|
کدخبر: 308950

کاغذ پوستی طرحدار بسته بندی با چاپ 100 عددی کجا بخریم؟

کسب و کار کاغذ پوستی طرحدار بسته بندی با چاپ 100 عددی کجا بخریم؟

کاغذ پوستی برای بسته بندی علاوه بر ایجاد یک لایه محافظتی، بر جذابیت و زیبایی آن نیز می افزاید. از کاغذ پوستی اغلب برای بسته بندی داخلی استفاده می شود. به عنوان مثال استفاده از کاغذ پوستی برای بسته بندی در داخل ساک دستی آماده و یا جعبه آماده بسیار مرسوم است.

این کاغذها به همراه لیبل دایره جلوه ی زیبا و لوکس به بسته بندی می دهد و مشتریان را به برند شما علاقه مند می کند. استفاده از کاغذ پوستی برای بسته بندی تجربه مشتری از خرید را بهبود می دهد و به یاد ماندنی می کند.

کاربرد کاغذ پوستی چیست؟

کاغذ پوستی اگرچه عمدتاً به عنوان بسته بندی هدیه استفاده می شود، اما این کاغذ با کیفیت بالا کاربردهای دیگری نیز دارد، مانند آستر یا بسته بندی برای جعبه های لباس های لوکس و جعبه های هدیه، به عنوان یک ابزار بسته بندی برای صنایع دستی، برای دفاتر و آلبوم های عکس، یا برای تزئین بسته بندی گل و غیره.

کاغذ پوستی همچنین اغلب به عنوان بالشتک برای بسته بندی بطری های شیشه ای که شکننده هستند، لباس، روسری، جواهرات و انواع دیگر اقلام هدیه استفاده می شود. از آنجایی که کاغذ پوستی در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح های مختلف موجود است، شما همیشه الگو یا رنگ مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.

چرا استفاده از کاغذ پوستی در بسته بندی مهم است؟

طراحی-کاغذ1

در بازار بسیار رقابتی امروزی، برندها باید سخت کار کنند تا برجسته شوند. مدیران بازاریابی محصول باید بیشتر از ایجاد راه حل های موثر انجام دهند. آن ها همچنین باید مشتریان خود را متقاعد کنند که برند آن ها بهترین گزینه است. بسته بندی محصول از یک بسته بندی ساده به یک استراتژی قدرتمند برای بازاریابی محصول و برند تبدیل شده است.

تأثیر بسته بندی بر رفتار مصرف کننده قابل توجه است: 72٪ از آمریکایی ها معتقدند که طراحی بسته بندی محصول نقش مهمی در تصمیم گیری های خرید آن ها دارد و 81٪ آن را به عنوان یک عامل مهم هنگام خرید هدایا ذکر می کنند.

وقتی محصول شما در یک بسته بندی ظریف و اصلی، بسته بندی شده باشد، دریافت محصول یا هدیه دادن بسیار خاص تر است. با استفاده از کاغذ پوستی، از بسته بندی منحصر به فرد و مد روز هدایا و محصولات، لذت ببرید.

بسته بندی با کاغذ پوستی چگونه بر رفتار مشتریان تأثیر می گذارد؟

در زیر برخی از روش هایی که بسته بندی محصول می تواند بر رفتار مشتریان تأثیر بگذارد آورده شده است:

کاغذ پوستی توجه مشتریان را جلب می کند

به صورت کلی بسته بندی محصول اولین برخورد مشتری با محصول شما و شاید با برند شما، می شود. بسته بندی منحصر به فرد فرصتی عالی برای معرفی برند شما به مصرف کننده است. با این حال، اجتناب ناپذیر است که محصولات مشابه از برندهای مختلف در این بازار پررقابت فعلی، یک ظاهر مشترک داشته باشند.

یکی از روندهای نوظهور در رفتار مصرف کننده، به اشتراک گذاری تجربیات از طریق رسانه های اجتماعی است. گزارش ها نشان می دهد که 40 درصد از مصرف کنندگان تصاویر بسته بندی محصول را که منحصر به فرد یا برند باشند، در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. این به این معنی است که بسته بندی خلاقانه محصول می تواند برند شما را از رقبا متمایز کند و در مورد خود محصول آگاهی ایجاد کند. استفاده از کاغذ پوستی یکی از مهمترین عناصری است که به این تفاوت ها با رقبا کمک می کند. در کنار کاغذ پوستی می توان از ساک دستی اماده نیز برای بسته بندی و حمل راحت تر کالاها استفاده کرد.

ساک دستی آماده اغلب انواع مختلفی مانند ساک دستی پارچه ای آماده ، ساک متقال آماده ، ساک دستی گلاسه آماده ، ساک کرافت آماده ، ساک طرحدار آماده دارد و اغلب برای مزونها و فروشگاه های بزرگ کارایی زیادی دارد. برای مشاهده نمونه کارها و قیمت ساک دستی آماده به صفحه ساک دستی آماده مراجعه فرمایید. برای مشاوره و خرید نیز می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

کاغذ پوستی احساسات و محرک های روانی را ایجاد می کنند

طراحی-کاغذ2

رنگ‌ ها نقشی حیاتی در بسته ‌بندی محصول دارند، زیرا می‌ توانند مضامین رایج مرتبط با محصول شما را منعکس کنند. آن ها همچنین می توانند با برانگیختن احساسات مختلف بر ادراک مشتری تأثیر بگذارند.

نکته کلیدی این است که از رنگ هایی استفاده کنید که لحن یا حال و هوای مناسبی را منتقل می کنند و محصول شما را نشان می دهند. استفاده از رنگ های لوگو خود را حتما در طراحی و چاپ بسته بندی های خود در نظر بگیرید. شما می توانید کاغذ های پوستی متناسب با رنگ لوگو خود چاپ کنید و یکپارچگی برند خود را نشان داده و رنگ سازمانی خود را در ذهن مشتریان یادآوری کنید.

کاغذ پوستی با مشتریان ارتباط برقرار می کند

بسته بندی شما به عنوان وسیله ای برای ارتباط مستقیم با مشتریان شما عمل می کند. طراحی و اطلاعات چاپ شده بر روی آن باید نشان دهد که محصول برای چه منظوری است و هرگونه سوالی را برطرف کند. بر روی کاغذهای پوستی می توان نام تجاری و لوگو به همراه آیدی خود را چاپ کنید و با مشتریان خود یک راه ارتباطی داشته باشید. چاپ کاغذ پوستی می تواند به ارتقای تصویر و شهرت برند شما کمک کند و باعث ایجاد حس اعتماد بین شما و مشتریان شما شود.

خرید کاغذ پوستی طرحدار 100 عددی از کجا؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (کاغذ پوستی آماده، جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله جعبه های آماده را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها