|
کدخبر: 210442

بهترین مسیرهای پیاده روی در تهران

شهر تهران بعنوان پایتخت ایران و پرجمعیت ­ترین شهر این کشور، یکی از پرترددترین شهرهای ایران می­ باشد. افرادی هستند که روزانه برای کار به این شهر می ­آیند و شب نیز از آن خارج می شوند. بعضی­ها هم هستند که برای انجام امور کاری و اداری مجبور می­شوند که به تهران سفر کنند و چند روزی را در این شهر بگذرانند. خیلی­ها هم برای دید و بازدید دوستان و اقوام به تهران سفر می کنند.

خلاصه که تهران دیدنی­های فراوانی برای این افراد دارد. حال ما در این مقاله می­خواهیم برای آنهایی که اهل پیاده­روی­های عصرانه و قدم زدن­های طولانی هستند، تعدادی از مسیرهای پیاده­روی دوست داشتنی تهرانی­ ها را معرفی کنیم تا هر زمان با رزرو بلیط اتوبوس به این شهر سفر کردند، خود را به این مسیرها برسانند و از قدم زدن در آنها لذت ببرند.

پل-طبیعت

خیابان سی تیر

یکی از معروف­ترین مسیرهای پیاده­روی که چند سالی هست که بین تهرانی ­ها خیلی محبوب شده است، مسیر خیابان سی تیر می­باشد. این خیابان که در نواحی مرکزی تهران و در نزدیکی خیابان جمهوری قرار دارد، مدت­هاست که سنگ فرش شده و در کنار خیابان دکه­های مختلفی هستند که هم غذا و هم نوشیدنی می­ فروشند، هم صنایع دستی و چیزهای دیگر. شما می­توانید انواع غذاها مانند غذاهای فست فودی، غذای ایرانی، کبابی، ترکی و... را اینجا پیدا کرده و نوش جان کنید.

پارک وی تا تجریش

یکی دیگر از مسیرهای باصفا و دوست­ داشتنی تهرانی­ها برای قدم زدن، مسیر خیابان ولیعصر حد فاصل پل پارک وی تا میدان تجریش می­باشد. قدم زدن در این مسیر که از ابتدا تا انتها ممکن است حدود نیم ساعت طول بکشد، بخاطر آب و هوای خوش منطقه تجریش و همچنین وجود فروشگاه های فراوان و درختان زیبای این خیابان، برای شما تجربه­ ای دلنشین خواهد بود.

پارک آب و آتش

آخرین مسیری که می­ خواهیم به شما معرفی کنیم، در پارک آب و آتش تهران است. این پارک که در حوالی میدان ونک قرار گرفته و دقیقا جنب بزرگراه شهید حقانی است، یکی از بزرگترین پارک­های تهران می­باشد. شما علاوه بر اینکه می ­توانید از ابتدا تا انتهای پارک را قدم بزنید و از امکانات مختلف آن مانند رستوران­ها، کافی شاپ­ها، پیست اسکیت، سینما ۸ بعدی و... استفاده کنید، می­ توانید از طریق پل طبیعت که روی اتوبان شهید مدرس ساخته شده است، به پارک طالقانی بروید و پیاده­ روی­تان را آنجا ادامه دهید.

خرید بلیط اتوبوس تهران

برای سفر به شهر تهران می ­توانید از وسایل نقلیه مختلف استفاده کنید. با اتومبیل شخصی خود به این شهر بروید و یا از وسایل دیگری مانند هواپیما و اتوبوس و قطار استفاده کنید. مثلا اگر ساکن شهری مانند شیراز باشید، می­توانید برای سفر به تهران با خرید بلیط اتوبوس شیراز تهران با بهترین قیمت از اسنپ تریپ، به این شهر سفر کرده و از دیدن آن لذت ببرید. برای این کار کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، شهر مبدا و مقصد خود را مشخص کنید، تاریخ حرکت را نیز تعیین کنید و لیست بلیط­های پیشنهادی اسنپ تریپ را مشاهده و بررسی کنید. در نهایت بلیط مورد نظرتان را انتخاب کرده و خریداری کنید. اگر از تبریز به تهران آمدید، می­توانید از همان ابتدا با خرید بلیط اتوبوس تهران تبریز برای بازگشت خود نیز بلیط تهیه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها