|
کدخبر: 315385

منظره اتاق‌های هتل عباسی اصفهان

گردشگری منظره اتاق‌های هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان یکی از قدیمی‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های 5 ستاره ایران است که قدمتی بیش از 300 سال دارد. این هتل در خیابان 4 باغ عباسی شهر موزه‌ای اصفهان واقع شده است. اتاق‌های این هتل چشم اندازی بسیار زیبا از فضای شهری داشته و به دلیل قرارگیری در یک موقعیت مکانی عالی مهمانان می‌توانند با پای پیاده رزرو هتل عباسی اصفهان به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری اصفهان سر بزنند. می‌تواند یک خاطره لذت بخش و عالی در سفر به نصف جهان برای شما به ارمغان آورد.

آشنایی کلی با هتل عباسی اصفهان

این هتل در سال 1106هجری قمری و به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شده که معماری باشکوه ایرانی و بسیار زیبا دارد. در سال 1351 هتل عباسی اصفهان به سبکی مدرن و با امکانات رفاهی عالی و مطابق با استاندارهای جهانی مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر یکی از هتل‌های بین المللی به شمار می‌رود. این هتل در 3 طبقه ساخته شده و برای رزرو هتل عباسی اصفهان می‌توانید اتاق خود را از میان 225 اتاق آن انتخاب کنید. در این هتل همچنین 14 تالار پذیرایی بسیار شیک و زیبا ساخته شده است که می‌توان در مراسمات مختلف آن‌ها را رزرو کرد.

معماری کهن و اصیل ایرانی در این هتل، شما را به سال‌های دور و تاریخچه غنی فرهنگ ایرانی می‌برد. گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهار باغ و حیاط قدیمی آن حال و هوای متفاوتی به شما خواهد داد که تا کنون در هیچ هتلی آن را تجربه نکرده‌اید! این هتل دارای ظرفیت 1500 نفر مهمان است و می‌تواند به تمامی مهمانان خود در بهترین سطح خدمات رسانی کند.

امکانات و خدمات هتل عباسی اصفهان

همان طورکه در بالا نیز اشاره شد، امکانات رفاهی در این هتل 5 ستاره بسیار عالی و در سطح معیارهای جهانی است. انواع رستوران‌های ایرانی و فست فود در فضای داخلی هتل به شما کمک می‌کند وعده‌های غذایی خود را در داخل هتل و بدون نیاز به بیرون رفتن میل کنید. پذیرش 24 ساعته و چک اوت و چک این به صورت آنلاین از جمله خدماتی است که رزرو هتل عباسی اصفهان را برای شما آسان تر کرده است.

هتل-اصفهان1

صندوق امانات و عابر بانک داخل مجموعه خیال شما را بابت نگه داری از وسایل گران قیمت و یا دریافت پول نقد آسوده خواهد کرد. این هتل همچنین دارای امکانات ورزشی متنوعی مانند استخر و جکوزی است که بانوان و آقایان می‌توانند در تایم مخصوص خود از آن استفاده کنند.

همان طور که در قسمت‌های بالاتر نیز به آن اشاره شد، هتل عباسی اصفهان دارای چندین تالار با معماری و کاربری متفاوت است. تالار عباسی با ظرفیت 550 نفر یکی از تالارهای باشکوه این مجموعه است. در این تالار معماری سلطنتی و اصیل ایرانی با یکدیگر ترکیب شده و نقش‌های روی دیوار و ورقه‌های طلا موجود در سقف شما را مجذوب خود خواهد کرد. تالار آینه یکی دیگر از تالارهای زیبا این مجموعه است که آینه کاری، طلا کوبی و تزئینات گچبری به کار رفته در آن، زیبایی آن را دو چندان کرده است. از دیگر تالارهای این هتل 5 ستاره می‌توان به تالار مرمر، تالار زرین، تالار عالی قاپو، تالار سیمین و سیما اشاره کرد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل عباسی اصفهان

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، شما برای رزرو هتل عباسی اصفهان انتخابی از میان 255اتاق و سوئیت دارید. اتاق‌های معمولی یک تخته و دو تخته، سوئیت‌های معمولی، قاجار، صفویه و غیره از دیگر اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه به شمار می‌روند.

سوئیت‌های صفویه سوئیت‌هایی هستند که معماری آن‌ها مربوط به دوران صفوی بوده و ترکیب تذهیب، مقرنس و گچبری فضایی رویایی به آن‌ها داده است.

سوئیت‌های قاجاریه نیز مربوط به دوران قاجار بوده و معماری بسیار متفاوت و اصیل ایرانی دارد.

سوئیت‌ها و اتاق‌های پردیس نیز چیدمانی مدرن و بسیار شیک را در کنار کامل‌ترین امکانات رفاهی در اختیار شما قرار خواهد داد.

هتل-اصفهان2

چشم انداز اتاق‌های هتل عباسی اصفهان

در کنار زیبایی و امکانات رفاهی کامل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل عباسی اصفهان، این اتاق‌ها چشم اندازی بسیار رویایی و خاص دارند. با توجه به قرارگیری این هتل در بافت تاریخی شهر، شما می‌توانید چشم اندازی زیبا به نصف جهان و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری آن داشته باشید. همچنین برخی از اتاق‌ها چشم اندازی زیبا به سمت باغ داشته و احساس خوب حضور در باغ را برای شما چند برابر خواهد کرد.

آدرس هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان در بافت قدیمی شهر واقع شده است، از این دسترسی آن به جاذبه‌های گردشگری شهر بسیار عالی است. این هتل در میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهار راه آمادگاه، سمت چپ و در خیابان سنگ فرش واقع شده است. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان به میدان نقش جهان، سی وسه پل، کاخ هشت بهشت و بنای منارجنبان اشاره کرد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها