|
کدخبر: 305352

بهترین کشور برای سفر مجردی کجاست؟

بهترین کشور برای سفر مجردی کجاست؟

گاهی شما، بهترین همسفر برای خودتان خواهید بود و می‌توانید، تعطیلاتات را در یک مقصد خارجی جذاب، درست همان‌گونه که ترجیح می‌دهید، بگذرانید. یک سری ویژگی‌ها هستند که باعث می‌شوند، مکانی را به عنوان بهترین کشور برای سفر مجردی انتخاب کنیم. امنیت، امکان انجام تفریحات مختلف و امکانات رفاهی از جمله این موارد هستند. مقاصدی که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، همگی این گزینه‌ها را داشته و البته از بهترین مقاصد توریستی در جهان به حساب می‌آیند.

دبی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دبی، امنیت بالای این شهر است که باعث می‌شود، آن را با خیال راحت، به بانوانی که قصد تنها سفر کردن را دارند نیز پیشنهاد کنیم. خیلی از گردشگران در وهله اول، برای سفرهای تنهایی خود به فکر تور هند یا کشورهایی این چنینی می‌افتند، ما دبی با فضایی مدرن، مراکز تفریحی متعدد، جاذبه‌هایی بی‌مانند و امکانات عالی خود، بدون شک انتخابی عالی برای تنها سفر کردن خواهد بود. البته اگر قصد طبیعت گردی و کوله‌گردی دارید، بهتر است به فکر جای دیگری باشید، چون دبی بیشتر به درد آن‌هایی می‌خورد که به درد پارک‌های بزرگ، تماشای آکواریوم، خرید در مراکز لوکس و تفریحات اینچنین هستند.

ایسلند

درست در نقطه مقابل دبی، ایسلند بهترین کشور برای سفر مجردی آن‌هایی است که به دنبال ماجراجویی هستند! می‌خواهند بر بالای آبشاری بزرگ عکس بگیرند یا از یک آتشفشان فعال دیدن نمایند. مردم ایسلند به خونگرمی معروف بوده و برخوردی عالی با گردشگران دارند. همچنین این کشور در کنار داشتن جاذبه‌های طبیعی متنوع، از امن‌ترین کشورهای جهان نیز به حساب آمده و حتی گردشگران خانم نیز، تنهایی می‌توانند به این کشور سفر کنند. 

تایلند

بسیاری از بلاگرها تایلند را مقصدی امن برای سفرهای تنها در نظر می‌گیرند، حتی اگر قرار باشد به شهر شلوغی همچون بانکوک سفر کنید. اما در هر صورت، تایلند همیشه یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای سفرهای تنهایی به حساب می‌آید و این هم برای آن‌هایی که به دنبال اقامت در هتلی لوکس هستند صادق بوده و هم آن‌هایی که به دنبال کوله گردی و گشت و گذار در طبیعت مقصد مورد نظر خودند. از ویژگی‌های تایلند، مقاصد متنوع این کشور است. شما می‌توانید روزهای خود را در پارک‌های بازی، مراکز خرید و کلاب‌های شبانه بانکوک بگذرانید یا به جزایر فوق‌العاده زیبایی همچون فی‌فی و کرابی رفته و در سواحل گرم و آفتابی این جزایر به تفریحات آبی بپردازید. تایلند دنیایی از جاذبه‌هاست که گفتن از همه‌ی آن‌ها به هیچ وجه در حوصله این نوشته نمی‌گنجد.

بهترین کشور برای سفر مجردی کجاست؟

مالزی

مالزی را نیز می‌توان به خاطر خصوصیاتش، یکی از گزینه‌های بهترین کشور برای سفر مجردی به حساب آورد. این کشور نیز دارای یک پایتخت مدرن و جذاب با مراکز سرگرمی متعدد بوده و از طرفی امکان سفر به مقاصد ساحلی آن نیز وجود دارد. فعالیت‌هایی همچون جزیره گردی، غواصی، کوه‌پیمایی و سافاری‌هایی که به مقصد پارک‌های ملی این کشور برگزار می‌شوند، جزو فعالیت‌های پرطرفدار در میان آن‌ها که به سفری مجردی به مالزی را تجربه می‌کنند، قرار دارند. همچنین این کشور دارای مراکز فرهنگی و تفریحی متعدد است که به جذابیت‌ها این سفر می‌افزاید. تور مالزی در کل انتخاب محبوبی در میان ایرانی‌هاست و البته اگر قصد شرکت در تورهای این کشور را دارید، ما شرکت آویسا تراول را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در برگزاری تور به مقاصد جنوب شرق آسیا تخصص دارد. در ادامه، از این مجموعه بشیتر برایتان می‌گوییم.

مصر

مصر در سال‌های اخیر با توجه به روند رو به رشدی که داشته، بیشتر مورد توجه مسافران مجرد قرار گرفته است. یکی از روش‌های بسیار محبوب در میان مسافران تنها به مصر، سوار شدن بر کروزهایی است که در مسیر رود نیل حرکت می‌کنند و در خود انواع تفریحات مختلف را برایتان به همراه خواهند آورد. دیدنی‌های مصر شامل مناطق باستانی معروف از جمله اهرام ثلاثه شده و همچنین مناطق طبیعت گردی متنوعی هم در خود دارد که به همراه سافاری‌های مختلف می‌توانید به دیدنشان بروید.

سنگاپور

سنگاپور از هر نظر، امن‌ترین کشور در جنوب شرق آسیاست و همه می‌توانند با خیال راحت، تنها به این کشور مدرن و کوچک سفر کنند. البته یکی از دلایل امنیت سنگاپور قوانین سفت سخت آن‌جاست که شما هم باید آن‌ها را رعایت کنید تا در نهایت، سفری لذت بخش به این کشور داشته باشید. اما فارغ از موضوع امنیت، وجود مراکز تفریحی متعدد، گالری‌های هنری، مراکز خرید جذاب، سالن‌های سینمای بزرگ و مجهز و بسیاری چیزهای این چنین از سنگاپور، بهترین کشور برای سفر مجردی مخصوصا برای بانوان ساخته است.

اسپانیا

از میان کشورهای اروپایی، می‌توان انتخاب‌های متنوعی برای سفر تنهایی داشت که یکی دیگر از این موارد، اسپانیا به شمار می‌رود. مخصوصا اگر هدف سفر شم گرانادا یا بارسلون باشد تا بتوانید از مراکز تاریخی، معماری زیبا و مناطق طبیعی کشور بازدید به عمل آورید. گرانادا از نظر امنیت نیز وضعیت بهتری از مادرید و بارسلون دارد و بیشتر برای سفر تنها پیشنهاد می‌شود. اگر هم علاقه به مناطق ساحلی دارید، مالاگا گزینه‌ای مطلوب برایتان خواهد بود. شهری فوق‌العاده زیبا با سواحل استثنایی، جاذبه‌های تاریخی و همچنین امکانات مطلوب برای اقامت که در کنار هم مقصدی ایده‌آل برای سفر تنهایی را می‌سازند.

بهترین کشور برای سفر مجردی کجاست؟

ویتنام

اگر به دنبال بهترین کشور برای سفر مجردی که مملو از جمعیت توریست‌های خارجی نبوده و دارای مناطق طبیعی متننوع، سواحل زیبا و امکانات لازم برای کوله‌گردی باشد، ویتنام گزینه‌ای عالی برایتان است. مردم این کشور بسیار مهمان نواز هستند و اغلب خارجی‌ها از امنیت بالایش شگفت‌زده می‌شوند. همچنین می‌توانید در طول سفر با قیمت نسبتا پایین، راهنما استخدام کنید یا این که در تورهای و سافاری‌های مختلف به مناطق طبیعی و تاریخی شرکت نمایید. معابد باشکوه و زیبا، موزه‌های مختلف، پارک‌های ملی به همراه حیات وحش متنوع و البته سواحل زیبا و دنج از دیگر ویژگی‌های ویتنام به شمار می‌آیند.

جزایر گالاپاگوس

اغلب مقاصدی که به عنوان بهترین کشور برای سفر مجردی در این‌جا از آن‌ها اسم بردیم، مقاصد نام آشنایی بودند اما به عنوان گزینه آخر، به سراغ یک مقصد متفاوت به نام جزایر گالاپاگوس رفته‌ایم. مجمع‌الجزایری آتشفشانی در قلب اقیانوس آرام و با فاصله‌ی ۹۲۶ کیلومتری از اکوادور قرار گرفته است و از ۸ جزیره کوچک و ۴۰ صخره‌ی سنگی بزرگ تشکیل شده است. این مجمع‌الجزایر نه تنها جایی امن و عالی برای سفر تنهایی است، بلکه از نظر زیبایی‌های طبیعی نیز همچون تکه‌ای از بهشت بوده که با سواحل فوق‌العاده و تپه‌های خود، شما را شیفته خود خواهد کرد. 

همراه آویسا تراول با خیال راحت سفر کنید

اگر قصد دارید تنها به کشوری سفر کنید، انتخاب یک تور عالی می‌تواند، در راحتی سفر شما تاثیر به سزایی داشته باشد. شرکت گردشگری آویسا تراول با سال‌ها تجربه در برگزاری تورهای مختلف، اکثر مسیرهای گفته را پوشش داده و با ارائه قیمت‌های عالی و همچنین خدمات بسیار خوب، گزینه‌ای مطلوب برای ماجراجویی مجردی شما خواهد بود. 

شما می‌توانید برای مشاروه رایگان در باب مقاصد مختلف و رزرو تور با شماره ۴۱۵۳۵ -۰۲۱ تماس گرفته یا به سایت رسمی این مجموعه به آدرس avisatravel.com بروید. آویسا تراول در تمامی طول سفر همراه شما خواهد بود و سفری امن و فراموش نشدنی را برایتان رقم می‌زند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها