|
کدخبر: 164753

تخفیف هتل‌های ایران در بهار ۱۴۰۰

فصل بهار به دلیل شروع سرسبزی طبیعت، بسیار دیدنی است. مخصوصا ماه اردیبهشت که طبیعت مانند بهشت زیبا است. در بهار بسیاری از شهرها خنک و آب و هوای خوبی دارند به همین دلیل مسافرت به این شهرها تعطیلات خوبی را برای شما رقم می‌زنند.

زمانی که اسمی از فصل بهار و تعطیلات می‌آید، ناخودآگاه به یاد سفر و مسافرت می‌افتیم. همین امر باعث می‌شود که تعطیلات خود را با شهرهای زیبای ایران شروع کرده و شروع سال خوب و پرنشاطی را آغاز کنید.

تخفیف هتل های ایران

فصل بهار به دلیل شروع سرسبزی طبیعت، بسیار دیدنی است. مخصوصا ماه اردیبهشت که طبیعت مانند بهشت زیبا است. در بهار بسیاری از شهرها خنک و آب و هوای خوبی دارند به همین دلیل مسافرت به این شهرها تعطیلات خوبی را برای شما رقم می‌زنند.

ایران هتل آنلاین https: //www.iranhotelonline.com/، نخستین و معتبرترین وبسایت‌های رزرو هتل در ایران است و شما می‌توانید با مراجعه به آن از تخفیفات آن نیز بهره‌مند شوید. ایران هتل آنلاین تنها وبسایتی است که شما می‌توانید به کمک آن، هتل‌ها را بر اساس خیابان یا مکانی خاص جست‌وجو کنید. به این صورت که نام مکان یا خیابان مورد نظر خود را در کادر جست‌وجو می‌کنید سپس تعداد هتل‌های آن منطقه، گالری تصاویر، ارائه اطلاعات کامل و با جزییات از هتل، موقعیت مکانی هر هتل، آدرس آن روی نقشه و همچنین تجربیات و نظرات بیش از نیم میلیون میهمان و رتبه هتل از دید آنان برای شما نمایش داده خواهند شد.

رزرو هتل‌های کیش در بهار

جزیره کیش یکی از مقصدهای مسافران در فصل بهار است. این جزیره زیبا یکی از قطب‌های اصلی گردشگری و جذب توریست است. به علاوه دریا و ساحل با مناظر زیبا، جاهای بسیاری خوبی نیز دارد. بهترین زمان برای سفر به کیش اردیبهشت است زیرا آب و هوای این جزیره نیز در بهترین حالت خود به سر می‌برد.

اگر می‌خواهید به کیش سفر کنید، بهتر است که در تعطیلات نوروز به این جزیره جذاب سفر نکنید زیرا در شلوغ‌ترین حالت خود قرار دارد. هتل‌های کیش به دلیل گردشگری و توریستی بودن این جزیره جزء بهترین‌ها محسوب می‌شوند. هتل‌های ۵ ستاره زیادی در کیش ساخته شده است. هتل دریایی ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل ویدا و... جزء هتل‌های پرطرفدار هستند. شما می‌توانید این هتل‌ها را در بهار با نرخ بسیار مناسبی رزرو کنید و تعطیلات خود را در این جزیره زیبا سپری کنید و نهایت لذت ببرید.

هتل ترنج با طراحی بسیار شیک و جذابی که بر روی دریای خلیج‌فارس واقع شده است، انتخاب عالی برای شما مسافران محترم می‌باشد. این هتل زیبا در فصل بهار تخفیف‌های خوبی برای شما دارد. قابل ذکر است که اگر می‌خواهید در اتاق‌هایی که روی آب هستند اقامت کنید، باید زودتر اقدام کنید زیرا این هتل درای دو فاز است که فاز اول بر روی آب‌های خلیج‌فارس است و دیگری کنار ساحل قرار دارد و به صورت طبقاتی می‌باشد.

هتل داریوش یکی از معروف‌ترین و جزء بهترین هتل‌های کیش می‌باشد. به دلیل اینکه نمای این هتل بسیار شبیه به تخت جمشید است، یک نوع جاذبه توریستی نیز محسوب می‌شود. این هتل نیز مانند هتل ترنج دارای تخفیف در بهار است و بی‌صبرانه منتظر شما عزیزان می‌باشند.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش با بیش از ۴۰ سال سابقه کاری در جزیره زیبا کیش فعالیت دارد.هتل شایان کیش در ۴ طبقه با ۱۹۵ واحد و سوئیت با چشم‌اندازهای رو به دریا و ساحلی ساخته شده است، هتل شایان کیش در سال ۱۳۸۸ به گروه هتل‌های پارس پیوست. دیگر هتل‌هایی نیز هستند که با تخفیف‌های باور نکردنی بی‌صبرانه منتظر مهمان‌های عزیز خود هستند.

رزرو هتل‌های شیراز در بهار

اگر قصد سفر به شیراز را در بهار دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ماه اردیبهشت به این شهر زیبا سفر کنید. زیرا زیبایی‌های بسیاری را می‌توانید در اردیبهشت ببینید. باغ‌های این شهر در فصل بهار بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

سفر به شیراز در کرونا و بهار ۱۴۰۰

بسیاری از هتل‌های شیراز در بهار مسافران را از شهرها و کشورهای مختلف در خود جایی می‌دهند. در بهار امسال نیز بسیاری از این هتل‌ها، تخفیف‌های خوبی گذاشته‌اند تا مسافران عزیز بیشتر از سفر خود لذت ببرند. یکی از این هتل‌ها، هتل بزرگ شیراز است. این هتل دارای ۱۳ طبقه است که از فاصله دور بسیار جلب توجه می‌کند. اگر شما یکی از کسانی هستید که می‌خواهید به یکی از جذاب‌ترین هتل‌ها بروید، هتلی که بزرگ‌ترین هتل گردان کشور را داراست هتل بزرگ شیراز است. این هتل منتظر پذرایی از مهمانان خود است.

سفر به شیراز در بهار

هتل چمران یکی از بزرگترین و مرتفع‌ترین هتل‌های شیراز است که رستوران ایرانی و ایتالیایی دارد. چشم‌انداز این هتل بسیار زیبا و سرسبز است. این هتل در جایی خوش آب و هوایی در شیراز است و پرسنل این هتل منتظر میزبانی از شما هستند.

رزرو هتل‌های مشهد در بهار

شهر مشهد یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ایران است. مخصوصا به دلیل وجود حرم‌ امام‌ رضا (ع) مورد توجه گردشگران است. اسکان در مشهد با وجود اقامتگاه‌های مختلفی که در این شهر توریستی وجود دارد، بسیار آسان است. هتل‌های مشهد، بهترین میزبان مسافرانی هستند که به قصد زیارت و سیاحت راهی این شهر توریست پذیر می‌شوند.

هتل ۵ ستاره الماس ۲ مشهد هتلی است که معماری خاص آن را سبک‌های مختلفی چون سبک ایران باستان، ترکی، روسی، عربی و دیگر کشورها الهام گرفته است. این هتل دارای ۲۵ طبقه است این هتل در فصل بهار تخفیف خوبی برای مهمان‌های خود گذاشته است و بی‌صبرانه منتظر مهمان‌های عزیز و گرامی است.

هتل دیگر که هتلی بین‌المللی است و بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل کشور است، هتل قصر طلایی مشهد نام دارد. این هتل زیبا در حد بین‌الملل طراحی شده است. هتل در نزدیکی اصلی‌ترین خیابان مشهد که به حرم می‌رسد ساخته شده است. هتل قصر طلایی برای فراهم کردن رفاه شما عزیزان در این هتل، در امر مهمان نوازی یکی از گزینه‌های عالی برای شما خواهد بود.

هتل قصر مشهد

و حالا یکی از پرقدمت‌ترین هتل‌های مشهد، هتل هما است. این هتل زیبا در مرکز مشهد می‌باشد. اگر قصد سفر به مشهد را در بهار دارید، انتخاب خوبی برای شما عزیزان خواهد بود زیرا به راحتی به مراکز خرید و مترو دسترسی دارید. هتل هما با امکانات رایگانی همچون وای فای رایگان، آب معدنی رایگان، چای در اتاق و سرویس رفت و برگشت به حرم و پارکینگ و سرویس‌های خدماتی تا فرودگاه، منتظر شما عزیزان می‌باشند.

در فصل بهار حتما به این سه شهر بالا سفر کنید زیرا در فصل بهار بسیار دیدنی و زیبا هستند. شیراز یکی از زیباترین بهارها را در بین شهرهای ایران داراست و به دلیل درختان بهار نارنج یک منظره زیبا و تکرارنشدنی را برای شما می‌سازد. اگر به شیراز سفر کردید حتما از مقبره کوروش و پاسارگارد دیدن کنید.

کیش و مشهد انتخاب خوبی برای افرادی است که قصد دارند یک سفر تفریحی و زیارتی داشته باشند. این دو مقصد خوبی برای این دسته افراد خواهد بود.

 

نویسنده: رپورتاژ
  • مینا آخوندی ارسالی در

    بدون شک شیراز یکی از قشنگ ترین شهرهای ای ران هست که کلی جاذبه دیدنی داره و در دور ان های مختلف همواره مورد توجه بوده. بهتر ین زمان بازدید از این شهر تابستون و بهار هست زمانی که عطر درختای نارنج مشام شما رو پر میکنه. به نظرم اگر قصد سفر به این شهر رو داشتید قبلش حتما یکی از هتل های ش یراز رو رزرو کنین چون در ایام پرسفر پیدا کردن اقامتگاه مناسب خیلی سخت میشه.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها