|
کدخبر: 209622

تخلف بزرگ ۲ عطاری در تهران + جزئیات

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب ۲ عطاری در تهران و کشف ۱۱ هزار و ۲۳۰ عدد انواع قرص‌های غیر مجاز در این عطاری‌ها خبر داد.

حوادث تخلف بزرگ ۲ عطاری در تهران + جزئیات

سرهنگ نادر مرادی اظهار کرد: وقوع چند فقره تخلف از سوی عطاری‌های تهران به پلیس اعلام شد که نظارت بر عملکرد عطاری‌ها با همکاری تیمی از معاونت غذا و دارو تهران در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته از ۳۷۷ واحد صنفی عطاری بازدید شد، افزود: در این رابطه ۲ عطاری متخلف شناسایی و در بررسی‌های بیشتر از این ۲ واحد صنفی ۱۱ هزار و ۲۳۰ قرص‌های غیر مجاز کشف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران ابراز داشت: با هماهنگی‌های قضائی هر ۲ واحد صنفی پلمب و متصدیان این واحد‌ها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی توضیح داد: همچنین ۵۶ واحد صنفی تذکر کتبی دریافت کردند و متعهد شدند نسبت به آیین نامه و قواعد مربوط پایبند باشند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت خاطر نشان کرد: حفظ سلامتی و تندرستی شهروندان از اولویت‌های پلیس بوده و با کسانی که بخواهند جان و شهروندان را به مخاطره بیاندازند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از سوی واحد‌های صنفی موارد سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

منبع: جامعه ۲۴

ارسال نظر