|
کدخبر: 304054

استعلام خلافی رو باید آنی و آنلاین گرفت

در این مقاله درباره استعلام خلافی و بهترین روش برای پرداخت آن صحبت خواهیم کرد. روش­های پیشین سخت و دشوار بودند. با استفاده از آنها یک استعلام ساده ساعت‌­ها زمان میبرد و حتی ممکن بود ما را به نتیجه نهایی هم نرساند. اما امروز به لطف تکنولوژی دیگر نیازی نیست این همه صبر کنیم.

در این مقاله همراه ما باشید تا با بررسی روش­های استعلام و پرداخت خلافی خودرو به بهترین شیوه ممکن برسیم. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که مدام با مسئله استعلام و پرداخت خلافی خودروتان درگیرید، این مقاله مشکل­گشای شما خواهد بود.

خلافی

چه روش­های برای استعلام و پرداخت خلافی وجود دارد؟

برای استعلام خلافی روش­های متفاوتی وجود دارد. اولین روش برای معرفی روش­های حضوری است. شما می­توانید به مراکز پلیس به­علاوه 10 مراجعه کنید و از این مراکز استعلام خلافی خود را بگیرید. سپس اقدام به پرداخت آن کنید. اگر دوست ندارید به سراغ پلیس + 10 بروید، در بین روش­های حضوری مراجعه به دستگاه­های خودپرداز نیز روش خوبی است.

با مراجعه به یکی از این دستگاه­ها شما می­توانید خلافی خود را تصفیه کنید. امروز بیشتر مردم ترجیح می­دهند که از روش­های حضوری دور باشند. ترافیک، جای پارک و مشکلات خروج از خانه باعث شده روش­های آنلاین محبوبیت بیشتری پیدا کنند.

در خانه نیز چند راه برای شما وجود دارد. وبسایت پلیس راهور به­ نام راهور 120 استعلام خلافی شما را خواهد گرفت و آن را تصفیه خواهد کرد. اما مشکل این سیستم کندی و سرعت پایین آن است.

اگر در شرایط آفلاین هستید کد­های دستوری یا همان ستاره­مربع­ها نیز می­توانند کارگشا باشند اما رابط کاربری ضعیف آنها ممکن است شما را خسته کند. در کنار تمامی این موارد اپلیکیشن­هایی نیز وجود دارند که بتوانند این خدمت را به شما ارائه دهند.

خلافی۱

بهترین روش برای استعلام و پرداخت خلافی کدام است؟

همانطور که گفتیم بهترین روش برای استعلام خلافی و پرداخت آن استفاده از اپلیکیشن­های مالی و بانکی مانند تاپ است. تاپ سوپراپلیکیشنی است که می­تواند خدمات زیادی را به شما ارائه بدهد.

با تاپ دیگر نیازی به خروج از خانه نخواهید داشت. در بستری امن پرداخت را تجربه می­کنید. چراکه پرداختی­های تاپ زیر نظر بانک مرکزی و پلیس فتا انجام می­شود. شبکه بزرگ و زیرساخت قوی تاپ اجازه می­دهد که تصفیه شما آنی ثبت شود و دیگر نیازی به انتظار نیست.

 

چگونه با استفاده از تاپ خلافی خود را پرداخت کنیم؟

استفاده از تاپ بسیار ساده است. کافی­است به بخش خدمات خودرویی این سوپراپلیکیشن مراجعه کنید. شما می­توانید هم به­صورت تجمیعی و هم با جزئیات درخواست استعلام کنید.

در روشی که استعلام شما با جزئیات به­دستتان می­رسد، تمامی موارد لازم مانند ساعت ثبت خلافی، نوع، تاریخ، مکان و در صورت دوربینی­بودن خلافی عکس آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت. پس از استعلام می­توانید نسبت به پرداخت اقدام کنید.

درصورتی­که بخواهید با تاپ آخرین استعلام خلافی خود را بازبینی کنید، مشمول پرداخت هزینه نخواهید شد. کارمزد تاپ برای این استعلام تنها 5200 تومان است. مبلغی بسیار به­صرفه که در برابر این خدمات اصلا به چشم نمی­­آید. 

چرا هر صاحب خودرو به تاپ نیاز دارد؟

به این خاطر که تاپ تنها یک اپلیکیشن بانکی نیست. تاپ سوپراپلیکیشنی است که در آن مجموعه عظیمی از خدمات خودرویی را ارائه می­دهد. تاپ یک دستیار همراه برای خودرو شماست.

اگر نیاز به کارواش دارید با تاپ می­توانید درخواست دهید. اگر خودرو شما خراب شده تعمیرگاه در محل را از تاپ بخواهید.

اگر به طرح ترافیک نیاز دارید، تاپ می­تواند مشکل شما را حل کند. با تاپ برای پرداخت عوارضی بزرگراه هم حتی نیاز نیست نگران باشید. سوپراپلیکیشن تاپ خدمات کاربردی و کلیدی حوزه خودرو را در جیب شما خواهد گذاشت.

تاپ بیش از 100 خدمت کاربردی ارائه می­دهد

خدمات تاپ محدود به حوزه خودرو نیست. این سوپراپلیکیشن در حوزه­های مالی و اعتباری، بازار سرمایه، فین­تک و پرداخت و گردشگری و تفریحاتی نیز خدمات فوق­العاده­ای را ارائه می­دهد.

از کارت­به­کارت و خرید شارژ تا استعلام ممنوع­الخروجی و احراز هویت غیرحضوری سجام، همه همه با تاپ شدنی خواهد بود.

برای استفاده از این سوپراپلیکیشن کافی­است به فروشگاه­های معتبر مانند گوگل­پلی، کافه بازار، مایکت، چارخونه یا وبسایت رسمی تاپ مراجعه کنید. اگر هم از سیستم عامل آی­او­اس استفاده می­کنید نسخه مربوط به موبایل شما از طریق وبسایت مجموعه تاپ در دسترس است.

خلافی۲

جمع­بندی

بهترین راه برای استعلام خلافی و پرداخت آن مراجعه به سوپراپلکیشن تاپ است. در گذشته راه­های سختی برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو وجود داشت.

امروز دیگر نیاز نیست برای این کار ساده حتی از خانه خارج شوید. در نظر داشته باشید که تاپ تنها برای امور بانکی نیست. تاپ یک دستیار عالی برای شمایی است که صاحب یک خودرو هستید. خدمات فوق­العاده تاپ می­تواند در هر زمان و هر جا در باب خدمات خودرو نجات­دهنده شما باشد.

ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید. اگر شما هم دوست دارید یک دستیار حرفه­ای برای خودتان استخدام کنید، نصب تاپ کافی­است.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها