|
کدخبر: 315080

انتخاب مهندس محمود فرهادی نسب به عنوان مدیر برتر کشور

مهندس محمود فرهادی نسب مدیرعامل شرکت راه و ساختمان ماه نشان فلک الافلاک ( با برند ماهکو ) و رئیس هیئت مدیره شرکت آب ،نفت ، گاز و پتروشیمی مبین صنعت خلیج فارس بعنوان مدیر برتر کشور انتخاب شد.

کسب و کار انتخاب مهندس محمود فرهادی نسب به عنوان مدیر برتر کشور

محمود فرهادی نسب در «هشتمین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران تاثیر گذار و نمونه در صنعت و اقتصاد کشور» به عنوان مدیر برتر کشور انتخاب شد.

هشتمین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران تاثیر گذار و نمونه در صنعت و اقتصاد کشور و اعطای نشان عالی مدیر سال در سالن همایش‌های بین المللی صداسیما برگزار شد.

این اجلاس که با حضور  نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد و همچنین حضور  شرکت‌ها و صنایع بزرگ برگزار شد، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از مهندس محمود فرهادی نسب با اهدای نشان عالی مدیر سال، تقدیر به عمل آمد.

براساس این گزارش، مهندس محمودفرهادی نسب توانست به عنوان یک مدیر تاثیر گذار در صنعت و اقتصاد کشور در جایگاه نخست کشوری قرار بگیرد و افتخاری دیگر به افتخارات خود بیفزاید.

مهندس فرهادی نسب افزود :

خداوند بزرگ را شاکریم که طی ۵ سال گذشته تاکنون توانسته ایم اثراتی جاودان و به یادماندنی در راستای سازندگی ایران عزیزمان و ایجاد اشتغال بیش از ۳۵۰ هزار نفر روز و با رعایت ارزش هایی مانند کیفیت، ایمنی، حفاظت از محیط زیست و نوآوری به جایگاهی شایسته در میـان شرکت‌هـای پیمـانکاری در کـشور عزیزمان ایران برسانیم. شرکت های ماه‌نشان‌فلک‌الافلاک(ماهکو) و مبین صنعت خلیج فارس با انجام موفق پروژه‌هـای‌خود توانسته اسـت رشدی پایدار را رقم بزند و گام های بلندی در راستای تحـقق اهـداف و چشم انداز های تعیین شده بـردارد، که این پیشرفت ها و توانمندی ها نتیجه خط مشی و روش کار بهینه حـاکم بر شرکت می باشد که توسط نیروی انسانی آن به انجام رسیده است.در کنار نیروی انسانی کارآمد و با تکیه بر اهمیت نوآوری به عنوان یکی از پایه های شرکت باور داریم که با بهره گیری و تولید فناوری ها و راه کارهای جدید کیفیت را افزایش دهیم، از هزینه ها بکاهیم و در بسیاری از پروژه ها از زمان تعهد شده انجام پروژه ها همواره جلوتر باشیم.در پایان ما در شرکتهای ماه‌نشان‌فلک‌الافلاک (ماهکو) و مبین صنعت خلیج فارس بهترین و بیشترین تلاش ممکن در صنعت ساخت و ساز را به کار می بندیم تا سازه هایی با کیفیت بسازیم و به عنوان شرکتی پیشرو در سطح کشور فعالیت نماییم.بنا به چشم‌انداز بلند مدت پیش رو، مفختریم که مژده روزهای روشن‌تر را به آگاهی شما عزیزان برسانیم، چه برای کارکنان شرکتهای ماه‌نشان‌فلک‌الافلاک (ماهکو) مبین صنعت خلیج فارس و چه برای سایر مردم غیور کشور عزیزمان، ایران همیشه جاویدان.

با آرزوی موفقیت و سلامتی

محمود فرهادی نسب.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها