|
کدخبر: 296695

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

برترین انتخاب برای هر خانه ای دستگاه ال جی است، که با بهترین فناوری گزینه ای مناسب به حساب می آیند. تمامی ماشین های لباسشویی معیوب می شوند و فرقی نمی کند برندشان چیست. در شرایطی که دستگاه شما دچار مشکل شد برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد باید سریعا اقدام نمایید تا نتیجه ای مطلوب را بگیرید. با دیدن اولین مشکل برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد پیگیری نمایید تا به ایراد بزرگتری تبدیل نشود که تعمیر آن محال نباشد.

Untitled

کار نکردن دستگاه و تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

بعضی مواقع ممکن است لباسشویی شما روشن نشود. در همچین شرایطی باید به این موارد اهمیت بدهید. امکان دارد تایمر ماشین به خوبی نتواند زمان فعال شدن را تشخیص دهد، پس مدار سیم کشی را ارزیابی کنید. اگر فیوز دچار اختلال بود حتما آن را عوض کنید. پیش از ارزیابی فیوز باید سیم و موتور را بررسی نمایید. البته باید بدانید اگر بلبرینگ معیوب شده باشد ماشین صدای بلندی را ایجاد می کند. اگر نتوانستید برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد اقدام کنید باید به متخصصان مراجعه نمایید. متخصصان برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد تمام تلاش خود را خواهند کرد.

چکه کردن آب و تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد 

در ماشین لباسشویی پمپ تخلیه از شلنگ تخلیه بهره گیری می کند. امکان دارد پمپ تخلیه دچار مشکل شده باشد. بعضی مواقع به بلبرینگ خدشه وارد شود از دستگاه آب چکه می کند. هنگام تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد باید بدانید که پمپ تخلیه تعمیر نخواهد شد فقط باید آن را عوض کنید تا مشکل رفع شود.

Untitled (1)

صدای زیاد لباسشویی ال جی

شما برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد باید اول جای نصب دستگاه را ارزیابی کنید. دستگاه باید جایی که قرار می گیرد سطحش هموار باشد. ماشین های لباسشویی پیچ هایی دارند که با بهره گیری از آن ها می توانید ماشین را تراز نمایید. شلنگ تخلیه را ارزیابی کنید، شلنگ تخلیه نباید پاره شده باشد. دیگ دستگاه را هم ارزیابی نمایید اگر اشیاء خارجی داخل آن گیر کرده باشد ماشین صدای زیادی ایجاد می کند. بعضی مواقع سر و صدا از دستگاه به خاطر معیوب بودن موتور است و باید برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد دست به کار شوید.

لرزش زیاد دستگاه

یکی از مهم ترین علت های لرزش دستگاه بارگیری نا متعادل است. بهتر است البسه را با حجم کم داخل دستگاه قرار دهید. در لباسشویی، کمک فنرها قطعه هایی برای ایجاد تعادل دیگ زمان کارکردن لباسشویی هستند. اگر کمک فنرها معیوب شوند تعادل ماشین از بین می رود و صدای زیادی ایجاد می کند. علت دیگر لرزش دستگاه میزان نبودن پایه های دستگاه است. اگر ماشین شما مهره پایه دارد، مهره ها پس از تراز شدن ماشین محکم می شوند. بعضی مواقع پایه ها معیوب می شوند و وزن  دستگاه روی چهار پایه قرار نمی گیرد. تحت هیچ شرایطی پایه ها تعمیر نمی شوند هنگام تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد باید پایه ها را عوض کنید.

Untitled (2)

نشتی آب دستگاه

اگر هنگامی که دستگاه حین کار است و آب از آن بیرون می آید یعنی نشتی آب پیدا کرده است. شلنگ های ورودی را حتما ارزیابی کنید که پاره نشده باشند. لاستیک اطراف درب را ارزیابی کنید امکان دارد پاره شده باشند. اگر بست در درون دیگ محکم نباشد می تواند نشتی آب را به وجود آورد سریعا این مشکل دستگاه را رفع نمایید.

خشک نشدن البسه

بعضی مواقع این موضوع رخ می دهد که دستگاه البسه را به خوبی خشک نمی کند. اگر راه خروجی آب مسدود شده باشد، دستگاه لباس ها را خشک نمی کند، حقیقتا خشک کن دستگاه کارکرد خوبی ندارد. حتما نگاهی به راه خروجی آب بندازید تا بتواند به خوبی تخلیه شود. اگر راه خروجی آب مشکلی داشت از راه پمپ تخلیه آب آن را تخلیه کنید. اگر دستگاه بار سنگینی داشته باشد سبب می شود خشک کن کارکرد درستی نداشته باشد. اگر موتور خراب شده باشد خشک کن را از کار می اندازد‌. در این شرایط بهتر است به خوبی برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد اقدام کنید.

تخلیه نشدن آب

در این مواقع اگر دستگاه آب را تخلیه نکرد باید شلنگ تخلیه و فیلتر پمپ را ارزیابی کنید. اگر بسته شده باشند باید مسدودیت آن ها رفع شود. بعضی اوقات ممکن است که در پروانه دستگاه مو و کرک گیر کرده باشد. این موجب پیشگیری از چرخیدن پروانه می شود. مطمئن شوید که شلنگ آب بسته نشده باشد. در نهایت الکتروپمپ را هم ارزیابی کنید‌.

 

آبگیری بیش از حد

اگر ماشین شما فراتر از حد آب از آن سرریز می شود، موجب آبگیری آن خواهد شد. متخصصان هنگام تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد برای برطرف شدن این عیب اول شیر برقی را ارزیابی می کنند‌. معیوب بودن شیر برقی این عیب را به وجود می آورد. کلید فشار دستگاه این مسئولیت را بر عهده دارد که آب را تامین کند. اگر کلید فشار معیوب شود نمی تواند میزان مایع را تشخیص دهد. آب فراتر از حد به ماشین وارد شده و آب اضافی سرازیر می شود. برای رفع این مشکل فورا اقدام نمایید.

روشن نشدن ماشین

در دنیای امروزی برای اینکه علت های روشن نشدن دستگاه را پی ببریم باید اتصالات برق را ارزیابی کنیم. ممکن است ایراد از سیم ماشین باشد و یا اینکه پریز برق مشکلی داشته باشد. فیوز اصلی برق را هم بررسی کنید. گاهی امکان دارد بروز مشکل در اتصالات درب باشد که بسته نشدن درب موجب می شود دستگاه روشن نشود. موتور هم نقش مهمی روی روشن نشدن ماشین دارد. اگر در ماشین تایمر و برد خراب باشد، فرمان برای شروع کار ماشین ارسال نخواهد شد.

سخن آخر

همانگونه که در این محتوا اشاره کردیم، تعمیر ماشین لباسشویی یکی از کارهای تخصصی است که احتیاج به تبحر و تجربه کامل دارد. کارشناس تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد باید داده های کلی در مورد سیستم دستگاه و شیوه تعمیر و عوض کردن قطعه های آن داشته باشد. با اهمیت به تمامی مسائل گفته شده علاوه بر این ها با تجربه بودن کارشناس برای عرضه ی خدمات بسیار مهم است. اصلا برای تعمیر دستگاه خود تحت هیچ شرایطی بی تفاوت عبور نکنید لذا که بعضی مشکلات حل نشدنی هستند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها