|
کدخبر: 234559

بارش ۶۰ سانتی برف در این منطقه/ کولاک شدید در راه است

مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان های رشت، رودبار، فومن، صومعه سرا، تالش، آستارا و شفت نیز سفیدپوش شده است، اضافه کرد: ارتفاع برف در گردنه الماس به ۶۰ سانت رسیده و در گردنه حیران بارش شدید برف و کولاک شدید داریم.

فریبرز مرادی از بارش شدید برف در محورهای سیاهکل - دیلمان، اسالم - خلخال، پونل - خلخال، ویه - کلیشم، زیاز - شوک، رودسر - لات محله، بلوردکان - خصیب دشت و ماسال - گیلوان خبر داد و اظهار کرد: ارتفاع برف در محورهای اسالم - خلخال و رودسر - لات محله به ۶۰ سانت رسیده است.

وی ارتفاع برف در محور سیاهکل - دیلمان را ۳۵ سانت دانست و افزود: در محور پونل - خلخال نیز ارتفاع برف برف به ۴۰ سانت می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بارش پنج تا ۱۰ سانتی برف در محورهای مواصلاتی شهرستان های لاهیجان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، ماسال و رضوانشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در محورهای فومن - ماسوله، شوک - ملکوت، شفت - امامزاده ابراهیم - امامزاده اسحاق، حشمت آباد - قوشه لانه، بهارستان - آقچای، اطاقور - خرما و لنگرود - بلوردکان برف خفیف می بارد.

مرادی، با بیان اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان های رشت، رودبار، فومن، صومعه سرا، تالش، آستارا و شفت نیز سفیدپوش شده است، اضافه کرد: ارتفاع برف در گردنه الماس به ۶۰ سانت رسیده و در گردنه حیران بارش شدید برف و کولاک شدید داریم.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی شهرستان های بندرانزلی، املش، لنگرود و رودسر، گفت: ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل - خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر