|
کدخبر: 265560 نعیمه صفری تبار

اختصاصی گسترش نیوز:

سفر به سرزمین آب‌های گرم چقدر هزینه بر می‌دارد؟

در این گزارش به بررسی نرخ انواع تور به مقصد سرعین پرداخته شده است.

گردشگری سفر به سرزمین آب‌های گرم چقدر هزینه بر می‌دارد؟

سرعین مقصدی مناسب برای افرادی که دنبال رهایی از خستگی و نیازمند آرامش و لذت بردن از آب و هوای بی‌نظیر کوهستانی هستند، مناسب است. این شهر به آب‌های گرم و طبیعت چشم‌نوازش معروف است. مردمان خونگرم و مهربان این شهر زبانزد گردشگران این مقصد هستند. سرعین در ۳۰ کیلومتری شهر اردبیل قرار دارد و یکی از مهم‌ترین و زیباترین شهرهای استان اردبیل و منطقه شمال غربی ایران به‌شمار می‌رود. گویش مردم این شهر به زبان ترکی آذربایجانی است. آب و هوای عالی در کنار مواد غذایی طبیعی، این شهر را مرد توجه گردشگران در فصل تابستان قرار داده است. عسل طبیعی، شیر تازه، سرشیر، خامه، کره، پنیر و تخم‌مرغ محلی به همراه انواع نان‌های خوشمزه از جمله مواد خوراکی طبیعی این شهر است.

سرعین در لغت به معنای سرچشمه است ؛هرگوشه این شهر، مملو از این نعمت الهی است.چشمه‌های آب گرم که از ژرفای زمین می͏‌جوشد، مهم‌ترین جاذبه‌‌ توریستی این شهر محسوب می‌شود که مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد..

جاذبه‌های دیدنی

آبگرم گاومیش گلی، پیست اسکی آلوارس، جنگ‌های شبانه، دره گلستان (دره آلوارس)، چشمه گورگور، آبشار ورگه سران، تپه باستانی آناهیتا، روستای بیله درق (ویلا دره) تعدادی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است.

 

در ادامه به بررسی نرخ انواع تور به این مقصد پرداخته شده است. قابل ذکر است قیمت‌های اعلام شده بدون احتساب بلیط رفت و برگشت است.

قیمت-تور-سرعین1

  • قیمت‌ها به تومان محاسبه شده است.

 

 

 

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز
  • سعید ارسالی در

    عکس سبلان از سمت مشگین شهر و گذاشتین از سمت سرعین نیست این تصویر

ارسال نظر