|
کدخبر: 282816

چرا اقامت در هتل آرتا قشم را باید تجربه کرد؟

گردشگری چرا اقامت در هتل آرتا قشم را باید تجربه کرد؟

آن‌هایی که کوله‌بار سفر به قشم را بسته‌اند و رفته‌اند می‌دانند رفتن به این جزیره به یک بار و دو بار خلاصه نمی‌شود. قشم آن‌قدر زیبا و جذاب است که هر بار سفر به آن، جایی جدید برای کشف و لذت بردن دارد. حتی نگاهی به جاذبه‌های گردشگری قشم هم وسوسه‌کننده است؛ جزیره‌های هنگام، ناز و هرمز، دره‌های ستارگان و تندیس‌ها، تنگه چاهکوه و غارهای خربس و نمکدان فقط چند نمونه از مکان‌های دیدنی جزیره قشم است.

در این وضعیت، اگر محل اسکان شما هم مناسب باشد دیگر همه چیز برای سفری متفاوت و هیجان‌انگیز به قشم جفت‌وجور شده است. برای انتخاب هتل یا اقامتگاه هم نگران نباشید. به سفربازی اعتماد کنید؛ این سامانه رسمی رزرو هتل و اقامتگاه با شناختی که از گردشگران و نیازهای آنان دارد بهترین گزینه را به شما برای اقامت پیشنهاد می‌کند.

توصیه سفربازی به شما در سفر به قشم هتل آرتاست که نزدیک به ساحل خلیج‌فارس است. این هتل یکی از لوکس‌ترین و خاص‌ترین هتل‌های چهار ستاره جزیره قشم است.

شما از یک هتل چه انتظاری دارید؟ نوساز بودن، امکانات خوب، موقعیت مکانی مناسب یا واحدهای اقامتی تمیز و زیبا؟ بهتر است همین ابتدا بدانید که هتل آرتا قشم همه این‌ها را با هم یک‌جا دارد.

بنایی مطابق با استانداردهای جهانی، طراحی زیبا، ارایه بهترین امکانات و خدمات رفاهی، موقعیت مکانی عالی، چشم‌انداز جذاب اتاق‌ها و کارکنان خوش‌برخورد از ویژگی‌های هتل آرتا قشم است.

واحدهای اقامتی هتل آرتا قشم شامل اتاق‌های دو تخته یک نفره، دو تخته دبل، دو تخته تویین، دو تخته دریا، سه تخته و اتاق هانی‌مون و سوییت یک خوابه چهار تخته است.

از جمله امکانات واحدهای اقامتی هتل آرتا می‌توان به مبلمان، قالیچه، سرویس بهداشتی فرنگی، رخت‌آویز، یخچال، دراور، تلویزیون، اینترنت و سیستم‌های سرمایشی اسپلیت، تهویه مطبوع و اعلام حریق اشاره کرد.

هتل چهار ستاره آرتا قشم از نظر امکانات نمره قابل قبولی می‌گیرد. در ادامه که به‌طور خلاصه با آن‌ها آشنا شوید احتمالا شما هم با سفربازی همسو خواهید شد؛ و اینکه چرا باید اقامت در هتل آرتا قشم را تجربه کنید؟

با رزرو هتل آرتا شما از همه امکانات عمومی این هتل برخوردار می‌شوید؛ روم‌سرویس، کپسول آتش‌نشانی در طبقات و لابی، گشت غیررایگان، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و در لابی، فروشگاه صنایع‌دستی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و در طبقات، پارکینگ، تاکسی‌سرویس، جعبه کمک‌های اولیه، صندوق امانات، اینترنت در لابی و در اتاق، اتاق چمدان، آسانسور، سالن کنفرانس، اتاق مهمانی و جلسات، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاه با هزینه، صبحانه رایگان، رستوران ایرانی با غذاهای باکیفیت.

قسمت مهم هر سفر و اقامت در هر هتل، اتاق‌های آن است. وقتی اتاق دارای امکانات خوب باشد، تمیز و دلبازی از ویژگی‌های بارز آن به شمار آید، تخت‌خواب‌های نرم و گرمی داشته باشد، به‌طور حتم زمان استراحت شما به بهترین شکل خواهد بود بنابراین قشم‌گردی شما با انرژی مضاعف همراه است. نکاتی که هتل آرتا قشم همه را با هم دارد به گونه‌ای که در پایان، شما با رضایت این هتل را ترک و احتمالا آن را به دیگران نیز پیشنهاد خواهید کرد.

هتل-آرتا-قشم-2

آن‌هایی هم که با خودروی شخصی به جزیره قشم سفر می‌کنند نگران نباشند چون هتل آرتا دارای یک پارکینگ است. زمان صرف غذا هم خیال‌تان راحت است چون این هتل یک رستوران با فضایی صمیمی و دلچسب دارد که انواع غذاهای لذیذ را سرو می‌کند.

نکته بعدی درباره هتل چهار ستاره آرتا قشم بهره‌مندی آن از کافی‌شاپ است. سفارش یک نوشیدنی خنک در هوای جنوب و در ساحل می‌تواند حکم یک انرژی‌زا را داشته باشد و شما را در بازارهای ساحلی و انجام تفریحات مشغول هستید، سرحال نگه دارد. اگر هم طرفدار نوشیدنی‌های گرم هستید این کافی‌شاپ گزینه خوبی برای میل کردن یک چای خوش‌طعم است.

شاید یکی از مهمترین فاکتورهای یک هتل خوب موقعیت و دسترسی آن باشد؛ یک ویژگی که هتل آرتا قشم آن را دارد. شما با رزرو هتل آرتا قشم در مرکز شهر و در فاصله کمی از ساحل زیبای خلیج‌فارس هستید. از این هتل تا مراکز خرید و سیتی‌سنتر یک و سیتی‌سنتر 2 فاصله‌ای در حدود پنج دقیقه پیاده‌روی است. همچنین بازار ساحلی زیتون و اسکله شهید ذاکری هم بسیار به این هتل نزدیک هستند.

با وجود این همه مزایای قابل توجه هتل آرتا قشم به‌نظر می‌رسد جای شک و تردیدی باقی نمی‌ماند. در صورت انتخاب این هتل می‌توانید به سامانه رسمی سفربازی مراجعه کنید؛ سامانه‌ای که کار کردن با آن راحت و وب‌سایتی قابل اعتماد است. با انجام این کار، با خاطری آسوده کوله‌بار سفر را ببندید و راهی جزیره زیبای قشم شوید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها