|
کدخبر: 318873

هدایای سازمانی نوروز ۱۴۰۳

هدایای سازمانی نوروز 1403 فرصتی است برای قدردانی کردن از پرسنل و مشتریان وفادار و همچنین افزایش اعتبار و شناخت کسب و کار و برند شما به مشتریان جدید. هدایای سازمانی یکی از روش‌های کسب اعتبار و ماندگاری برندها و کسب وکارهای مختلف است.

کسب و کار هدایای سازمانی نوروز ۱۴۰۳

نوروز باستانی جشنی باشکوه و کهن است که با وجود هزاران سال قدمت، همچنان می‌تواند مایه رونق و برکت سفره کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ باشد. هدایای نوروزی از جمله هدایای تبلیغاتی مناسبتی هستند که از سوی برندها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و موسسات تجاری و غیرتجاری به مخاطبان هدف برند، از جمله مشتریان وفادار، شرکای تجاری و پرسنل درون سازمان اهدا می‌گردند تا پایه‌های فعالیت کسب ‌و کار را مستحکم‌تر سازند.

به طوری که بسیاری از فعالان اقتصادی اهمیت ویژه‌ای برای آن قائل هستند و با استفاده از مناسبت‌های مختلف، سعی می‌کنند بیشترین تاثیر را در بین مخاطبین خود بگذارند و نام برند و کسب و کار خود را تا مدت‌ها ماندگار سازند.

یکی از مناسبت‌های مهم کشورمان ایران، نوروز است که جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارد، از این رو باید این فرصت را مغتنم شمرد و از آن به بهترین شکل بهره برد.

بهترین انتخاب هدایای تبلیغاتی نوروز

فاکتورهای مختلفی در انتخاب بهترین هدایای نوروزی 1403 نقش دارد، از جمله این موارد می‌توان به نوع کسب و کار اشاره کرد، هدایای انتخابی باید با اهداف و برنامه‌های یک شرکت مطابقت داشته باشد و پیام برند را به خوبی منتقل سازد.

از دیگر نکات در انتخاب این محصولات، کاربردی بودن و کیفیت آن است، کیفیت بالای محصولات می‌تواند تضمین کننده ماندگاری بیشتر پیام کسب و کار شما باشد، علاوه بر این در انتخاب هدایای سازمانی نوروز بهتر است سلایق جامعه هدف خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن کاربردی‌ترین محصولات را تهیه نمایید.

چرا هدایای نوروزی و تبلیغات نوروزی 1403 اهمیت دارد؟

عید نوروز یکی از بزرگترین مناسبت‌های ایران زمین است، به طوری که از گذشته تا کنون با آداب و رسوم خاص برگزار می‌گردد، هدیه دادن از جمله رسومات این جشن باستانی است که می‌تواند نقش مهمی در تعمیق روابط ایفا کند.

سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ می‌توانند از این فرصت استفاده کنند تا از نیروها و کارکنان خود قدردانی کنند و از این طریق حس ارزشمندی و مفید بودن را به آن‌ها القا خواهند کرد، این امر در واقع نوعی سرمایه گذاری است که با ایجاد انگیزه و انرژی مثبت در بین کارکنان بازدهی آن به خود شرکت باز می‌گردد.

علاوه بر این هدایای نوروزی می‌تواند باعث افزایش وفاداری مشتریان شما نیز گردد و همچنین مخاطبین جدید نیز با برند و کسب و کار شما آشنا خواهند شد و در پی آن اعتبار و شناخت برند شما افزایش خواهد یافت.

هدایای اداری نوروز 1403 جدید

همانطور که اشاره شد انتخاب هدایای اداری نوروز نیازمند بهره‌مندی از دانش و مهارت بازاریابی است، از این رو بهتر است در این مسیر از مشاوره افراد حرفه‌ای در این زمینه استفاده نمایید، مجموعه حس هفتم https://hesehaftom.com/ از تیم‌های فعال و حرفه‌ای در زمینه ارائه هدایای تبلیغاتی و سازمانی است، کارشناسان این مرکز با تجربه و دانش فنی خود می‌توانند بهترین تجربه را در خرید انواع هدایای سازمانی و سازمانی برای شما فراهم سازند.

از جمله هدایای اداری نوروز می‌توان به صنایع دستی نفیس اشاره کرد که تنوع زیادی را نیز شامل می‌شود، انواع ظروف تزئینی میناکاری و الماس کاری می‌تواند یک هدیه ارزشمند باشد که یاد و خاطره برند شما را زنده نگه دارد.

می‌توانید این هدایا را به صورت پک‌های انتخابی و با بسته بندی‌هارد باکس و چاپ اختصاصی از مجموعه حس هفتم تهیه کنید، بشقاب، شکلات خوری، گلدان، قندان و آجیل خوری الماس تراش، گلدان‌های مسی خاتم، مانند ست هدیه 710496 نمونه‌هایی از این محصولات هستند.

سررسید یکی از انتخاب‌های مناسب برای هدایای سازمانی است، این محصول می‌تواند در ترکیب با سایر محصولات مانند لیوان و ماگ‌های سرامیکی به همراه زیر لیوانی و خودکار مورد استفاده قرار گیرد، ست هدیه 710459 یک نمونه از این موارد است، تنوع محصولات این دسته بسیار زیاد است.

علاوه بر این می‌توانید به سراغ هدایای دیجیتال نیز بروید، انواع پاور بانک، فلش مموری، ایرپاد، هدست، شارژر فندکی و اسپیکر می‌توانند انتخاب‌های مناسبی برای هدایای اداری نوروز 1403 باشند که بسیار کاربردی نیز هستند، در پکیج این هدایا می‌توان کیف پول، جاکارتی و دفترچه یادداشت نیز قرار گیرد، ست هدیه 710447 یک ست جذاب از هدایای نوروزی شامل محصولات دیجیتال است.

هدایای-نوروز-1

سخن آخر

ست‌های رومیزی نیز بسیار کارآمد هستند و می‌توانند شامل ساعت، جاقلمی، گلدان، جا موبایلی و غیره باشند، ست هدیه رومیزی 710hv100 یک نمونه از ست‌های رومیزی است که می‌تواند با چاپ اختصاصی ارائه گردد.

هدایای اداری نوروز 1403 می‌تواند برای ماندگاری نام و پیام برند و سازمان شما یک فرصت عالی باشد، مجموعه حس هفتم با ارائه هدایای سازمانی و اداری متنوع توانسته است بسیاری از کسب و کارها تا رسیدن به موفقیت همراهی نماید، امکان ارائه هدایای اختصاصی و با توجه به هدف و نیاز مخاطبین و با بسته بندی لوکس و شکیل، سبب افزایش اعتبار کسب و کار شما خواهد شد.

هدایای نوروزی مناسب چه مشاغلی است؟

هدایای سازمانی حس هفتم تشکیل شده از اقلام دیجیتالی و ابزار های مور نیاز روی میز، مانند فلش مموری، دفترچه، خودکار و ... که این اقلام بیشتر مناسب مشاغل اداری می باشد، در اصل بیشتر مناسب کارمندان است

خرید هدیه تبلیغاتی برای عید نوروز چه تاثیری دارد؟

خرید و اهدای این هدایا باعث می شود تا مخاطبان سال جدید را با آشنایی با برند شما شروع کنند، و عید نوروز نیز یادآور شما و برندتان به آنها می شود.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها