|
کدخبر: 304454

آنچه درباره خشک کن میوه ای جی باید بدانیم

شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

میوه خشک کن شرکت AG

خشک کردن میوه راهی برای نگهداری و ذخیره کردن میوه‌های دلخواه است و باعث می‌شود که ما بتوانیم در تمام فصول میوه‌هایی که دوست داریم را به صورت خشک شده و خوشمزه داشته باشیم. در گذشته از روش‌های سنتی برای خشک کردن میوه و سبزی استفاده میشد. اما با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های میوه خشک کن و سبزی خشک کن به بازار عرضه شدند. شما با خرید خشک کن میوه، می‌توانید انواع میوه‌ها و سبزی‌ها را بسیار آسان‌تر و بهداشتی از گذشته خشک کنید. در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین دستگاه‌ها برای خشک کردن میوه را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید میوه خشک کن را دارید یا می‌خواهید از قیمت سبزی خشک کن مطلع شوید، با ما همراه باشید.

مزایای خرید خشک کن میوه

در ادامه قرار است درباره مزایای بسیاری که دستگاه خشک کن میوه دارد صحبت کنیم. میوه و سبزی خشک یکی از مهم‌ترین و مفیدترین مواد غذایی هستند که از گذشته‌های دور در ایران به صورت سنتی تولید می‌شدند. این مواد غذایی طرفداران بسیاری زیادی در میان عموم مردم دارند. شما می‌توانید هر میوه را در فصل به ثمر رسیدن خود خشک کرده و در دیگر فصول سال استفاده کنید. در این صورت دیگر نیازی نیست نگران فاسد شدن یا در دسترس نبودن میوه‌ها باشید.

دمای مناسب دستگاه میوه خشک کن برای انواع مختلف غذا:

  • گیاهان 95درجه فارنهایت
  • سبزیجات 125درجه فارنهایت
  • لوبیا و عدس 125درجه فارنهایت
  • میوه 135 درجه فارنهایت
  • دانه‌ها 145 درجه فارنهایت
  • گوشت‌های از پیش پخته شده 145 درجه فارنهایت
  • گوشت، غذاهای دریایی 160 درجه فارنهایت
  • طیور 165 درجه فارنهایت

امروزه شاهد پیشرفت چشم‌گیری در تمام صنایع هستیم و این کار را برای ما آسان‌تر کرده است. تولید‌کنندگان میوه خشک می‌توانند با خرید میوه خشک کن تمامی میوه‌ها را خشک کنند. برخی از مهم‌ترین مزایای خرید دستگاه سبزی خشک کن عبارتند از:

بهداشتی بودن میوه و سبزی خشک

دستگاه خشک کن میوه AG

در گذشته افراد برای خشک کردن سبزی و میوه‌ها مجبور بودند مدت نسبتاً طولانی این مواد غذایی را جلوی نور خورشید و هوای آزاد بگذارند. در این شرایط به احتمال بالا گرد و خاک یا حشره بر روی مواد غذایی می‌نشستند. تولید‌کننده سنتی باید زحمت بسیار زیادی می‌کشید تا به بهترین نحو میوه و سبزی‌ها را خشک کند. اما اکنون با استفاده از این دستگاه‌ها، دیگر نیازی نیست تا نگران بهداشت میوه‌ها و سبزی‌ها باشید؛ چرا که تمامی مراحل تولید میوه و سبزی خشک، با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود. در نتیجه این مواد غذایی با بهداشت بالایی به دست مشتریان می‌رسد.

تولید سریع‌تر میوه خشک

تولید میوه‌ها با روش سنتی به زمان زیادی احتیاج دارد و شما نمی‌توانید در روز‌های بارانی یا زمانی که وزش باد زیاد است، مواد غذایی را در فضای آزاد بگذارید. دستگاه خشک کن میوه، در زمان بسیار کوتاهی انواع میوه‌ها را خشک می‌کند، بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به آن‌ها وارد شود.

قیمت مناسب‌تر میوه خشک

تولید‌کننده‌های سنتی برای تولید میوه و سبزی خشک زحمت بسیار زیادی می‌کشیدند و مجبور بودند زمان زیادی را برای خشک کردن آنها صرف کنند. از همین رو میوه‌های خشک شده را با قیمت بالایی به فروش می‌رساندند. اما امروزه با خرید میوه خشک کن، هزینه تولید میوه‌ها بسیار کاهش پیدا کرده است. به طور کلی قیمت سبزی خشک کن زیاد بالا نیست و خریداران می‌توانند با هزینه کم‌تری سبزی و میوه خشک شده مورد نظر را خریداری کنند. به عبارت دیگر با خرید این دستگاه، در هزینه و زمان مصرفی تولید‌کننده صرفه‌جویی می‌شود.

حفظ ویتامین ‌های داخل میوه و سبزی

دستگاه‌هایی که میوه و سبزی را خشک می‌کنند، به هیچ عنوان خاصیت غذایی و ویتامین‌های داخل مواد غذایی را از بین نمی‌برند. به همین دلیل میوه‌های خشک شده توسط دستگاه خشک کن میوه برای کودکان، افراد میانسال، بیماران، خانم‌های شیرده و... هیچ منع مصرفی ندارند.

بهترین برند تولید‌کننده میوه خشک کن

دستگاه سبزی خشک کن

برند‌های بسیاری در ایران وجود دارند که مدل‌های مختلفی از دستگاه‌های خشک‌کننده میوه و سبزیجات را به بازار عرضه می‌کنند. به طور کلی این دستگاه در دو نوع خانگی و صنعتی به بازار عرضه می‌شود.

قیمت خشک کن میوه خانگی نسبت به نمونه صنعتی آن پایین‌تر است؛ چرا که این دستگاه‌ها کوچک‌تر هستند و سرعت خشک کردن میوه‌ها پایین‌تر می‌آید. نمونه خانگی این دستگاه، از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با نمونه صنعتی دستگاه خشک‌کننده میوه ندارد.

برند AG به عنوان بهترین تولید‌کننده دستگاه‌های خشک‌کننده میوه شناخته می‌شود. برند AG انواع مختلفی از این دستگاه را با کیفیت‌ها و ظرفیت‌های مختلف به تولید می‌رساند. قیمت میوه خشک کن و قیمت سبزی خشک کن در ظرفیت‌های مختلف با همدیگر متفاوت است. از همین رو شما باید با توجه به نیاز خود و بودجه‌ای که در اختیار دارید یکی از انواع و سایز‌های این دستگاه را خریداری کنید.

کوچک‌ترین دستگاه میوه خشک کن این برند ۳ سینی و بزرگ‌ترین آن تا ۳۰ عدد سینی دارد. شما می‌توانید میوه‌ها را با فاصله از هم داخل سینی بچینید و اجازه دهید که میوه‌ها کامل خشک شوند. تمامی دستگاه‌های برند AG قابل برنامه‌ریزی بوده و به سیستم سیرکوله با هوای گرم مجهز هستند. دیگر ویژگی‌های دستگاه خشک‌کننده میوه و سبزی عبارتند از:

  • پوشش استیلی بدنه و سینی دستگاه
  • مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی
  • تمام هوشمند و قابل برنامه‌ریزی
  • مجهز به سیستم هوشمند برای تنظیم دقیق دما
  • دارای تایمر برای خاموش شدن دستگاه در زمان تعیین شده
  • درب استیل
  • سرعت خشک کردن بالا
  • صدای کم
  • بدنه استیل دوجداره و مقاوم
  • دارای یک دفترچه راهنمای کامل
  • دارای گارانتی و ضمانت فروش چند ساله

به خاطر داشته باشید که به هیچ عنوان نباید چندین میوه را با هم خشک کنید. با این کار طعم و بوی میوه‌ها و سبزیجات با هم قاطی می‌شوند. علاوه بر این هر کدام از میوه‌ها و سبزی‌ها به حرارت و زمان خاصی برای خشک کردن نیاز دارند. 

جمع‌بندی

بهترین روش برای خشک کردن سبزی استفاده از دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن است؛ چرا که سبزی‌ها و میوه‌ها را بدون هیچ گونه آسیب و از بین بردن ویتامین‌ها خشک می‌کند. یکی از بهترین برند‌های تولید‌کننده دستگاه خشک کن میوه و میوه خشک کن ، برند معروف فروشگاه اینترنتی ای جی (https://www.ag777.com/) است. این برند دستگاه‌های خود را در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌کند. 

برخی از سؤالات متداول دستگاه خشک کن میوه

زمان خرید میوه خشک کن باید به چه مواردی دقت کرد؟

جنس بدنه و سینی دستگاه، سوخت مصرفی، میزان انرژی مصرفی، جنس و ابعاد، قیمت خشک کن میوه و....

مزایای استفاده و خرید سبزی خشک کن و میوه خشک کن چیست؟

حفظ کیفیت و سلامت میوه‌ها و سبزیجات، صرفه‌جویی در زمان و هزینه مصرفی، استفاده آسان و... از مهمترین مزایای این دستگاه هستند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها