|
کدخبر: 273980

سفر زمینی به وان چقدر هزینه می‌خواهد؟

بررسی هزینه‌های انواع تورگردشگری به مقصد شهر توریستی وان ترکیه به شرح جدول زیر است؛

وان، یکی از شهرهای زیبا و تاریخی کشور همسایه‌مان ترکیه است. شهری که در آن گربه‌های سفید و ناز با چشم‌های دو رنگ از سر و کول هم بالا می‌روند؛ چرا که وان ترکیه، محل زندگی نژاد خاصی از گربه‌هایی است که یک چشم‌شان آبی و چشم دیگرشان زرد است!

از آنجایی که این شهر خیلی به مرز کشورمان نزدیک است، هر سال ایرانی‌های زیادی با سفر زمینی به وان ترکیه می‌روند تا هم آب و هوایی عوض کنند و هم یک خرید حسابی داشته باشند. گذشته از اینها در سفر زمینی، سرگرمی‌ها و جاذبه‌های فراوانی وجود دارد و از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه‌تر است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای ۴ شب سفر رفت و برگشت زمینی با اتوبوس به وان ترکیه و اقامت در هتل Grand برای بزرگسال مبلغ ۴، ۸۵۰، ۰۰۰ تومان، برای کودک ۲ تا ۶ سال مبلغ ۲، ۲۰۰، ۰۰۰ تومان و برای زیر ۲ سال مبلغ ۱۰۰، ۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این درحالی است که هتل Pera White Hotel Van برای همین مدت اقامت برای بزرگسال مبلغ ۴، ۵۵۰، ۰۰۰ تومان؛ برای کودک ۲ تا ۶ سال مبلغ ۲، ۱۰۰، ۰۰۰ تومان و برای کودک زیر ۲ سال مبلغ ۱۰۰، ۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان نرخ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

 

 

قیمت تور زمینی وان ترکیه ( شهریور ماه ۱۴۰۱)
هتل / ۳ ستاره
نوع اتاق 
قیمت (هرنفر / تومان)
Grand
بزرگسال
۴,۸۵۰,۰۰۰
Grand
۲ تا ۶ سال
۲,۲۰۰,۰۰۰
Grand
زیر ۲ سال
۱۰۰,۰۰۰
Pera White Hotel Van
بزرگسال
۴,۵۵۰,۰۰۰
Pera White Hotel Van
۲ تا ۶ سال
۲,۱۰۰,۰۰۰
Pera White Hotel Van
زیر ۲ سال
۱۰۰,۰۰۰
Dosco
بزرگسال
۴,۳۵۰,۰۰۰
Dosco
۲ تا ۶ سال
۲,۲۳۰,۰۰۰
Dosco
زیر ۲ سال
۱۰۰,۰۰۰
Van Suit
بزرگسال
۴,۷۵۰,۰۰۰
Van Suit
۲ تا ۶ سال
۲,۲۰۰,۰۰۰
Van Suit زیر ۲ سال ۱۰۰,۰۰۰

 

 

ارسال نظر