|
کدخبر: 312076

مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی در مشهد

امروزه یکی از ضروری‌ترین وسایلی که همه ما در خانه‌هایمان از آن استفاده می‌کنیم و به نوعی به آن وابسته شده‌ایم ماشین‌های لباسشویی هستند. این دستگاه کار شستشوی لباس را برای ما بسیار ساده ساخته است و خرابی آن می‌تواند شما را با مشکلات زیادی رو‌به‌رو سازد. از آنجایی که ایراد در ماشین لباسشویی حتی در بهترین مدل‌ها نیز دیده می‌شود وجود مراکز تخصصی تعمیر این دستگاه اهمیت بالایی دارد. کارشناسان ما در مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی در مشهد می‌توانند برای عیب‌یابی و حل مشکلات این دستگاه به شما کمک کنند.

تعمیر-لباسشویی

تعمیر لباسشویی در مشهد

ایرادهای به وجود آمده در ماشین‌های لباسشویی مانند هر وسیله برقی دیگری می‌تواند ساده یا بسیار پیچیده و دشوار باشد. اگر اهل کارهای فنی هستید و علاقه به تعمیر وسایل برقی در خانه دارید می‌توانید از نکاتی که در ادامه برای مشکلات ساده‌تر در ماشین‌های لباسشویی مطرح کرده‌ایم استفاده داشته باشید. پیچیده بودن ساختار این دستگاه گاهی کار را برای شما دشوار می‌سازد و مجبور هستید از مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی در مشهد کمک بخواهید.

بررسی دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی پس از چرخش ولوم تایمر

گاهی اوقات متوجه می‌شوید پس از چرخاندن ولوم تایمر ماشین لباسشویی دستگاه هیچگونه عکس‌العمل خاصی از خود نشان نمی‌دهد. در چنین حالتی می‌توانید به بررسی علل احتمالی این موضوع پرداخته و یا از مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی در مشهد کمک بخواهید. یکی از اصلی‌ترین دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی نبود برق در پریز می‌باشد که باید بررسی آن را به یک برقکار مطمئن بسپارید. به شما توصیه می‌کنیم بدون مهارت کافی هرگز دست به کارهای برقی نزنید.

همچنین لازم است احتمال خراب شدن سیم‌کشی‌های داخلی یا از کار افتادن دو شاخه برق را در نظر داشته باشید. پس از بررسی موارد گفته شده و چک کردن دو شاخه و ارتباط سیم‌ها به وسیله اهم متر به سراغ کلید لباسشویی می‌رویم. لازم است تمام کنتاکت‌های کلید مورد بررسی قرار گیرند و قطب‌های آن به وسیله اهم متر چک شوند. در ادامه رابط میکروسوئیچ را بررسی نمایید و به وضعیت هیدروستات نگاهی بیندازید. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید می‌توانید با مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی در مشهد تماس داشته باشید.

تعمیر-لباسشویی۱

بررسی دلیل عدم ورود آب به داخل ماشین لباسشویی

به محض اینکه تایمر ماشین لباسشویی را حرکت دادید و دستگاه روشن شد روند آبگیری آغاز می‌گردد. اختلال در آبگیری و متوقف شدن لباسشویی در این مرحله دلایل متفاوتی دارد. یکی از مواردی که در ابتدا باید به بررسی آن بپردازید درب ماشین لباسشویی است که باید از درست بسته شدن این قطعه اطمینان پیدا کنید. میکروسوئیچ درب و قفل درب دستگاه را در نظر داشته باشید. تا زمانی که درب کامل بسته نشده باشد آبگیری شروع نخواهد شد.

در ادامه به بررسی هیدرواستات ماشین لباسشویی می‌پردازیم و از سالم بودن این قطعه اطمینان پیدا می‌کنیم. در صورت ادامه داشتن مشکل باید بدانید احتمال از کار افتادن پمپ ماشین لباسشویی نیز وجود دارد. همچنین ممکن است سیم‌های رابط میان کلید تایمر لباسشویی یا هیدرواستات و شیر برقی قطع شده باشد. پس از چک کردن شیر برقی با متخصصین تعمیر لباسشویی در مشهد برای بررسی برد الکترونیکی دستگاه و تعمیر آن تماس داشته باشید.

بررسی دلیل توقف لباسشویی توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی در مشهد

یکی دیگر از ایرادهای متداول در ماشین‌های لباسشویی زمانی است که روند آبگیری به اتمام رسیده اما دستگاه وارد مرحله بعدی نمی‌شود. توقف ماشین لباسشویی در این مرحله می‌تواند به علت ایراد در هیدرواستات این دستگاه باشد. برای اطمینان از این موضوع ارتباط میان کنتاکت مشترک شماره ۱۱ به ۱۳ را مورد بررسی قرار دهید. در صورت قطع بودن این ارتباط نیاز به تعویض هیدروستات وجود دارد.

 از دیگر مشکلاتی که باعث توقف ماشین لباسشویی پس از آبگیری می‌شود می‌توان به سوختن موتور تایمر دستگاه اشاره داشت. باید سیم‌های بوبین موتور تایمر لباسشویی را از قسمت‌های دیگر مدار جدا سازید و آن را به طور مستقیم به جریان برق 220 ولت وصل کنید. در صورت که هیچ صدایی از حرکت چرخ دنده‌ها به گوش شما نرسید نیاز به تعویض بوبین وجود دارد. بهتر است انجام این کار را به کارشناسان حاضر در مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی در مشهد بسپارید.

تعمیر-لباسشویی۲

بررسی مشکل نشتی آب در ماشین لباسشویی

یکی از مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی بسیار شایع است و شاید شما هم قبلاً با آن برخورد داشته باشید نشتی آب از دستگاه می‌باشد. با توجه به اینکه نشتی از کدام قسمت ماشین لباسشویی شما اتفاق می‌افتد دلایل آن متفاوت هستند. پس برای اینکه بتوانید عیب یابی دستگاه را به درستی انجام دهید بهتر است قبل از هر کار محل دقیق نشتی آب را شناسایی کنید. حالا اگر برای پیدا کردن عامل نشتی نیاز به کمک دارید از متخصصین تعمیر لباسشویی در مشهد راهنمایی بخواهید.

اگر در زمان خاموشی دستگاه نمی‌توانید محل نشتی را پیدا کنید درپوش یا پنل پشتی لباسشویی را از قسمت فوقانی آن جدا سازید. حالا دستگاه خود را به برق وصل کرده و همزمان با کار آن سعی کنید محل دقیق نشتی آب را بفهمید. در بسیاری از موارد نشتی آب از رابط‌های لاستیکی اتفاق می‌افتد و نیاز به تعویض آنها وجود دارد. همچنین ممکن است به دنبال ترکیدن قاب مخصوص جاپودری نشتی آب را در لباسشویی مشاهده کنید. در ادامه واترپمپ را در نظر بگیرید و اگر بازهم نتوانستید محل نشتی را پیدا کنید از کارشناسان تعمیر لباسشویی در مشهد کمک بخواهید.

بررسی دلیل تخلیه نشدن آب توسط متخصصین تعمیر لباسشویی در مشهد

گاهی اوقات آبگیری و شستشوی لباس‌ها به درستی انجام می‌شود اما در مرحله آخر آب‌های کثیف از لباسشویی تخلیه نمی‌گردند. علت این مشکل می‌تواند گرفتگی در مجاری تخلیه یا گرفتگی فاضلاب ساختمان شما بوده و به کارکرد لباسشویی ارتباطی نداشته باشد. پس قبل از درخواست کمک از متخصصین این موارد را مورد بررسی قرار دهید.

لازم است احتمال گرفتگی در شلنگ‌های تخلیه آب را نیز در نظر داشته باشید. همچنین از نصب صحیح این شلنگ‌ها و قرار گرفتن آنها در ارتفاع مناسب مطمئن شوید. از دیگر دلایل اختلال در روند تخلیه آب می‌توان به کثیف بودن زیاد فیلتر تخلیه در ماشین لباسشویی ادامه داشت که پس از تمیز کردن این قطعه باید مشکل شما برطرف شود. همچنین ممکن است ایراد به پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مرتبط باشد و نیاز به تعویض این قطعه دیده شود. در مرحله آخر نیز برای بررسی برد الکترونیکی با کارشناسان تعمیر لباسشویی در مشهد تماس بگیرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها