|
کدخبر: 326575

راهنمای خرید دوربین های سیم کارت خور

اگر قصد خرید دوربین های سیم کارت خور را دارید بهتر است قبل از خرید این مطلب مفید را از دست ندهید. در این خبر به طور کامل ۰ تا ۱۰۰ راهنمای خرید دوربین های سیم کارت خور پوشش داده شده است.

دوربین مدار بسته سیم کارت خور چیست و چگونه عمل می کند؟

دوربین های سیم کارت خور جزء محبوب ترین محصولات در بازار هستند. دلیل این محبوبیت این است که برای نصب و راه اندازی آن به تجهیزات اضافی مانند مودم و دستگاه DVR، هارد، کابل و … نیازی ندارید. این دوربین ها برای راه اندازی فقط و فقط نیاز به یک سیم کارت دارند و کافی است در مکانی که قرار است دوربین نصب شود، اینترنت 4g و یا 3g آنتن دهی قابل قبولی داشته باشد. بعد از قرار دادن سیم کارت و نصب نرم افزار به روی تلفن همراه خود به راحتی می توانید صدا و تصویر مکان مورد نظر خود را به روی موبایل دریافت کنید.

برای نصب و راه اندازی دوربین سیم کارت خور به چه چیزهایی نیاز دارید؟

در ابتدای کار باید یک سیم کارت تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از سیم کارت های همراه اول می باشد که کیفیت اینترنت بهتری نسبت به سایر اپراتورها به شما می دهد. البته انتخاب سیم کارت بستگی به منطقه و آنتن دهی مکان شما دارد. قبل از تهیه سیم کارت کافی است اینترنت منطقه را با موبایل خود تست کنید. 

کیفیت آنتن دهی دوربین های سیم کارت خور دقیقا مانند آنتن دهی موبایل می باشد. پس از طریق این تست می توانید بهترین کیفیت تصویر را در موبایل خود دریافت کنید. 

در صورت نیاز به مشاوره خرید با شماره همراه 09909219648 تماس بگیرید.

مزایای استفاده از دوربین سیم کارت خور چیست؟

  • سرعت انتقال تصویر بالا: یکی مشکلات همیشگی کاربران، سرعت ضعیف انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل می باشد. خوشبختانه این مشکل در دوربین های سیم کارتی به ندرت به چشم می خورد. البته سرعت دریافت به دو فاکتور اصلی بستگی دارد. یکی آنتن دهی موبایل شما و سرعت اینترنت خود موبایل که قرار است تصاویر را دانلود کند و دیگری سرعت آپلود سیم کارتی که در دوربین قرار گرفته است.
  • قابلیت کنترل از هر مکان و زمان: در هرجایی که باشید به راحتی می توانید تصویر دوربین را دریافت کنید. این ویژگی کمک بسیار زیادی به شما می کند تا خیالتان بابت همه چیز راحت و آسوده باشد.
  • قابلیت چرخش دوربین با موبایل: در برخی از مدل های دوربین های سیم کارتی می توانید از طریق نرم افزاری که روی موبایل خود نصب می کنید، زاویه دید دوربین را به راحتی تغییر دهید. این قابلیت به شما کمک می کند تا فضای وسیع تری را از مکان مورد نظر خود ببینید.
  • نصب و راه اندازی آسان: از این راحت تر وجود ندارد. فقط به یک سیم کارت نیاز است. در مکان دلخواه خود دوربین را به دیوار و یا سقف نصب کنید و از طریق گوشی تصویر را دریافت کنید.
  • قابلیت ضبط تصاویر روی کارت حافظه: در صورتی که نیاز به ضبط تصاویر دارید کافی است که یک مموری کارت تهیه کنید تا تصاویر به روی آن ضبط شوند.
  • شنیدن صدای محیط: یک ویژگی بسیار کاربردی و ارزشمند می باشد که میتوانید از راه دور صدای محیط خود را بشنوید.
  • بدون نیاز به مودم: اصلی ترین دغدغه افراد برای دریافت تصویر روی موبایل داشتن مودم و تجهیزات پرهزینه اینترنت ADSL می باشد. دوربین های سیم کارتی این مشکل را به طور کامل برطرف میکنند.
  • قابلیت دید در شب:  در تمام مدل های دوربین مداربسته سیم کارتی قابلیت دید در شب با کیفیت تصویر بالا وجود دارد. 

معایب دوربین سیم کارت خور چیست؟

  • در صورتی که در مکان مورد نظر شما اینترنت به صورت 3g باشد، کیفیت و سرعت انتقال تصویر پایینتر می آید.
  • اگر مدل های فیک در بازار را تهیه کنید به طور کامل پول خود را دور ریخته اید. مراقب افراد کلاهبردار و سودجو باشید.
  • قیمت دوربین های سیم کارت خور به نسبت مابقی محصولات مداربسته کمی بالاتر می باشد. البته اگر به طور کامل بخواهید از محصولات مدار بسته دیگری استفاده کنید در انتها می بینید که با خرید دستگاه DVR، هارد و کابل و… هزینه تمام شده برایتان بیشتر خواهد بود.
  • یکی دیگر از دوربین های سیم کارتی این است که در صورت سرقت آن هیچ دسترسی به تصاویر ضبط شده روی آن نخواهید داشت. البته امکان ضبط روی فضای ابری وجود دارد اما در ایران این قابلیت در دسترس عموم نیست.

مهمترین ویژگی دوربین های سیم کارتی چیست؟

  1. نصب و راه اندازی آسان
  2. سرعت انتقال تصویر بالا
  3. دریافت صدای محیط
  4. بدون نیاز به تجهیزات اضافی

نصب و راه اندازی دوربین های سیم کارتی چگونه است؟

در داخل جعبه دوربین های سیم کارتی یک آداپتور وجود دارد. کافی است به دوربین متصل شود و  به برق زده شود. دوربین را به سقف و یا دیوار مورد نظر خود پیچ کنید و در انتها از طریق ویدئو آموزشی که داخل سایت فروشگاه دوربین مداربسته دوربین استور موجود است میتوانید در کمتر از 3 دقیقه تصویر دوربین را روی تلفن همراه خود داشته باشید.

از دوربین های سیم کارت خور در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

هیچ محدودیتی در استفاده از این مدل از دوربین ها ندارید. شما میتوانید از دوربین های سیم کارت خور در منزل، محل کار، فروشگاه، کارخانه، کارگاه و… استفاده کنید.

سوالات متداول:

آیا در صورت قطع برق دوربین های سیم کارت خور قطع می شوند؟

بله، در صورتی که برق محیط قطع شود دوربین به طور کامل از کار خواهد افتاد. اما مدل دوربین مداربسته سیم کارت خور TP-4001 دارای باطری داخلی است. 

البته یکی دیگر از مدل ها دارای پنل خورشیدی می باشد که میتواند از طریق نور خورشید منبع انرژی خود را تامین کند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید محصول  دوربین سیم کارتی سولار دو لنزه مدل TP-4013 مشاهده کنید.

در باقی مدل ها می توانید از طریق نصب UPS این مشکل را برطرف کنید.

آیا دوربین های سیم کارت خور قابلیت دید در شب دارند؟

 بله در تمامی مدل ها قابلیت دید در شب وجود دارد.

آیا از طریق موبایل میتوان چرخش دوربین را انجام داد؟

بله، در اکثر مدل ها قابلیت چرخش دوربین از طریق نرم افزار وجود دارد و می توانید زاویه دید بیشتری را در اختیار داشته باشید.

آیا میتوان از دوربین های سیم کارتی در فضای باز استفاده کرد؟

شما میتوانید از دوربین های سیم کارت خور در فضای آزاد مانند باغ و ویلا نیز استفاده کنید. انتخاب کردن دوربین برای فضای باز یک امر کاملا تخصصی می باشد. 

منبع: صفحه خرید دوربین سیم کارت خور سایت دوربین استور

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها