|
کدخبر: 311127

نکات مهم پیش از خرید شیر آلات آشپزخانه

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که بایستی در دکوراسیون داخلی منزل به ویژه در آشپزخانه به آن توجه شود، خرید شیرآلات آشپزخانه است. پس از ساخت خانه باید برای بخش‌های مختلفی همچون آشپزخانه، حمام و دستشویی شیرآلاتی با کیفیت و زیبا نصب کرد. علاوه بر این، اگر چند سال از ساخت منزل گذشته باشد، شیرآلات آشپزخانه شما و سایر بخش‌ها به تعویض نیاز دارند؛ اما سوال اینجا است که در زمان خرید شیر آلات آشپزخانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ آیا تمامی شیرآلاتی که در فروشگاه‌های مختلف قابل فروش هستند، کیفیت بالایی دارند؟

شیرآلات مناسب برای آشپزخانه همچون سایر تجهیزات و محصولات موجود در بازار دارای انواع متنوعی بوده که هر یک از آن‌ها مزایا، معایب و خصوصیات منحصربه‌فرد خود را دارند؛ از این جهت در زمان خرید باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشت تا بتوان شیرآلاتی با درجه کیفی عالی و قیمت مناسب خریداری کرد. سوال دیگری که ممکن است پیش بیاید این است که از کجا می‌توان این شیرآلات را تهیه کرد؟ برای پاسخ به سوالات مذکور تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

مهم‌ترین نکات خرید شیرآلات آشپزخانه

انتخاب و خرید شیر آلات از میان انبوه مدل‌هایی که در بازار موجود است می‌تواند کاری دشوار باشد؛ به همین خاطر آشنایی با مهم‌ترین نکات خرید این محصولات می‌تواند به شما کمک شایانی کند. در حالت کلی لازم است پیش از خرید هر محصولی اطلاعات کامل راجع به آن به دست آورید تا بتوانید آگاهانه اقدام به خرید کنید. شیر آلات آشپزخانه نیز جزو تجهیزاتی هستند که بهتر است پیش از خرید راجع به آن اطلاعات کافی را کسب کرده باشید. در ادامه با مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید تجهیزات مذکور در نظر داشته باشید آشنا خواهید شد:

توجه به بدنه شیرآلات

یکی از مهم‎‌ترین عواملی که بر میزان ماندگاری، خروج آب به صورت بهداشتی و حفظ ظاهر شیر موثر بوده، کیفیت بدنه شیرآلات آشپزخانه است. به طور معمول بهترین جنس برای این تجهیزات آلیاژ برنج استاندارد بوده که متأسفانه اکثر شیرآلات موجود در بازار در ساختار خود از این آلیاژ بهره نبرده‌اند یا این که در آن‌ها از میزان سرب بیش از حد مجاز استفاده شده است؛ از این جهت پس از مدت کوتاهی دچار شکستگی شده و منجر به انتشار آب ناسالم نیز می‌شوند.

آشپزخانه

خوشبختانه مجموعه کالاشهر با ارائه شیرآلاتی منحصربه‌فرد با ظاهری جذاب و متنوع که از بهترین جنس بدنه تولید شده‌اند، می‌تواند خاطر شما مصرف‌کنندگان عزیز را از جهت انتشار آبی سالم و مطبوع آسوده کند و ماندگاری بالای این تجهیزات را تضمین دهد.

طراحی ظاهری و آبکاری شیرآلات آشپزخانه

بهترین شیرآلات آشپزخانه آن دسته از تجهیزات هستند که در کنار کیفیت بالا، ظاهری جذاب نیز داشته باشند. منظور از آبکاری در حقیقت همان روکش بیرونی شیر بوده که باید در زمان خرید شیرآلات آشپزخانه مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که آبکاری این تجهیزات در حفظ ظاهر شیک و زیبایی محصول تأثیر بسزایی دارد. توجه داشته باشید که اگر شیرآلات مورد نظر آبکاری نداشته باشد، در مدت زمان کوتاهی دچار مشکلاتی نظیر خط و خش، ماندن اثر انگشت، از بین رفتن رنگ شیر و مواردی از این قبیل خواهند شد.

توجه به مصرف بهینه آب

یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمان خرید شیرآلات آشپزخانه باید مد نظر قرار گیرد، توجه به مصرف بهینه آب است. بسیاری از افراد متأسفانه این موضوع را دست کم گرفته و به آن توجهی نمی‌کنند و در نهایت با خرید شیرآلات نامناسب مجبور به پرداخت قبوض سنگین آب می‌شوند! این مژده را به شما می‌دهیم که تمامی شیرآلات موجود در کالا شهر تولید شده توسط برندهای معتبر بوده و به همین دلیل کیفیت بالایی دارند و امکان تنظیم دما و فشار آب را فراهم می‌کنند؛ از این رو با سفارش محصولات مذکور و نصب آن‌ها در آشپزخانه خود می‌توانید به طرز چشم‌گیری از اتلاف آب جلوگیری کنید.

شیرآلات

توجه به کیفیت قطعات موجود در ساختار شیرآلات

همان‌طور که در بخش قبل گفته شد، شیرآلات باکیفیت از اتلاف آب جلوگیری می‌کنند؛ اما چطور؟ این تجهیزات در ساختار خود از بهترین و استانداردترین قطعات بهره می‌برند که مرغوبیت قطعات داخلی موجب می‌شود شیرآلات بعد از گذشت مدت کوتاهی چکه نکنند؛ به همین آسانی مانع هدر رفتن آب خواهند شد. ممکن است بپرسید که چگونه می‌توان در زمان خرید شیرآلات آشپزخانه از کیفیت بالای قطعات آن مطمئن شد؟ پاسخ بسیار ساده است، به برند سازنده توجه کنید!

توجه به برند تولیدکننده هنگام خرید شیرآلات آشپزخانه

برندهای متنوعی در زمینه طراحی و تولید انواع شیرآلات فعالیت می‌کنند که هر کدام از آن‌ها در خطوط تولید خود از یک سری متریال و قطعات خاص با درجات کیفی مختلف بهره می‌برند؛ در نتیجه شیرآلاتی که در بازار موجود بوده از لحاظ کیفیت با هم دیگر متفاوت هستند. فروشگاه کالا شهر مفتخر است که بهترین شیرآلات آشپزخانه را از برندهای معتبری نظیر آلتون، بیمکث، پرنیان استیل، استیل البرز، ماگما استون، نگین الماس، ایلیا استیل، داتیس و کن به شما عزیزان با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا عرضه کند.

کالا شهر؛ معتبرترین مرکز خرید شیرآلات آشپزخانه

فروشگاه کالا شهر به عنوان یک مجتمع نمایشگاهی و فروشگاهی همواره در صدد آن است که محصولاتی کاربردی با کیفیت استاندارد و عالی در اختیار هم‌وطنان گرامی قرار دهد. در این فروشگاه ضمن دسترسی به طیف وسیعی از محصولات کاربردی نظیر کابین روشویی، محصولات آشپزخانه همچون سینک روکار و توکار، انواع مختلف فر گاز و فر برقی، هود زیر کابینتی و... می‌توانید از خدمات پس از فروش نیز بهره برده و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

علاوه بر این که این مجموعه همواره در راستای توسعه بستر فروش آنلاین فعال بوده، به صورت حضوری نیز امکان خرید با محل پارک مناسب برای راحتی شما عزیزان را نیز فراهم کرده است. اگر قصد خرید شیرآلات آشپزخانه با درجه کیفی عالی را داشته باشید، می‌توانید هم به صورت حضوری با مراجعه به آدرس تهران، کیلومتر 7 جاده امام رضا، مجتمع نمایشگاهی و فروشگاهی کالا شهر و هم به صورت آنلاین از طریق مراجعه به وب‌سایت مجموعه و یا تماس با 02135004444 خرید خود را انجام دهید. شیرآلات آشپزخانه بیش از آن چه فکرش را کنید در منزل اهمیت دارند؛ لذا پیشنهاد می‌شود در خرید این تجهیزات نهایت دقت را داشته باشید!

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها