بر روح و روان افراد جامعه تاثیر می گذارد و به همین دلیل  جایگاه ویژه ای دربین مردم دارد که باید قدر آن را دانست و برای تعالی آن تلاش کرد.

ابرا با توضیج اینکه موسیقی را با یادگیری ساز پیانو شروع کرده است می گوید: من به جز ساز پیانو با گیتار هم کار می کنم و تقریبا تمام آهنگهایی که خوانده ام شعر و ملودی اش را هم خودم ساخته ام.

او یکی از ویژگی های موسیقی و ترانه را در عصر فعلی ، کوشش برای رسیدن به احساس برتر و دغدغه مندی به مسایل پیرامونی عنوان می کند و می گوید : همه کوشش من و همکارانم در این خلاصه می شود که لحظات بهتری را برای مخاطبان آهنگهایمان بوجود آوریم . اگر ما بتوانیم فقط برای لحظاتی به این مهم نائل شویم قطعا به هدفمان رسیده ایم. یکی از اهداف من به عنوان عضو کوچک گروه این است به آدمهای پیرامونمان و همین طور جامعه ای که در آن زندگی می کنیم ، احساس بهتری هدیه بدهیم.

از عرفان ابرا تا کنون ترک های پرمخاطبی چون یه قلب، بده قول، پیشتم با منظور، زده به سرم ، پشتتو نبین ، بگم نگم، و مثل فیلمه در فضای مجازی منتشر شده است

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها