|
کدخبر: 320399

خرید ساعت جی شاک اصل

یکی از خوش‌نام‌ترین مجموعه‌های برند کاسیو ساعت‌های جی شاک می‌باشند و در جهان به‌عنوان اولین ساعت‌های ضدضربه بسیار مشهورند. چون این محصولات از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند؛ در سال‌های اخیر جز لیست پرفروش‌ترین ساعت‌های اسپرت دنیا قرار گرفته‌اند. این کالکشن دارای مدل‌های بسیار زیادی است. اما در لیست زیر بهترین طرح‌های ساعت جی شاک اصل قرار دارد:

  • جی شاک مدل (GST-B500)
  • ساعت جی شاک مدل (GA-B2100)
  • کاسیو جی شاک  (GM-2100)
  • کاسیو جی شاک (GG-B100)
  • جی شاک مدل (GA-2100)
  • ساعت جی شاک سولار

این ساعت در طرح‌های زنانه و مردانه خلاصه می‌شود که اکثر ساعت‌های اسپرت هستند. همچنین اگر قصد خرید ساعت جی شاک را دارید. در گام اول باید حتماً امکانات و قابلیت‌های هر مدل را بررسی کنید و آن‌ها را با توجه ‌به نیاز خود مقایسه کنید.

ساعت-جی شاک

مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های ساعت جی شاک

خوب است بدانید که تمامی ساعت‌هایی که برند جی شاک به بازار ارائه می‌دهد، همگی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود هستند. به‌علاوه دقت کنید که هر طرح، امکانات و ویژگی‌هایی متفاوتی نیز دارد در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • در گرانش مقاوم است
  • دارای سنسورهای قطب‌نما
  • دارای فناوری رادیو کنترل
  • قدیمی‌ترین ساعت‌های ضدآب
  • مجهز به ارتفاع‌سنج و عمق سنج
  • برخورداری از فشارسنج و دماسنج
  • در برابر شوک الکتریکی مقاوم است
  • در برابر ضربه و شکستگی مقاوم است
  • جزء اولین ساعت‌هایی که مجهز به GPS هستند
  • در برابر تغییرات حرارتی زیاد و کم مقاوم است
  • دارای فناوری سولار و با نور خورشید شارژ می‌شود
  • ساعت جهانی دارد که به‌صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود
  • مجهز به کرنومتر، قدم‌شمار، کرنوگراف، شمارش معکوس
  • سیستم هوشمندی که امکان اتصال به گوشی را به شما می‌دهد.

روش‌های تشخیص ساعت‌های جی شاک اصل

برای تشخیص اصالت انواع مدل‌های ساعت جی شاک، روش‌های مختلفی وجود دارد. برخی از آنها عبارت‌اند از:

تست سه دکمه در ساعت جی شاک

این تست یکی از روش‌های بسیار مؤثر برای تشخیص ساعت‌های اصل از فیک می‌باشد؛ زیرا در برخی نسخه‌های فیک این دکمه‌ها کار نمی‌کنند. درنتیجه برای بررسی ساعت خود، از انجام این تست غافل نشوید و با این تست کارایی ساعت جی شاک را بسنجید. اگر دکمه‌های سمت چپ و پایین سمت راست را هم‌زمان بفشارید، می‌توانید ببینید که صفحه‌نمایش آن تمام پیکسل‌ها را نمایش می‌دهد.

به‌علاوه اگر دکمه بالا سمت راست را فشار دهید، توانایی این را دارید که از طریق این منو بچرخید و در انتها شماره ماژول مشاهده کنید.

ساعت-۲

توجه به حکاکی‌های پشت قاب ساعت

گام دوم برای تشخیص ساعت‌های تقلبی از کاسیو جی شاک اصل، این است که حکاکی موجود در پشت قاب ساعتتان را مورد بررسی قرار دهید. روش اول در این قسمت عمق حکاکی در قاب بسیار حائز اهمیت است در نسخه‌های اورجینال این ساعت، نوشته دارای ضخامت و عمق بیشتری است. در روش دوم برای شناسایی ساعت اورجینال واقعی باید به کتیبه‌های  اطراف ساعت نگاهی بیندازید.

در ساعت‌های فیک عمق این متن بسیار زیاد و ضخیم است، درحالی‌که در ساعت‌های جی شاک واقعی تمامی نوشته‌های منحنی آن نازک‌تر و ظریف‌تر است.

بررسی بسته‌بندی ساعت جی شاک

از دیگر راه‌های تشخیص محصولات اورجینال این برند، بررسی بسته‌بندی آنها می‌باشد. ساعت‌های تقلبی در جعبه‌ای آلومینیومی قرار دارند و به بازار عرضه می‌شوند. در عوض ساعت‌های جی شاک اصل در یک جعبه آلومینیومی قرار دارد که این بسته آلومینیومی خود در جعبه‌ای مقوایی قرار گرفته است.

بررسی نوشته‌های دفترچه راهنمای ساعت

دفترچه راهنما کتابچه‌ای است که درباره ساعت و چگونگی استفاده و کارکرد و عملکرد آن برای شما توضیح می‌دهد. در بیشتر ساعت‌های تقلبی این برند دارای دفترچه راهنمایی هستند که بیش از 50 درصد آن به زبان چینی نوشته شده است درحالی‌که دفترچه اصل چنین چیزی ندارد.

بررسی وزن ساعت جی شاک

شما می‌توانید وزن هر ساعت را از منابع معتبر اینترنتی مانند gshock.com  و همچنین نمایندگی‌های مجازی ساعت کاسیو پیدا کنید. درنتیجه شما توانایی این را دارید که با استفاده از وزن ساعت از فیک بودن یا نبود ساعت خود تشخیص دهید. برای این کار در قدم اول باید وزن آن را اندازه‌گیری کنید اگر با وزن احتمالی در سایت مقدار زیادی اختلاف داشت ممکن است ساعت شما اصل نباشد.

بررسی قفل ساعت

گیره یا قفل، یکی از ویژگی‌های بسیار کوچک در ساعت‌های جی شاک برند کاسیو می‌باشند که با کمک آن می‌توانید بند ساعتتان را ببندید. اگر به قفل ساعت توجه کنید متوجه می‌شوید که در ساعت‌های اصل، متن CASIO به‌وضوح روی آن حک شده درحالی‌که این حکاکی در ساعت‌های فیک وجود ندارد.

بررسی چراغ‌های ساعت مچی

شاید رنگ نور در ساعت‌های اصل و تقلبی یکسان باشد؛ ولی دما و درجه روشنایی آن‌ها باهم متفاوت است و شما می‌توانید آن را تشخیص دهید.

توجه به رنگ عقرب ساعت‌های جی شاک

یکی دیگر از روش‌های که بتوانید به‌راحتی ساعت‌های اصل را از تقلبی تشخیص دهید، توجه کردن به نوک عقربه‌های آن می‌باشد. به‌طور معمول در ساعت مچی‌های این برند، عقربه بر رنگ خاکستری و نوک بالایی عقربه‌ها به رنگ آبی هستند. درصورتی‌که در ساعت‌های تقلبی در کل عقربه از یک نوع فلز استفاده می‌شود و همچنین نوک آن رنگی نیست.

ساعت-۳

دقت در نشانگر ساعت 12 در جی شاک

از دیگر نکات ریز  که شاید بسیاری آن را ندانند این است که باید به نشانگر ساعت 12 جی شاک توجه کنید. در مدل‌های فیک نشانگر دارای لبه مثلثی شکل است؛ اما در ساعت اصل لبه مربعی شکل دارد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت ساعت جی شاک اصل

قیمت ساعت جی شاک اصل در محدوده‌های متفاوتی قرار می‌گیرد و دلیل این قیمت‌های متفاوت، مدل‌ها و قابلیت‌های بسیار زیاد این ساعت می‌باشد. بدیهی است که هرچه مقاومت، کیفیت و امکانات بیشتری داشته باشد، قیمت ساعت جی شاک کاسیو افزایش پیدا خواهد کرد. البته که به دلیل محبوبیت این برند، نمونه‌های فیک بسیار زیادی در بازار وجود دارد.

در بازار قیمت ساعت‌های تقلبی از ساعت‌های اصل پایین‌تر است مشخص است که کیفیت آن‌ها با ساعت اورجینال قابل قیاس نیست. همچنین فروشگاه و نمایندگی که از آن ساعت را تهیه می‌کنید هم بر قیمت ساعت جی شاک اصل  بسیار تأثیر می‌گذارد. درنتیجه سعی کنید از فروشگاه‌هایی که قیمت مناسب و مطمئن و قابل‌اعتماد هستند خرید کنید تا ضرری متحمل نشوید.

از این‌رو شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه واچلند بدون هیچ نگرانی خرید کنید چرا که این فروشگاه  یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی‌های انواع ساعت‌های برند کاسیو می‌باشد. از طرفی واچ لند کیفیت و اصل بودن ساعت‌های خود را تضمین می‌کند و شما می‌توانید بدون نگرانی از آن خرید کنید. دارای تمامی طرح‌ها و رنگ‌های مجموعه جی شاک می‌باشد.

نویسنده: ریپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها