|
کدخبر: 315306

رزرو هتل کیش در تابستان

با شروع فصل تابستان و تعطیل شدن مراکز علمی و مدارس سفر کردن بهترین اتفاقی است که می‌تواند خانواده‌ها را دور هم جمع کند تا خاطراتی خوش و دل‌انگیز برای خود به ثبت برسانند. البته شاید انتخاب مقصد سفر کمی سخت باشد؛ زیرا در روزهای گرم تابستان میزان گرمی هوا بیشتر است و انتخاب جایی خنک کمی سخت است. در این میان شاید بد نباشد که دلتان را به دریا بزنید و سفر به جزیره شرجی و گرم کیش را انتخاب کنید و با رزرو هتل کیش در یکی از هتل‌های خوب و باکیفیت این جزیره اقامت کنید و از جاذبه‌های بسیار زیبای گردشگری این جزیره در طول تابستان بیشتر استفاده کنید و لذت ببرید. البته ممکن است سفر به شیراز را ترجیح دهید و با انتخاب هتل ‌های شیراز و رزرو آن‌ها به شهر هنر، ادب و فرهنگ ایران سفر کنید؛ اما جزیره کیش جاذبه‌های متعددی دارد که ممکن است از چشم شما پنهان مانده باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم که تا پایان این صفحه همراه ما بمانید تا درباره رزرو هتل کیش در تابستان و مزایا و معایب آن بیشتر بدانید.

تابستان کیش و جشنواره‌های تابستانی

اگرچه در روزهای گرم تابستان با هوای شرجی این جزیره روبه‌رو می‌شوید؛ اما ویژگی مطلوب سفر تابستانه به کیش این است که در این فصل از سال جشنواره‌های متعددی در کیش برگزار می‌شوند که هدف آن‌ها نیز جذب بیشتر گردشگران است. بنابراین با رزرو هتل کیش می‌توانید به شکل بهتری از جشنواره‌های شاد تابستانی این جزیره لذت ببرید. به‌طور مثال کنسرت خواننده‌های مشهور و محبوب، اجرای کمدین‌ها، قرعه کشی‌های مختلف و اجرای سیرک‌ها در فصل تابستان و در جشنواره‌های آن برگزار می‌شود. البته شاید قصد داشته باشید مقصد دیگری برای سفر خود انتخاب کنید و به‌طور مثال با رزرو هتل‌ های شیراز به این شهر سفر کنید و جاذبه‌های معنوی و ادبی آن را از نزدیک ببینید. شهر شیراز نیز در فصل تابستان گرمای زیادی دارد و همین موضوع باعث می‌شود که قیمت رزرو هتل‌های آن نسبت به سایر فصل‌های سال کمتر و ارزان‌تر باشد.

رزرو هتل کیش با قیمت مناسب

یکی دیگر از جاذبه‌های سفر به کیش در فصل تابستان این است که به‌راحتی می‌توانید برای رزرو هتل کیش با قیمت‌های اقتصادی و هزینه کم اقدام کنید. در این فصل تقاضا برای سفر به کیش تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و هزینه پرواز‌ها و رزرو هتل‌ها به‌شدت کم می‌شود. بنابراین اگر به‌دنبال سفری اقتصادی، جذاب و خاطره‌انگیز به جزیره کیش هستید، بهترین پیشنهاد این است که فصل تابستان را انتخاب کنید.

تخفیف‌های ویژه برای خرید سوغات

همان طور که بیان شد در فصل تابستان تقاضا برای سفر به این جزیره کاهش پیدا می‌کند. از سوی دیگر جشنواره‌های متعدد در جزیره برگزار می‌شوند و تخفیف‌های ویژه تابستانی نیز روی اجناس و تفریحات مختلف جزیره اعمال می‌گردد. مغازه‌ها، مراکز خرید و پاساژها اجناس خود را با تخفیف‌های بسیار خوب به فروش می‌رسانند . بنابراین در سفر تابستانی به کیش می‌توانید در کنار رزرو هتل‌ها و پرواز با هزینه کم، از تخفیف‌های خرید سوغات و تفریحات مخصوص کیش برخوردار شوید.

جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی کیش

ازجمله جاذبه‌هایی که در سفر تابستانی به این جزیره می‌توانید از نزدیک شاهد آن باشید، جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری هستند. در این فصل گروه‌های موسیقی متعددی به اجرای برنامه‌های خود می‌پردازند و از طرف دیگر کنسرت‌ها از ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور برگزار می‌شوند. علاوه بر آن جشنواره‌های تفریحی و شاد دیگری مانند جشنواره خرید، جشنواره سلامت ،مسابقات رالی، جشنواره آبنبات چوبی و تور خانوادگی اجرا می‌شوند که هرکدام از آن‌ها هیجان متفاوتی را به شما هدیه می‌کنند تا سفری خوشایند و خاطره‌انگیز برای خودتان و خانواده ثبت نمایید.

معایب سفر تابستانی به کیش

اگرچه در این فصل شاهد جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در کنار تخفیف بسیار خوب پروازها و رزرو ارزان هتل‌های کیش هستید؛ اما یکی از نکات منفی و قابل لمس در سفر تابستانه به کیش هوای بسیار گرم و شرجی آن است. بنابراین در این فصل پیشنهاد می‌کنیم که در خیابان‌های جزیره پیاده‌روی نکنید؛ زیرا گرمای هوا بسیار زیاد است و شما را آزار خواهد داد. در این موقع از سال بهترین مکان برای پیاده‌روی و قدم زدن، پاساژها و مراکز خرید جزیره هستند که مجهز به کولر‌های گازی قوی و خنکای مطلوب هستند. در این شرایط می‌توانید بدون احساس گرما در مراکز خرید حاضر شوید و از سفر خود لذت ببرید.

هتل‌های جزیره کیش

در این جزیره هتل‌های مختلفی از هتل‌های لوکس و پنج ستاره تا هتل‌های دو ستاره وجود دارد که هرکدام امکانات رفاهی و خدمات متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر آن میزان مبلغی که برای سفر در نظر گرفتید در تعیین کیفیت هتل موثر است. البته درصورتی‌که می‌خواهید سفری ارزان قیمت و اقتصادی را در جزیره کیش تجربه کنید، بهتر است به سراغ هتل‌هایی بروید که ستاره‌های کمتری دارند یا اینکه هتل آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی را برای اقامت خود انتخاب کنید. درعین‌حال هتل‌های لوکس و پنج ستاره این جزیره مانند هتل داریوش، هتل مارینا، هتل ترنج و سایر هتل‌های ۵ ستاره با معماری و امکانات خاص و منحصر به فرد خود اقامتی لاکچری و متفاوت را به شما هدیه خواهند کرد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها