|
کدخبر: 198479

بهترین زمان سفر به دبی، ایروان و سایر شهرهای پرطرفدار میان ایرانیان

بهترین زمان برای سفر به دبی در ماه‌های سپتامبر و آوریل است، زمانی که هوا آفتابی است اما خیلی گرم نیست و شهر همچنان آسمان روشن و دمای آرام را ارائه می‌دهد.

گردشگری بهترین زمان سفر به دبی، ایروان و سایر شهرهای پرطرفدار میان ایرانیان

بهترین موقع سفر به دبی امارات

بهترین زمان برای سفر به دبی در ماه‌های سپتامبر و آوریل است، زمانی که هوا آفتابی است اما خیلی گرم نیست و شهر همچنان آسمان روشن و دمای آرام را ارائه می‌دهد.

دما از ماه مه تا آگوست افزایش می‌یابد، بنابراین نرخ هتل‌ها کاهش می‌یابد و جمعیت متفرق می‌شوند. اگر از گرمای شدید لذت می‌برید یا قصد دارید بیشتر وقت خود را در مراکز خرید تهویه مطبوع بگذرانید، این زمان عالی است. از طرفی باتوه به گرمای قراوان می‌توان شاهداعمال تخفیف بر تور لحظه آخری دبی بئد..

ماه رمضان معمولاً بی‌سر و صدا تر است، فرقی نمی‌کند در چه سالی باشد. این می‌تواند زمان مناسبی برای رفتن باشد، اما تعطیلات به دلیل محدودیت می‌تواند بر فعالیت‌های خاصی تأثیر بگذارد و شما نمی‌توانید در ملاء عام غذا بخورید، بنوشید یا سیگار بکشید. پیشنهاد می‌کنیم از عید فطر، جشنواره سه روزه‌ای که پایان ماه رمضان است، اجتناب کنید، زیرا می‌تواند در شهر بسیار شلوغ شود.

ارمنستان

نمای دیدنی از کلیسای جامع در ارمنستان

بهترین زمان برای سفر به ایروان ارمنستان

کوه‌ها، دره‌ها، دره‌ها و جنگل‌های ارمنستان منجر به طیف وسیعی از اقلیم‌های کوچک می‌شود و شرایط آب و هوایی از نظر ارتفاع متفاوت است. جنوب دارای آب و هوای نیمه گرمسیری است، در حالی که شمال بیشتر قاره‌ای است. بهار (اردیبهشت) می‌تواند یک مورد خوب باشد و شما آن را از دست خواهید داد، با بارش برف سنگین ژانویه تا فوریه در مارس به سرعت تبدیل به باران می‌شود، قبل از افزایش گرما از ژوئن به بعد. تغییر پاییز بیشتر طول می‌کشد، بنابراین ماه‌های سپتامبر خشک تر معمولا زمان مناسبی برای تعطیلات در ارمنستان است، به ویژه در پارک ملی دلیجان که شاخ و برگ آن به سایه‌های پر رنگ نارنجی و زرد منتقل می‌شود.

اگر به فکر زمان مناسب برای سفر به ایروان هستبد آب و هوا در ایرئن به بهترین سراز خود میرسد. بهار در ماه مارس شروع می‌شود. گلها شروع به شکوفایی می‌کنند، کشور شروع به سبز شدن می‌کند و در پایان بهار و اوایل تابستان همه چیز سبزتر و سبزتر می‌شود و در اوایل تابستان به اوج خود می‌رسد. کافه‌ها دوباره در خیابان‌ها باز می‌شوند و در اواخر بهار برخی از انواع توت‌های فصلی تازه وارد بازار می‌شوند. تفاوت‌های زیاد در ارتفاعات به این معنی است که بهار در زمان‌های مختلف در مکان‌های مختلف می‌آید، و ارتفاعات بلندتر از همه گرم می‌شوند. این فصل مرطوب‌ترین فصل ایروان است. برای دیدن قیمت تور ارمنستان حتما به لینک درج شده مراجعه نمایید.

دبی

غروب آفتاب دبی

بهترین زمان سفر به استانبول ترکیه

شاید شما هم دوست دارید بدانید بهترین فصل سفر به استانبول و یا مناسبترین زمان سفر به استانبول ترکیه چه فصلی است؟ جواب ساده است: همه فصول برای سفر به استانبول زیبایی خاص خودشان را دارند و آب و هوای استانبول اکثرا مناسب است. پس اگر اهل سفر باشید از همه تورهای لحظه آخری و آفرهای ویژه استانبول در فصول سرد و گرم سال می‌توانید بهترین استفاده را ببرید. آب و هوای استانبول، گرم و مرطوب است. البته رطوبت این منطقه به دلیل مجاورت آن با تنگه بسفر طبیعی است. در فصل تابستان هوا کاملا آرام است. به غیر از تابستان، در سایر فصلها هم امکان بارش باران در استانبول وجود دارد. به این ترتیب شاید بد نباشد پیش از سفر به فکر بارش احتمالی باران باشید.

اگر به فکر زمان مناسب برای سفر به استانبول هستید بهتر است به فکر زمانهایی باشید که تقاضای سفر به این شهر کمتر است (معمولا فصل تابستان) و بر این اساس بهترین موقع برای سفر را انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به کیش

از آنجا که آب و هوای جزیره کیش گرم و مرطوب است، بهترین ماه برای رفتن به کیش ماه مارس است. اما به معنای واقعی کلمه، بهترین زمان برای بازدید از جزیره کیش از اواسط فوریه تا اواخر مارس است، زمانی که آب و هوای جزیره کیش دلپذیر و معتدل است و می‌توانید از همه ورزشهای آبی لذت ببرید.

کیش

نمایی از آب و‌های زیبای کیش

بهترین زمان سفر به سریلانکا

بهترین زمان سال برای سفر به سریلانکا بستگی به جایی دارد که می‌خواهید به آنجا سفر کنید - بسته به زمان سال، برای یک جزیره نسبتاً کوچک، تغییرات زیادی در آب و هوا وجود دارد. دو بارندگی موسمی بر آب و هوای جزیره تأثیر می‌گذارد-بارندگی موسمی شمال شرقی که می‌تواند کل جزیره را تحت تاثیر قرار دهد و بارندگی موسمی جنوب غربی که شدت کمتری دارد و بر سواحل جنوبی و غربی و همچنین تپه کوهی تأثیر می‌گذارد. با وجود بارندگی، دمای ساحل بندرت به زیر ۲۵ درجه می‌رسد. در هیل کانتری به دلیل ارتفاع بیشتر کمی سردتر است. به طور کلی، بهترین زمان برای بازدید از سواحل غربی و جنوبی و مثلث فرهنگی بین دسامبر و آوریل است، در حالی که در سواحل شرقی آب و هوا از ماه مه تا اکتبر در بهترین حالت خود قرار دارد.

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه‌ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج‌های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری  الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر| www.alefbatour.com

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها