|
کدخبر: 327633

ادکلن های مناسب فصل بهار (زنانه + مردانه )

عطرهای زنانه و مردانه زیادی برای فصل بهار وجود دارد که با شناخت آن‌ها می‌توان به راحتی ادکلن مطابق سلیقه و انتظار خود را خریداری کرد.

کسب و کار ادکلن های مناسب فصل بهار (زنانه + مردانه )

علاقه به استفاده از عطر و ادکلن هم در خانم‌ها و هم در آقایان وجود دارد و عطر خوشبو باعث ایجاد حس طراوت و تازگی و اعتمادبه‌نفس می‌شود. برای خرید عطری خوشبو و کاربردی باید عوامل متعددی را در نظر گرفت که توجه به فصل یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. رایحه ادکلن مناسب فصول مختلف باهم متفاوت بوده و برای فصل بهار نیز باید محصولی خوشبو را انتخاب کرد.

تنوع بالایی از عطرهای زنانه و مردانه فصل بهار وجود دارد و هر فرد می‌تواند متناسب با شخصیت و سلیقه خود، ادکلن و عطر مناسب را انتخاب کند.

معرفی ادکلن‌های زنانه و مردانه فصل بهار

با آمدن فصل بهار، خرید عطر مناسب این فصل نیز ضرورت پیدا می‌کند. با انتخاب ادکلن مناسب این فصل، می‌توان از رایحه خوش آن لذت برد و شاهد ماندگاری بیشتر آن نیز بود.

تولیدکنندگان انواع مختلفی از عطر و ادکلن مناسب فصل بهار را تولید می‌کنند و این موضوع باعث سهولت و راحتی انتخاب عطری مناسب با سلیقه شده است.

همچنین با شناخت ادکلن‌هایی که رایحه آن‌ها با فصل بهار سنخیت دارد، می‌توانید عطر خود را هوشمندانه‌تر انتخاب کنید. بنابراین، در این قسمت عطرهای زنانه و مردانه مناسب این فصل معرفی شده است.

عطر زنانه لانوین اکلت

ادوپرفیوم لانوین اکلت با رایحه خوشبوی بهاری خود، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. شیشه زیبای این عطر، جذابیت آن را بیشتر کرده است.

عطر لانوین اکلت با رایحه شیرین و خنکی که دارد، قابلیت استفاده در همه مکان‌ها و موقعیت‌ها را داشته و باعث می‌شود که فصل بهار را با آرامش و اعتمادبه‌نفس بالا سپری کنید. گروه بویایی این عطر جذاب زنانه، نت‌های گلی بوده و رایحه گل‌های صدتومنی، یاس، ویستریا، بنفش و شکوفه هلو در آن محسوس است.

نت‌های میانی این ادکلن خوشبو نیز، برگ درخت نارنج، گل اوسمانتوس و چای هستند.

در نت‌های پایانی عطر لانوین اکلت نیز رایحه مشک، کهربا و سدر، پخش می‌شود.

عطر مردانه کرید اونتوس

یکی از عطرهای خوشبوی برند معروف کرید، ادکلن کرید اونتوس مردانه است که هر مردی را به وجد می‌آورد. این ادوپرفیوم، گزینه‌ای مناسب برای فصل بهار بوده و رایحه خاص آن در ذهن باقی خواهد ماند.

این ادکلن قیمت بالایی داشته اما همچنان طرفداران زیادی دارد و عطری است که نمی‌توان از آن دل کند. گروه بویایی عطر کرید اونتوس چایپر میوه‌ای بوده و در نت‌های ابتدایی آن رایحه انگور فرنگی سیاه، سیب، آناناس و ترنج هنرنمایی می‌کند.

در نت‌های میانی این عطر جذاب مردانه رایحه یاس، چوب درخت، نعناع هندی و گل رز به مشام می‌رسد. نت‌های پایه عطر کرید اونتوس نیز وانیل، مشک، عنبر و خزه درخت بلوط هستند.

عطر زنانه ویکتوریا سکرت بامبشل

یکی دیگر از بهترین عطرهای زنانه مناسب برای فصل بهار، ادکلن ویکتوریا سکرت بامبشل است که رایحه‌ای میوه‌ای و ملایم دارد. این عطر خوشبو و جوان‌پسند با رایحه خنکی که دارد، روزهای بهاری شما را خاطره‌انگیزتر می‌کند و حس تازگی را به ارمغان می‌آورد.

نت‌های ابتدایی ادوپرفیوم ویکتوریا سکرت بامبشل، رایحه آناناس، گریپ‌فروت، توت‌فرنگی و پرتقال دارد.

در نت‌های میانی این عطر نیز با رایحه گل‌های ارکیده، صدتومانی، برف، یاس و دانه‌های قرمز، می‌توان حضور در یک دشت پر از گل را متصور شد. نت پایانی این ادکلن نیز رایحه لذت‌بخش مشک، چوب و خزه درخت بلوط را دارد.

عطر مردانه دیور ساوج

عطر مردانه دیور ساوج از برندی فرانسوی است که سال 2018 که ارائه شد تا امروز، محبوبیت خود را حفظ کرده است.‌

حتی مردانی که سخت‌پسند هستند و به بوی عطر خود اهمیت زیادی می‌دهند نیز این ادکلن بهاری را خواهند پسندید و بوی خوش و ماندگاری بالای آن، هوش از سر می‌برد.

ادوپرفیوم دیور ساواج لقب بهترین عطر مردانه بهاری را دارد و در سال 2023 جزء بهترین ادکلن‌ها معرفی شد.

گروه بویایی این ادکلن شرقی فوژه بوده و نت‌ اولیه آن ترنج است.

عطر اسپرت دیور ساوج در نت‌های میانی رایحه اسطوخودوس، بادیان ختایی و فلفل دارد.

نت‌های پایانی این ادکلن مردانه پرطرفدار نیز از رایحه وانیل و آمبروکسان است.

اهمیت انتخاب صحیح عطر بهاری

ادکلن۱

 

رایحه عطرها و موادی که برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود متفاوت بوده و یکی از دلایل این مسئله، مناسب بودن هر بو با فصل خاصی است.

درصورتی‌که عطر مناسب با فصل بهار انتخاب شود علاوه‌بر رایحه بهتر، ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود. بیشتر ادکلن‌های بهاری رایحه میوه‌ای، گلی و دریایی دارند و گروه بویایی آن‌ها نیز معطر یا آروماتیک است.

همچنین عطرهای مناسب فصل بهار باعث ایجاد حس طراوت و آرامش می‌شود و با انتخاب صحیح آن‌ها، می‌توان این فصل را با لذت بیشتری سپری کرد.

عطرهایی که مطابق فصل بهار تولید شده‌اند، رایحه معتدل و خنک دارند و استشمام بوی آن‌ها، حسی بی‌نظیر را ایجاد می‌کند. انتخاب صحیح ادوپرفیوم‌ برای فصل بهار، جذابیت و گیرایی شما را افزایش خواهد داد و باعث افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود.

خرید عطر و ادکلن از دیجی‌کالا

همه ادکلن‌های ذکر شده بسیار خوشبو و پرطرفدار هستند، اما درصورتی‌که اورجینال باشند. به‌دلیل افزایش ادوپرفیوم فیک در بازار، امروزه خرید عطر اصل به یک دغدغه مهم تبدیل شده است. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا یکی از مجموعه‌های معتبری است که انواع عطر و ادکلن زنانه و مردانه بهاری را با ضمانت اورجینال بودن عرضه می‌کند.

 عطر و ادکلن‌های این فروشگاه تنوع بالایی دارند و مشخصات دقیق همه آن‌ها ذکر شده است. بنابراین، همه خانم‌ها و آقایان می‌توانند ادوپرفیوم مطابق سلیقه خود را خیلی راحت و سریع خریداری کنند.‌ با خرید ادوپرفیوم از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن دیجی‌کالا می‌توان از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کرد و از پخش بو و ماندگاری بالای آن‌ها لذت برد.

جمع‌بندی

عطر‌ها رایحه‌های مختلفی دارند که هرکدام از آن‌ها مناسب فصلی خاصی است. بنابراین، هنگام خرید عطر توجه به این موضوع اهمیت دارد و در فصل بهار نیز باید ادوپرفیوم مختص آن خریداری شود. عطرهای زنانه و مردانه بهاری تنوع بالایی دارند که ادکلن‌هایی مانند لانوین اکلت، کرید اونتوس، ویکتوریا سکرت بامبشل و دیور ساواج جزء بهترین آن‌‌ها هستند.

ادوپرفیوم‌های فصل بهار با رایحه خنک و معتدلی که دارند حس طراوت و تازگی را ایجاد می‌کنند. اما باید به اصل و اورجینال بودن آن‌ها دقت کرد. برای خرید انواع عطر و ادکلن بهاری خوشبو و ماندگار می‌توان به سایت دیجی‌کالا مراجعه کرد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها