|
کدخبر: 324752

برترین آهنگ های سال ۱۴۰۲ / مروری بر سالی که گذشت

پس از پایان سال ۱۴۰۲ شمسی تصمیم گرفتیم برای شما عزیزان برترین آهنگ های منتشر شده در سال ۱۴۰۲ را معرفی کنیم تا با لذت بتوانید به آنها گوش بدهید.

کسب و کار برترین آهنگ های سال ۱۴۰۲ / مروری بر سالی که گذشت

برترین آهنگ های سال 1402

پس از پایان سال 1402 شمسی تصمیم گرفتیم برای شما عزیزان برترین آهنگ های منتشر شده در سال 1402 را معرفی کنیم تا با لذت بتوانید به آنها گوش بدهید.

سال 1402 برای موسیقی ایران سال پر فرازی بود با گونه ای که بسیاری از آثار خوانندگان در این سال دیده شد و سال به یاد ماندنی برای آنها بود...

شاید فکر کنید که این آهنگ ها به چه طریقی در این لیست قرار گرفتند معمولا ملاک بهترین بود نظر مردم است و ما هم سعی کردیم ترند ترین آهنگ های 1402 را برای شما قرار دهیم.

1 - آهنگ گل یخ کوروش یغمایی را میتوان 

آهنگ گل یخ از کوروش یغمایی به جرات معروف ترین اثر موسیقی ایران در سال 1402 بود که تا سال همچنان هم به محبوبیت آن اضافه میشود این اثر توسط صفحات مجازی بزرگترین باشاه های فوتبال مورد استفاده قرار گرفت که همین امر باعث معروفیت دو چندان این اثر شد.

2 - آهنگ مازندرانی تویی که مه جان و جهانی از ابی عالی

این آهنگ مازندرانی از خواننده مطرح شمال کشور در فضای مجازی بسیار ترند شد تا جایی که حتی بلاگر ها و افراد خارجی هم با این آهنگ دابسمش درست کردند.

3 - آهنگ اگه یه روز از  فرامرز اصلانی

آهنگ اگه یه روز از زنده یاد فرامرز اصلانی پس فوت ایشان بسیار معروف شد به طوری که پایه ثابت محتواهای فضای مجازی شده بود.

4 - آهنگ من عاشق چشات شدم چجورم از بهرام افشاری

درست است بهرام افشاری خواننده نیست اما این تکه آهنگ معروف در فیلم فسیل بسیار با احساس و عاشقانه خوانده شد به طوری که این آهنگ هم میتوان در این لیست قرار داد.

5 - آهنگ مه از جواد پناهی

این آهنگ با تکه ی معروف مه او اشکسته بالم که به زبان لری خوانده شده بسیار در فضای مجازی مورد استقبال عمومی قرار گرفت.

6 - آهنگ معروف حسن زیرک بنام ده ترسم بمرم

سال 1402 برای زنده یاد حسن زیرک سال بسیار پر باری بود به گونه ای که ریمیکس های حسن زیرک فضای مجازی را تصخیر کرده بود و دوباره اسم حسن زیرک را در کل ایران پخش کرد این اثر هم معروف ترین آهنگ وی تا الان است.

7 - آهنگ یکی برسه به دادم از مسلم فتاحی

مسلم فتاحی هم با گذشت سال 1402 ، سال بسیار خوبی را تجربه کرد به گونه ای در این سال آثار بسیاری از وی مورد استقبال مردم قرار گرفت این آهنگ هم جز معروف ترین آهنگ های این خواننده است.

8 - آهنگ وای اگر از عرفان طهماسبی

عرفان طهماسبی خواننده ی بسیار توانای کشور در سال 1402 آثار بسیار متفاوتی را منتشر کرد که هر کدام در جای خودش بسیار جای صحبت دارد از این آهنگ های میتوانیم به وای اگر اشاره کنیم که بمب آخر سال این خواننده بود.

9 - آهنگ تو از عرفان طهماسبی 

این آهنگ هم جز آثار به یاد ماندنی عرفان طهماسبی در سال 1402 است که در فضای مجازی بسیار سر و صدا به پا کرد تا جایی که خواننده های بسیاری این موزیک را بازخوانی کردند.

10 - آهنگ آهوی منو کردن شکارش

و بالاخره آهنگ آهوی منو کردن شکارش ،آهنگی که کمتر کسی توی این سال اون رو گوش نداده و به قدری ترند شده بود که به راحتی به گوش میرسید این آهنگ هم جز ترندترین آهنگ ها در سال 1402 بود.

جای بسیاری از آهنگ ها در این لیست خالی است اما با توجه به محدودیت ها 10 تا از بهترین ها را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم از گوش دادن به این آثار لذت ببرید.

با تشکر از : https://bartarmusics.ir

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها