|
کدخبر: 296700

حمل و نقل بین المللی و ارسال بار به خارج با کمترین هزینه

ارسال بار و کالا به نقاط مختلف جهان را می توان یکی از خدمات حساس و بسیار کارآمد برای کشور توصیف کرد که انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و حتی محموله های شخصی را فراهم می نماید . اما انتخاب یک شرکت حمل و نقل بین المللی که امکان ارسال محموله ها در اسرع وقت و با کمترین هزینه را فراهم نماید یک فرایند بسیار حساس و با ظرافت های خاص است .

محموله شرکت های حمل و نقل بین المللی شرایط خاصی را به واسطه وجود تحریم های بین المللی بر علیه ایران به وجود می آورند و با تکیه بر این موارد هزینه های گزافی دریافت می کنند .

در این مقاله قصد داریم یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های حمل و نقل بین المللی را که خدمات انتقال کالا و محموله های مختلف را برای شما با کمترین هزینه فراهم می نماید را معرفی نماییم .

شرکت حمل و نقل آنی بار به عنوان متخصص ارسال محموله و کالاهای شما برای نقاط مختلف جهان به صورت همه روزه آماده همکاری و ارائه مشاوره و راهکارهای مختلف برای ارال سریع محموله ها می باشد .

در ادامه مقاله به بررسی خدمات و تخصص های این مجموعه پرداخته خواهد شد

 

روش های مختلف برای ارسال بار به خارج از کشور

 

مجموعه آنی بار برای انتقال محموله ها و کالاهای شما به خارج از کشور از طریق روش های مختلف آماده ارائه خدمات است . این روش های باربری برای انتقال محموله در ابعاد ، تناژ و شرایط مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

هر یک از روش های باربری ممکن است مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند و از همین جهت می توانید پس از مشاوره با کارشناسان آنی بار بهترین روش انتقال بار را استعلام و مورد استفاده قرار دهید .

 

  • حمل و نقل زمینی
  • حمل هوایی
  • حمل دریایی

 

اگر قصد دارید ارسال بار به خارج را از طریق یک شرکت معتبر و متخصص انجام دهید ، با شماره 57699-021 در تماس باشید و از طریق مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار انتقال کالاها را انجام دهید .

 

حمل

 

ارسال بار به خارج از کشور به صورت دریایی

 

یکی از بهترین روش های انتقال بار و کالا به خارج از کشور ، روش دریایی است که قابلیت انتقال محموله ها در تناژ بالا را برای شما فراهم می نماید .

 

معمولا برای ارسال بار به خارج از طریق روش دریایی ، محموله ها از همه نقاط کشور داخل کانتینر 40 فوت یا 20 فوت بارگیری و به بندرعباس منتقل خواهند شد .

 

روش حمل دریایی یک روش مقرون به صرفه و ایمن است که امکان ارسال محموله های به قاره های مختلف را فراهم می نماید. به عنوان مثال ، برای ارسال بار به کانادا و انتقال محموله در تناژ بالا باید از روش دریایی استفاده نمود .

 

 

ارسال بار به خارج به صورت هوایی

 

یکی از بهترین و سریعترین روش ها برای ارسال بار به خارج از کشور ، روش هوایی است که امکان ارسال فوری محموله ها را برای شما فراهم می نماید .

در روش ارسال هوایی ، حمل و نقل و انتقال محموله ها از طریق گمرک فرودگاه امام خمینی انجام میشود . این روش زمان تحویل را تا حد زیادی کاهش می دهد اما نسبتا هزینه های ارسال در این روش بالاتر است .

به عنوان مثال ، برای ارسال بار به دبی می توانید در مدت زمان 2-3 روز کاری محموله های مورد نظر را در گمرک فرودگاه دبی دریافت نمایید.

 

حمل۱

 

 

ارسال زمینی محموله و کالا به خارج از کشور

 

یکی از روش های انتقال محموله ها ، ارسال زمینی محموله می باشد . در این روش ، محموله های مختلف با استفاده از تریلی های ترانزیت بارگیری و منتقل میشود .

از همین جهت ، هزینه های حمل و نقل در این روش نسبتا مقرون به صرفه و سرعت تحویل نیز تقریبا مناسب است . روش ارسال بار به خارج از کشور به صورت زمینی معمولا برای کشور های نزدیک مورد استفاده قرار میگیرد .

به عنوان مثال ، برای ارسال بار به ترکیه مناسب ترین روش را می توان روش حمل زمینی نامید .

در این روش ، محموله ها در کامیونت مسقف مخصوص و یا تریلی ترانزیت بارگیری می شوند و با کمترین هزینه به صورت همه روزه به نقاط مختلف ترکیه ارسال می شوند .

 

حمل۲

 

چه نوع محموله هایی به خارج از ارسال می شوند ؟

 

برای ارسال بار به خارج از کشور می باید از قوانین و مقررات گمرکی ایران و کشور مقصد اطلاعات کافی داشت . ورود برخی محموله های به کشور های دیگر ممکن است ممنوع بوده یا محدودیت های خاصی داشته باشند .

از همین جهت ، بهترین راه برای انتقال محموله های مختلف لازم است که ابتدا با کارشناسان مجموعه آنی بار مشاوره نمایید . لیست زیر برخی محموله های قابل ارسال به کشور های مختلف را نمایش می دهد :

 

  • ارسال لوازم شخصی ( لباس ، کتاب و . . . )
  • ارسال لواز خانه ( لوازم مستعمل )
  • ارسال سمپل و نمونه تولیدات
  • حمل و نقل کالاهای تجاری مانند سنگ و سرامیک
  • ارسال فرش و تابلو فرش
  • انتقال و ارسال زعفران ( محدود )

 

برای ارسال بار به خارج از کشور ، مشاوره تخصصی و دقیق مجموعه آنی بار از طریق شماره 57669-021 آماده همکای با شما عزیزان است .

 

 

ویژگی های خدمات آنی بار برای ارسال بار به خارج از کشور چیست ؟

 

همانطور که گفته شد ، برای خدمات ارسال بار به خارج از کشور مهمترین موضوع سابقه و تجربه می باشد . انتقال محموله ها در شرایط تحریم های فعلی کاری بسیار دشوار است . از همین جهت تنها شرکت ها و مجموعه های دارای مجوز و توان دور زدن تحریم ها می توانند انتقال محموله ها را بدون دردسر و در اسرع وقت انجام دهند .

 

مجموعه آنی بار برای ارسال بار به خارج از کشور مشاوره تخصصی و رایگان را در اختیار شما قرار میدهد تا تمامی ابعاد انتقال محموله ها برای شما عزیزان روشن شود . علاوه بر این ، استفاده از بیمه نامه کامل و معتبر می تواند در امنیت محموله های شما کاملا موثر باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 57669-021 در تماس باشید و یا از طریق وبسایت ANIBAR.NET اقدام نمایید .

 

 

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها