|
کدخبر: 323747

مقایسه 4 مدل گیت کنترل تردد

شرکت مکسا با داشتن سابقه موفق در تولید محصولات سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه تامین امنیت و کنترل تردد و همچنین کسب تجربه چندین ساله از نیازهای شرکت ها و سازمان های خصوصی یا دولتی امروزه موفق به تولید و عرضه انواع مختلفی از گیت های کنترل تردد به بازار شده است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت مکسا به آدرس www.maxasecurity.com و یا تماس با شماره تلفن 02178756000 راهنمایی های لازم را در خصوص نحوه خرید انواع گیت کنترل تردد از همکاران پشتیبانی فروش محصولات دریافت نمایید.

کسب و کار مقایسه 4 مدل گیت کنترل تردد

گیت‌ کنترل تردد از جمله ابزارهایی حیاتی در مدیریت و کنترل تردد افراد و وسایل در مکان‌های مختلف از جمله ساختمان‌ها، ایستگاه‌های مترو، فرودگاه‌ها، مراکز خرید و سایر اماکن عمومی هستند. این گیت‌ها از تکنولوژی‌های مختلفی مانند RFID، بارکد، اثر انگشت و تشخیص چهره استفاده می‌کنند تا اجازه ورود و خروج افراد را بر اساس مجوزها و محدودیت‌های تعیین شده توسط مدیریت مکان فراهم کنند. این ابزارهای پیشرفته از تکنولوژی‌های امنیتی و اطلاعاتی برای تشخیص و احراز هویت افراد استفاده می‌کنند و به عنوان یک راهکار اساسی در بهبود امنیت و مدیریت تردد در مکان‌های عمومی و خصوصی شناخته می‌شوند. در ادامه به مقایسه چهار مدل گیت کنترل تردد پرداخته‌ایم.

انواع گیت های کنترل تردد

انواع گیت های کنترل تردد نقش اساسی در مدیریت و کنترل تردد افراد و وسایل در مکان‌های مختلف از جمله ساختمان‌ها، ایستگاه‌های مترو، فرودگاه‌ها، مراکز خرید و سایر اماکن عمومی و خصوصی دارند. این ابزارهای پیشرفته از تکنولوژی‌های امنیتی و اطلاعاتی برای تشخیص و احراز هویت افراد استفاده می‌کنند و به عنوان یک راهکار اساسی در بهبود امنیت و مدیریت تردد در مکان‌های عمومی و خصوصی شناخته می‌شوند. در ادامه به معرفی برخی از انواع گیت های کنترل تردد از جمله گیت مترویی یا گیت شیشه‌ای، گیت سه‌شاخه یا میله‌ای، گیت ویلچری یا گیت vip، گیت ورزشگاهی یا گیت میله‌ای تمام قد پرداخته و با مقایسه کاربرد هر یک از آن‌ها با کارایی آن‌ها در سازمان‌ها آشنا می‌شویم.

images_1712150824_660d5928e8ec8.jpg

گیت ورزشگاهی یا گیت میله‌ای تمام قد

گیت ورزشگاهی تمام قد نوع دیگری از انواع گیت‌های تردد است که با ایجاد فضای عبوری کنترل شده اجازه تردد را به افراد می دهد. از گیت ورزشگاهی یا گیت میله‌ای تمام قد در مراکز نظامی، دولتی، زندان‌ها و ... استفاده می‌شود و قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌های کنترل تردد با فناوری کارتی، رمز، تشخیص چهره را دارد. این نوع گیت که با نام گیت امنیتی و حفاظتی به صورت تمام قد شناخته می‌شود و بدنه‌ای محکم و مقاوم از جنس تمام استیل دارد که در برابر فشار زیاد نیز مقاوم است.

گیت مترویی یا گیت شیشه‌ای

گیت کنترل تردد شیشه ای مترویی  یکی از انواع گیت‌های پرکاربرد است که به دلیل تردد حجم زیادی از افراد بدنه با مقاومت بالایی دارد و در تعداد بالایی نصب می‌شوند تا امکان نظارت بر تردد و ورود و خروج افراد را فراهم کنند. گیت شیشه‌ای در محل‌های پر رفت و آمد مانند ایستگاه های مترو استفاده می‌شود و طراحی بدنه آن به گونه‌ای است که پایه‌های گیت از جنس فلز و آهن مقاوم ساخته شده که در مقابل رفت و آمد زیاد مقاوم باشد،  همچنین درب‌های این گیت از جنس شیشه است که با ظاهری شیک و زیبا برای استفاده در مترو، فرودگاه یا ایستگاه قطار مناسب است. گیت مترویی یا گیت شیشه‌ای با ایجاد نظم در محل‌های پرازدحام با عملکرد و سرعت بالا تردد افراد را ثبت می‌کند.

گیت شیشه‌ای با تعبیه حسگرهایی روی باله‌های آن امکان باز و بسته شدن و تردد دو طرفه را فراهم کرده و بهترین گزینه برای استفاده در محل‌های پر تردد است. همچنین می‌توان گیت را روی حالت بسته تنظیم کرد و با دریافت دستور از سیستم کنترل تردد باله‌های گیت از هم باز شده و به افراد اجازه عبور داده می‌شود. از طرفی سنسورهای موجود روی بدنه گیت و صفحه‌نمایش آن وضعیت ترددها را نمایش می‌دهد تا در صورت عبور بیش از یک نفر آلارم فعال شده و از عبور بیش از یک نفر جلوگیری شود. به طوری کلی گیت مترویی یا شیشه‌ای امکان اتصال به دستگاه‌های کنترل تردد و استفاده از فناوری کارتی، ثبت اثرانگشت و تشخیص چهره را دارد.

images_1712150836_660d5934ec3d2.jpg

گیت سه شاخه یا میله‌ای

گیت میله‌ای که با نام گیت سه شاخه نیز شناخته می شود از اتصال دو یا سه میله متحرک به بدنه گیت طراحی شده و در ورودی فروشگاه‌ها، استخرها و ... استفاده می شود. عملکرد گیت کنترل تردد میله ای به این صورت است که با چرخش میله‌های متصل به گیت امکان تردد افراد فراهم می‌شود و با اتصال به سیستم‌های امنیتی امکان نظارت و کنترل ترددها را برای مدیران فراهم می‌کند. در گیت سه شاخه یا میله ای به محض تایید هویت فرد از طریق دستگاه کنترل تردد نصب شده روی بدنه گیت، میله‌های گیت آزاد شده و با چرخیدن آن فرد می‌تواند عبور کند.

گیت ویلچری یا گیت vip

گیت ولیچری یا گیت vip یکی از انواع گیت کنترل تردد است که گزینه‌ای مناسب برای تامین امنیت ترددها در سازمان‌هایی مانند فرودگاه‌ها، خطوط باربری،  گمرگ، پایانه‌های مسافربری به شمار می‌رود. این نوع گیت با قابلیت تنظیم ارتفاع و عرض امکان تردد افراد معلول با ویلچر، عبور انواع محموله و چرخ باربری را با داشتن دهانه عریض برای سازمان‌ها فراهم کرده است. گیت ویلیچری یا گیت vip دارای بدنه‌ای از جنس فولاد مقاوم و ضد زنگ است و همانطور که اشاره شد می‌توان دهانه این گیت را به صورت دستی تنظیم کرد تا با دقت و عملکرد بالایی در کمترین زمان بر ترددها نظارت کند.

images_1712150845_660d593dec83c.jpg

سخن پایانی 

در این مقاله ضمن آشنایی با چهار با مدل گیت کنترل تردد پرکاربرد از جمله گیت مترویی یا گیت شیشه‌ای، گیت سه شاخه یا میله‌ای، گیت ویلچری یا گیت vip، گیت ورزشگاهی یا گیت میله‌ای تمام قد با ویژگی هر یک از این گیت‌ها و نوع استفاده آن‌ها آشنا شدیم.

شرکت مکسا با داشتن سابقه موفق در تولید محصولات سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه تامین امنیت و کنترل تردد و همچنین کسب تجربه چندین ساله از نیازهای شرکت ها و سازمان های خصوصی یا دولتی امروزه موفق به تولید و عرضه انواع مختلفی از گیت های کنترل تردد به بازار شده است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت مکسا به آدرس www.maxasecurity.com و یا تماس با شماره تلفن 02178756000 راهنمایی های لازم را در خصوص نحوه خرید انواع گیت کنترل تردد از همکاران پشتیبانی فروش محصولات دریافت نمایید. 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها