|
کدخبر: 264440

گردشگران روس به ایران می‌آیند

اولین تور آشناسازی از کشور روسیه در سال ۱۴۰۱ با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشورمان در دوران پسا کرونا در حال برگزاری است.

گردشگری گردشگران روس به ایران می‌آیند

گردشگری و صنایع‌دستی برگزاری تورهای آشناسازی از کشورهای بازار هدف جزو برنامه‌های اصلی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی است تا متناسب با موضوعات مختلف فرصت بازدید و آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری کشور فراهم شود.

در راستای تحقق این ماموریت و با رویکرد شروع مجدد گردشگری در دوران پساکرونا تور آشناسازی ویژه گروه ۱۵ نفره فعالان گردشگری روسیه شامل توراپراتورها و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی تدارک دیده شده است.

بر اساس این گزارش؛ فعالان گردشگری روس از روز سه شنبه ۱۷ خردادماه وارد کشور شده‌اند و تا روز شنبه ۲۱ همین ماه از استان‌های تهران، اصفهان و فارس بازدید می‌کنند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این گروه ضمن بازدید از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های میراثی، تاریخی، گردشگری و تفریحی کشورمان اقدام به تعریف تورهای تخصصی مرتبط و نیز تسهیل روابط گردشگری دو کشور خواهند کرد.

توراپراتورهای روسی در روز اول ورود به کشورمان از برخی از آثار و جاذبه‌های تاریخی و مدرن پایتخت بازدید داشته‌اند.

سفر به استان‌های فارس و اصفهان برای بازدید از آثار تاریخی نظیر ارگ کریمخانی، بازار وکیل، باغ ارم، مسجد نصیرالملک، مقبره احمد بن موسی شاهچراغ، پاسارگاد و بناهایی همچون مسجد شیخ لطف‌الله، عالی قاپو، کلیسای وانک، سی و سه پل در برنامه‌های تور آشناسازی فعالان گردشگری کشور روسیه قرار دارد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر