|
کدخبر: 305700

کجا در آنتالیا در سال 2023 به عنوان توریست اقامت کنیم؟

آنتالیا، یک شهر تفریحی زیبا در سواحل مدیترانه ترکیه، اقامتگاه های متنوعی را برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد. برخی از بهترین مناطق برای اقامت در تور ارزان آنتالیا عبارتند از کالیچی، ساحل لارا، ساحل کنیالتی، بلک و ساید. این فهرست بهترین اقامتگاه ها را در هر منطقه نشان می دهد و راهنمای جامعی برای اقامت شما در تور لحظه آخری آنتالیا ارائه می دهد.آنتالیا به دلیل تاریخ طولانی، سواحل زیبا و مناظر خیره کننده، به مروارید مدیترانه معروف است. در تابستان که آفتاب می تابد و دریا گرم است، محبوبیت بیشتری دارد.

1. Kaleiçi: بهترین منطقه برای گردشگران

کالیچی شهر قدیمی تاریخی آنتالیا و منطقه ای محبوب برای گردشگران است. با خیابان‌های باریک، خرابه‌های باستانی و خانه‌های سنتی ترکی، فضایی جذاب را ارائه می‌دهد. اقامت در Kaleiçi به شما این امکان را می دهد که به جاذبه هایی مانند آمفی تئاتر رومی و دروازه هادریان نزدیک شوید. همچنین خانه بسیاری از هتل‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های بوتیک است که آن را به انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ تبدیل می‌کند.

کاله کاپیسی، میدان مرکزی آنتالیا ، به عنوان دروازه کالیچی عمل می کند. این محله برای گردشگرانی که می خواهند تاریخ ترکیه را کشف کنند و از مناظر قدیمی شهر و غذاهای محلی لذت ببرند توصیه می شود . نمایشگاه Kaleici از گذشته یونانی، رومی و عثمانی آنتالیا باقی مانده است و بدون شک یکی از زیباترین محله های شهر است.

دروازه هادریان می تواند یادآور این باشد که این شهر در سرتاسر امپراتوری روم سکونت داشته و قبلاً به عنوان یک مرکز سیاسی و تجاری منطقه ای مهم بوده است. معماری دوران عثمانی آن تا حد زیادی در خیابان‌های سنگ‌فرش شده‌اش حفظ شده است که فوق‌العاده جذاب هستند.

آنتالیا

2. ساحل کنیالتی: برای کسانی که به دنبال تعطیلات ساحلی هستند

ساحل کنیالتی که در غرب آنتالیا قرار دارد، منطقه ای محبوب است که به دلیل ساحل زیبای سنگریزه ای و چشم اندازهای خیره کننده از کوه ها شناخته شده است. در مقایسه با سایر مناطق، فضایی آرام تر و خانوادگی دوستانه تر ارائه می دهد. اقامت در ساحل کنیالتی به شما این امکان را می دهد که از ساحل لذت ببرید، به ورزش های آبی بپردازید و جاذبه های اطراف مانند آکواریوم آنتالیا و مینی سیتی آنتالیا را کشف کنید.

بسیاری از کافه‌های کوچک، نانوایی‌ها، و کافه های بزرگ در این محله جای گرفته‌اند تا تمام گردشگرانی را که در روزهای آفتابی به آنجا می‌آیند، در خود جای دهند. در ساحل کنیالتی می‌توانید به راحتی صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر اجاره کنید و از منظره خیره‌کننده کوه‌های اطراف آنتالیا لذت ببرید .

ساحل کنیالتی تنها چند کیلومتر با مرکز آنتالیا فاصله دارد. به این ترتیب، یکی از نزدیک ترین سواحل به شهر است. ساحل کنیالتی از سنگریزه های طولانی و ماسه های خشن ساخته شده است. این یکی از سواحل ترکیه با پرچم آبی است که به این معنی است که آب تمیز و ایمن برای شنا است. این نشانه کیفیت است و به این معنی است که بچه های کوچک نیز می توانند با خیال راحت به اطراف ساحل بروند! مرکز آنتالیا از ساحل کنیالتی با پای پیاده به راحتی قابل دسترسی است – کمی کمتر از یک ساعت پیاده روی طول می کشد. بیشتر ساحل کنیالتی توسط یک پارک احاطه شده است، جایی که گردش و پیک نیک در آن لذت بخش است. Aqualand، یک پارک آبی با چندین استخر، سرسره، و نمایش دلفین‌ها و فوک‌ها در پشت آن قرار دارد .

آنتالیا۱

3. ساحل لارا: منطقه ای برای تعطیلات ساحلی مقرون به صرفه

ساحل لارا یکی دیگر از مناطق محبوب آنتالیا است که به خاطر استراحتگاه‌های مجلل کنار ساحل و سواحل شنی طلایی‌اش معروف است. با بارها، رستوران‌ها و گزینه‌های تفریحی بسیار، فضایی پر جنب و جوشی را ارائه می‌دهد. اقامت در ساحل لارا به شما امکان می دهد از ساحل لذت ببرید، در کنار استخر استراحت کنید و از امکانات رفاهی استراحتگاه لذت ببرید.

برای یک تعطیلات ساحلی سریع در آنتالیا، ساحل لارا در ریویرای ترکیه ایده آل است

لارا 15 کیلومتر طول دارد. از آنجایی که نزدیکترین ساحل به فرودگاه آنتالیا است، رسیدن به آنجا سریع و ساده است. با این حال، تنها فضاهای عمومی به طول 2 کیلومتر در ضلع غربی وجود دارد. بقیه متعلق به استراحتگاه های پنج ستاره است که تعدادی از آنها از مجلل ترین هتل های آنتالیا و کل ترکیه هستند.

4. بلک: مقصد ترجیحی برای عاشقان توچال

اگر از علاقه مندان به گلف هستید یا به دنبال یک تجربه تفریحی جامع هستید، بلک منطقه مناسب شماست. بلک که در شرق آنتالیا قرار دارد، به خاطر زمین های گلف در سطح جهانی و استراحتگاه های سطح بالا شهرت دارد. اقامت در بلک به شما امکان می دهد از زمین های گلف لذت ببرید، در کنار استخر استراحت کنید و از امکانات رفاهی استراحتگاه مانند اسپا، رستوران ها و گزینه های سرگرمی بهره مند شوید.

شهر تفریحی بلک - فقط نیم ساعت با ماشین از شهر آنتالیا فاصله دارد.

بلک برای پذیرایی از بازدیدکنندگانی که مایلند در ساحل استراحت کنند و هر چیز دیگری را فراموش کنند، شناخته شده است. استراحتگاه‌های متعددی در آنجا وجود دارد که معاملات همه جانبه دارند و بلک زمین‌های گلف زیادی دارد. در نتیجه قیمت ها در محله کمی بالاتر است.اگر از سواحل لذت می برید، از ساحل المپوس لذت خواهید برداین یکی دیگر از محله‌های شیک و پرجنب‌وجوش نزدیک بلک است که به‌خاطر سواحل‌اش معروف است نیز برای شما جذاب خواهد بود.

آنتالیا۲

5. سیده: مقصدی هم برای تاریخ و هم برای جویندگان تجمل

سیده یک شهر تاریخی است که در 80 کیلومتری آنتالیا قرار دارد. ترکیبی بی نظیر از ویرانه های باستانی، سواحل زیبا و یک شهر قدیمی جذاب را ارائه می دهد. اقامت در ساید به شما امکان می دهد خرابه های باستانی مانند معبد آپولو و آمفی تئاتر رومی را کشف کنید، در سواحل استراحت کنید و در خیابان های باریک شهر قدیمی پرسه بزنید.

هنگام انتخاب محل اقامت در آنتالیا، ترجیحات، بودجه و تجربه تعطیلات مورد نظر خود را در نظر بگیرید. چه به تاریخ، چه به سواحل یا یک تفریحگاه مجلل علاقه مند باشید، تور آنتالیا چیزی برای ارائه به هر گردشگری دارد.

بلک یا لارا کدام بهتر است؟

قطعا هتل های بلک با کیفیت بهتر و همه چیز را شامل می شود . آل آکارت ها هم بهتر هستند.ممکن است بعد از بلک از لارا ناامید شوید. ساحل لارا، بلک و ساید دارای هتل‌های با استانداردهای مشابهی هستند، مگر اینکه برخی از هتل‌های واقعا گران‌قیمت بلک را امتحان کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها