|
کدخبر: 326188

مدارک لازم جهت اخذ ویزای چین 2024

گردشگری مدارک لازم جهت اخذ ویزای چین 2024

چرا به چین سفر کنیم؟

چین یکی از کشورهای عجیب و غریبی است که دیدنی‌های زیادی برای گردشگران دارد. اگر شما هم این سوال در ذهنتان وجود دارد که چرا باید به چین سفر کنید، باید دلایل مختلف را بدانید. به طور کلی دلایل متعددی برای سفر به چین وجود دارد. برخی از مهم‌ترین این دلایل عبارتند از:

چین۲

 

جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی: چین مهد یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های جهان است و به همین دلیل، پر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مانند دیوار عظیم چین، مجمع‌الجزایر پنگوئن، مجسمه‌های تراشیده شده موآی، و معبد بودای لاما است.

طبیعت بکر و متنوع: چین از نظر مناظر طبیعی بسیار متنوع است و از کوه‌های بلند و جنگل‌های انبوه گرفته تا بیابان‌های خشک و دشت‌های سرسبز را در خود جای داده است.

غذاهای لذیذ: غذاهای چینی در سراسر جهان به خاطر طعم‌های منحصر به فرد و تنوع فوق‌العاده‌شان مشهور هستند. پس در سفر خود به کشور چین حتما سری به رستوران‌های معروف آن بزنید. البته در این کشور هم مانند بسیاری از کشورهای دیگر غذاهای خیابانی هم وجود دارد.

مردم خونگرم: مردم چین به مهمان‌نوازی و صبر معروف و همیشه پذیرای گردشگران با آغوش باز هستند. پس برای ارتباط گرفتن با مردم این کشور نگران نباشید.

دریافت ویزای توریستی چین

برای ورود به چین، اتباع ایرانی نیاز به اخذ ویزای توریستی دارند. خوشبختانه، فرآیند اخذ ویزای چین نسبتاً ساده است و با ارائه مدارک لازم و طی مراحل قانونی، می‌توانید به راحتی ویزای خود را دریافت کنید. برای اینکه بتوانید ویزای چین را دریافت کنید، پیش از هر چیزی باید شرایط خود را با قوانین این کشور هماهنگ کنید. پس از آن به دنبال گردآوری مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا باشد.

مدارک لازم برای دریافت ویزای چین

برای دریافت ویزای چین پیش از هر چیزی باید مدارکی که سفارت این کشور برای دریافت ویزا تعیین کرده گردآوری و به زبان‌های مورد تایید ترجمه رسمی کنید. مهمترین مدارکی که لازم است برای دریافت ویزای چین آماده و ارائه کنید، عبارت است از:

چین۳

  • گذرنامه: گذرنامه شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد و دارای حداقل 2 صفحه خالی برای ویزا باشد.
  • فرم درخواست ویزا: فرم درخواست ویزا را می‌توانید از وب سایت سفارت چین دانلود و به طور کامل و دقیق پر کنید.
  • عکس: دو قطعه عکس پرسنلی 4.5 در 3.5 سانتی‌متر با زمینه سفید جدید ارائه کنید.
  • بلیط رفت و برگشت: بلیط رفت و برگشت هواپیما به چین را رزرو و ارائه کنید.
  • رزرو هتل: رزرو هتل در چین را برای مدت زمان سفرتان ارائه کنید.
  • مدارک تمکن مالی: برای اثبات تمکن مالی، می‌توانید از گواهی تمکن مالی بانک، فیش حقوقی، یا صورتحساب بانکی استفاده کنید. میزان تمکن مالی برای اینکه بتوانید ویزای این کشور را دریافت کنید برای هر نفر 8 هزار دلار است.
  • بیمه سفر: ارائه بیمه سفر با حداقل پوشش 30،000 یورو برای کل مدت سفر الزامی است.

شرایط دریافت ویزای چین

کشور چین شرایط مختلفی را برای متقاضیان ویزای این کشور تعیین کرده است. از مهمترین شرایطی که در زمان دریافت ویزا باید دارای آن باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• گذرنامه متقاضی باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

• متقاضی باید فرم درخواست ویزا را به طور کامل و دقیق پر کند.

• متقاضی باید دو قطعه عکس پرسنلی 4.5 در 3.5 سانتی‌متر با زمینه سفید جدید ارائه کند.

• متقاضی باید بلیط رفت و برگشت هواپیما به چین را رزرو و ارائه کند.

• متقاضی باید رزرو هتل در چین را برای مدت زمان سفرتان ارائه کند.

• متقاضی باید مدارک تمکن مالی ارائه کند.

• متقاضی باید بیمه سفر ارائه کند.

مدت زمان اعتبار ویزای چین

ویزای توریستی چین معمولاً 30 روزه است، به این معنی که شما می‌توانید تا 30 روز در چین اقامت داشته باشید. البته ویزای 90 روزه توریستی نیز برای برخی متقاضیان صادر می‌شود. اما به طور کلی افراد موظفند با اتمام مهلت ویزا خاک این کشور را ترک کنند.

بهترین زمان سفر به چین

اگر می‌خواهید در زمان سفر به این کشور از هوا لذت ببرید و به راحتی از جاهای دیدنی آن بازدید کنید، حتما باید به زمانی که برای سفر خود انتخاب می‌کنید، توجه داشته باشید. بهترین زمان برای سفر به چین به منطقه‌ای که قصد سفر به آن را دارید بستگی دارد. به طور کلی، فصل بهار (مارچ تا می) و پاییز (سپتامبر تا نوامبر) بهترین زمان برای سفر به اکثر نقاط چین است.

دریافت ویزای چین در فلای‌تودی

سفر به چین تجربه‌ای منحصر به فرد و خاطره‌انگیز خواهد بود. با اخذ ویزای چین از طریق فلای تودی، می‌توانید به راحتی و بدون دغدغه راهی سفری به سرزمین اژدها شوید و از زیبایی‌ها و جاذبه‌های این کشور شگفت‌انگیز لذت ببرید.

شرکت فلای‌تودی با ارائه خدمات تخصصی اخذ ویزا، می‌تواند شما را در فرآیند دریافت ویزای چین یاری کند. کارشناسان مجرب فلای‌تودی، مدارک شما را بررسی و تکمیل می‌کنند و به شما در تکمیل فرم درخواست ویزا و ارائه مدارک مورد نیاز به سفارت چین کمک می‌کنند. علاوه بر دریافت ویزای چین شما می‌توانید از دیگر خدمات فلای‌تودی مانند بیمه مسافرتی، رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما و... نیز استفاده کنید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها