|
کدخبر: 156909

معرفی بهترین ایرلاین‌ها برای خرید بلیط هواپیما ونکوور

سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس بیشتر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه‌اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس بیشتر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سه کلیک

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری فناوری‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین‌المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش فناوری و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

جهت خرید بلیط هواپیما اینجا کلیک کنید.

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک می‌تونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک می‌تونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک می‌تونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه‌ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

مسابقه سه کلیک

سه کلیک تا ونکوور

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا نکته درباره بهترین ایرلاین‌ها برای خرید بلیط هواپیما ونکوور بهتون بگیم تا در سفر به ونکوور از این نکات استفاده کنید...

بهترین ایرلاین‌ها برای خرید بلیط هواپیما ونکوور کدام‌اند؟

ونکوور بزرگ‌ترین شهر استان بریتیش کلمبیا در غرب کانادا می‌باشد. استانداردها و کیفیت بالای زندگی در ونکوور این شهر را در میان بهترین شهر‌های دنیا برای زندگی، در رتبه سوم قرار داده است. هر ساله ایرانیان زیادی با اهداف مختلف مانند تفریح، تحصیل، کار و تجارت، بازدید از اقوام و... به این شهر زیبا سفر می‌کنند. یکی از دغدغه‌های مهم این مسافران انتخاب ایرلاین و خرید بلیط تهران به ونکوور با مناسب‌ترین نرخ می‌باشد. با ما همراه باشید تا بهترین زمان سفر و بهترین ایرلاین‌ها برای خرید بلیط هواپیما ونکوور را به شما معرفی کنیم.

آب و هوای ونکوور

آب و هوای ونکوور با طبیعت چشم نوازش از نوع اقیانوسی معتدل می‌باشد. اگر چه هوای این شهر در طول تابستان گرم و خشک است اما در باقی ایام سال به خصوص در فصل زمستان و ماه‌های اکتبر و مارس، آب و هوایی سرد و بارانی دارد. به همین دلیل گردشگران زیادی در طی ماه‌های تابستان برای استفاده از گرمای هوا و ساحل زیبای این شهر به ونکوور سفر می‌کنند. اما در فصل‌های بهار و پائیز نیز آب و هوای معتدل این شهر دوست داشتنی می‌باشد، به خصوص که بیشتر هتل‌ها هم در این ایام تخفیف خوبی برای اقامت در اختیار مهمانان خود می‌گذارند.

مراکز دیدنی و جاذبه‌های گردشگری ونکوور

ونکوور

ونکوور جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است که تعدادی از آنها عبارتند از: پارک ملی ملکه الیزابت، پارک استنلی، فلای اور کانادا، جزیره گرانویل، آکواریوم ونکوور، موزه مردم شناسی، کوه گراوس، گالری هنری ونکوور، پارک لایت هاوس، پل معلق کاپیلانو، باغ گیاه شناسی وندوسن، موزه ونکوور و....

رزرو بلیط پرواز ونکوور

با ورود به سایت سه کلیک به بخش پرواز‌های خارجی رفته و با مشخص کردن تعداد مسافران (به تفکیک بزرگسالان، کودکان و نوزادان)، کلاس پروازی و تاریخ رفت و برگشت خود و کلیک بر روی دکمه جست‌وجو اطلاعات پرواز‌ها از ارزان‌ترین به گران‌ترین، به شما نشان داده خواهد شد، که به راحتی می‌توانید با بررسی و مقایسه انتخاب‌های خود، بلیطی را که از همه برای شما مناسبتر است را رزرو کنید.

فرودگاه‌های ونکوور

شهر ونکوور دو فرودگاه دارد. فرودگاه بین‌المللی ونکوور با یک باند بتونی به طول ۳۰۲۹ متر در تمام ساعات شبانه روز پذیرای پروازهایی از سراسر دنیا می‌باشد. این فرودگاه در سال ۱۹۲۹ میلادی به منظور جابه‌جایی بار ساخته شد و به مرور به فرودگاه مسافربری تبدیل گشت. درحال‌حاضر این فرودگاه دومین فرودگاه بزرگ و پر رفت و آمد کشور کانادا محسوب می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی آبی ونکوور (Vancouver International Water Airport) ونکوور به عنوان شهر بندرگاهی مهم شناخته می‌شود که گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای بازدید از جاذبه‌های آن وارد این شهر می‌شوند. دومین فرودگاه مهم این شهر دارای باند فرود آبی بوده و بر روی دریا قرار دارد.

بهترین ایرلاین‌ها برای خرید بلیط هواپیما ونکوور

بلیط هواپیما

در ادامه ایرلاین‌هایی که در مسیر هوایی تهران – ونکوور فعالیت دارند را به ترتیب ارزان‌ترین به گران‌ترین به شما معرفی می‌کنیم. البته توجه داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما ونکوور در طول سال به علل گوناگون تغییر می‌کند و همین امر می‌تواند سبب جابه جایی ایرلاین‌های لیست زیر شود.

بلیط هواپیما ونکوور با ایرلاین لوفت هانزا:

ایرلاین لوفت هانزا از بهترین خطوط هوایی جهان است که دفتر اصلی آن در شهر فرانکفورت آلمان قرار دارد. درحال‌حاضر ایرلاین لوفت هانزا پرواز تهران به ونکوور و بالعکس را با یک توقف انجام می‌دهد.

مسیر پروازی تهران به ونکوور با ایرلاین لوفت هانزا: ایرلاین لوفت هانزا پرواز خود را از فرودگاه امام خمینی تهران شروع کرده و با یک توقف کوتاه در فرانکفورت به سمت فرودگاه ونکوور می‌رود. در مسیر بازگشت نیز دقیقا همین خط سیر را دنبال می‌کند. طول مدت این پرواز با احتساب حدود ۵: ۳۴ توقف در فرانکفورت حدود ۲۱ ساعت می‌باشد.

روزها و شماره پرواز‌های ونکوور لوفت هانزا:

پرواز‌های تهران ونکوور با شماره پرواز LH۶۰۱ هفته‌ای ۵ بار در روزهای شنبه، یک شنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه در ساعت ۲: ۲۵ صبح از تهران حرکت کرده و در ساعت ۱۱: ۲۵ به وقت ونکوور به زمین می‌نشیند. و نیز پرواز‌های ونکوور به تهران با شماره پرواز LH۴۹۳ در همان روزها و در ساعت ۱۳: ۲۰ از ونکوور حرکت کرده و در ساعت ۲۱: ۰۰ به وقت تهران به زمین می‌نشیند.

خرید بلیط هواپیما ونکوور تهران با ایر کانادا و لوفت هانزا:

برنامه پروازی این خط پروازی نیز مانند پرواز‌های لوفت هانزا می‌باشد با این تفاوت که بعد از رسیدن به فرانکفورت مسافران با پرواز ایر کانادا به ونکوور می‌روند.

مسیر این پرواز نیز از فرودگاه امام خمینی تهران به فرانکفورت و از فرانکفورت به ونکوور می‌باشد. با احتساب حدود ۵ ساعت توقف در فرودگاه فرانکفورت این پرواز حدود ۲۱ ساعت طول می‌کشد.

ساعات پرواز هواپیما تهران ونکوور با ایرکانادا و لوفت هانزا:

پرواز‌های تهران ونکوور با لوفت هانزا در تمام روزهای هفته غیر از دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲: ۲۵ صبح با شماره پرواز LH۶۰۱ از تهران پرواز کرده و در ساعت ۱۱: ۲۵ به وقت ونکوور در فرودگاه ونکوور فرود می‌آید. در برگشت نیز در همان روزها با ایر کانادا و شماره پرواز AC۹۱۰۰ در ساعت ۱۳: ۲۵ دقیقه از فرودگاه ونکوور بلند شده و در ساعت ۲۱ در فرودگاه امام فرود می‌آید.

بلیط رفت و برگشت تهران ونکوور با ایر فرانس

پرواز‌های ایرفرانس تهران به ونکوور و برعکس از فرودگاه امام خمینی تهران حرکت کرده و با یک توقف در فرودگاه شارل دوگل پاریس به سمت ونکوور می‌رود.

متأسفانه درحال‌حاضر این خط پروازی در دسترس نمی‌باشد.

بلیط‌های رفت و برگشت تهران به ونکوور با بریتیش ایرویز

بریتیش ایرویز از بهترین و گران قیمت‌ترین ایرلاین‌های فعال در مسیر پروازی تهران- ونکوور می‌باشد. پرواز‌های این ایرلاین از فرودگاه امام تهران بلند شده و بعد از یک توقف در فرودگاه هیترو لندن، مسیر خود را به سمت ونکوور ادامه می‌دهد.

متأسفانه درحال‌حاضر این خط پروازی در دسترس نمی‌‌اشد.

بلیط‌های رفت و برگشت با ایرلاین KLM هلند

ایرلاین

پرواز‌های تهران- ونکوور با ایرلاین KLM از فرودگاه امام بلند شده و بعد از یک توقف در فرودگاه آمستردام (یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های اروپا) به مقصد ونکوور حرکت می‌کند.

متأسفانه درحال‌حاضر این خط پروازی نیز در دسترس نمی‌باشد.

بلیط ارزان نرخ تهران ونکوور ایرلاین گلف ایر بحرین + کی ال ام هلند

پرواز تهران ونکوور ایرلاین گلف ایر بحرین + کی ال ام هلند: پرواز گلف ایر بحرین از فرودگاه امام تهران بلند شده و بعد از یک توقف در فرودگاه بحرین به فرودگاه آمستردام می‌رود و از آنجا با پرواز کی ال ام به سمت فرودگاه ونکوور حرکت می‌کند، مسیر برگشت این پرواز نیز به همین شیوه می‌باشد.

بلیط هواپیما تهران ونکوور ایرلاین آسترین اتریش

مسیر پروازی تهران ونکوور ایرلاین آسترین اتریش از فرودگاه امام تهران شروع شده و بعد از یک توقف در فرودگاه وین به سمت تورنتو می‌رود، پس از توقفی دیگر در فرودگاه پیرسون تورنتو به سمت فرودگاه ونکوور حرکت می‌کند.

از دیگر مسیرهای پروازی بین تهران- ونکوور می‌توان به خط پروازی ایرلاین‌های کی ال ام هلند + ایر کانادا با دو توقف در فرودگاه‌های فیومیچینو رم و فرودگاه پیرسون تورنتو، خط پروازی ایرلاین‌های لوفت هانزا+ ایرکانادا با یک توقف در فرودگاه فرانکفورت، خط پروازی ترکیش ایرلاین با دو توقف در فرودگاه آتا ترک استانبول و فرودگاه پیرسون تورنتو و خط پروازی ایرلاین امارات + ایر چاینا با دو توقف در فرودگاه دبی امارات و فرودگاه کاپیتال پکن نام برد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها