|
کدخبر: 225625

مدیرعامل بعدی خانه موسیقی کیست؟

جلسه هیات مدیره خانه موسیقی با رسیدگی به مسائل مختلف از جمله بررسی سوابق متقاضیان مدیرعاملی این نهاد، ۲۱ آذر ماه برگزار شد.

موسیقی مدیرعامل بعدی خانه موسیقی کیست؟

جلسه هیات مدیره خانه موسیقی ایران با حضور داریوش پیرنیاکان (رئیس هیات مدیره و سخنگو)، حمیدرضا اردلان (نایب رئیس)، حمیدرضا عاطفی (دبیر)، هنگامه اخوان، زیدالله طلوعی، محسن رجب پور و آذر هاشمی (بازرس) روز یکشنبه ۲۱ آذرماه در محل خانه موسیقی تشکیل شد.

در این جلسه موضوع انتخاب مدیرعامل خانه موسیقی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و سوابق برخی متقاضیان از جمله سوابق و برنامه‌های بابک رضایی بررسی شد که هیات مدیره با توجه به حساسیت و اهمیت پست مدیرعاملی این نهاد صنفی تخصصی، به اتفاق بر این عقیده بودند که زمان بیشتری را برای بررسی سوابق، برنامه‌ها و همچنین در نظر گرفتن گزینه‌های جدید مورد نیاز است؛ بنابراین انتخاب مدیرعامل را به جلسات آینده موکول شد.

همچنین هیات مدیره خانه موسیقی بخاطر فعالیت‌های صورت گرفته از محمد الهیاری تقدیر کرد.

 سپس اعضای هیات مدیره کانون سازسازان در جلسه تعامل و همفکری با هیات مدیره در این جلسه حضور یافتند و نقطه نظرات خود را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های خانه موسیقی بیان کردند که مقرر شد در آینده اقداماتی در جهت معرفی سازسازان و ساماندهی بخش سازسازی جلساتی برگزار شود.

جلسات تعامل و همفکری هیات مدیره کانون‌های ۱۰ گانه با هیات مدیره خانه موسیقی در آینده ادامه خواهد داشت.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها