|
کدخبر: 293269

درب کرکره فروشگاهی

راهنمای کامل نصب درب کرکره فروشگاهی

امنیت یکی از مقوله‌های بااهمیت است که در تجهیز و استفاده از ابزارهای فروشگاهی مورد توجه قرار می‌گیرد. در انتخاب درب فروشگاه و حفظ امنیت باید به زیبایی و کارکرد آسان آن هم توجه شود. همچنین از ابزارهای ضروری دیگری که در فروشگاه مورد نیاز است داک لولر است که برای بارگیری استفاده می‌شود. در این مطلب قصد داریم اطلاعات کاملی درباره تجهیز فروشگاه با درب کرکره فروشگاهی و داک لولر در اختیار شما قرار دهیم.

ضرورت استفاده از درب کرکره فروشگاهی چیست؟

 درب کرکره از سال‌ها پیش در مغازه‌های کوچک نصب می‌شد؛ در حال حاضر هم با پیشرفت تکنولوژی نمونه‌های جدید درب کرکره فروشگاهی و کرکره برقی شفاف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در گذشته کرکره‌ها به صورت دستی بالا و پایین می‌رفت که کاربری سخت‌تری داشتند. اما استفاده از درب کرکره فروشگاهی که مجهز به موتور برق باشد موجب آسان‌شدن کار بالا و پایین بردن کرکره‌ها می‌شود. این درب‌های منحصربه‌فرد در اندازه‌های مختلف قابل طراحی و اجرا است.

کرکره

کرکره برقی شفاف 

درب کرکره فروشگاهی با متریال‌های متنوعی مانند تیغه پلی‌کربنات و آلومینیوم طراحی و تولید می‌شود که بالا و پایین بردن آن با موتور ساید و توبلار انجام می‌شود.

کرکره برقی شفاف با استفاده از تیغه‌های پلی‌کربنات آماده می‌شود. این کرکره‌ها امکان رویت داخل مغازه را فراهم می‌کنند که در جلب نظر خریداران تاثیر دارند. کرکره برقی شفاف نسبت به مدل‌های آلومینیومی و گالوانیزه مدل‌ها و طرح‌های متنوع‌تری دارد که انتخاب را آسان‌تر می‌کند.

داک لولر 

داک لولر یا هم‌سطح کننده یکی از ابزارهای ضروری برای بارگیری است که در انبار فروشگاه استفاده می‌شود. استفاده از داک لولر باعث می‌شود بین کامیون و سطح بارگیری، یک سطح شیب‌دار ایجاد شود و سرعت تخلیه بار بیشتر شود. با استفاده از داک لولر می‌توان لیفتراک و پالت‌بر را راحت‌تر داخل کامیون قرار داد و اختلاف سطح بین بارانداز و کامیون را از بین برد. قاعدتا وقتی فروشگاه مجهز به داک لولر نباشد، کارها با سرعت کمتری انجام می‌شود.

مزایای داک لولر فقط محدود به این موارد نیست. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از داک لولر در فروشگاه این است که  هزینه جابه‌جایی کاهش پیدا می‌کند و می‌توان با صرف هزینه برای خرید داک لولر بهره‌وری و راندمان کار در فروشگاه را افزایش داد.

کرکره۱

مزایای نصب درب کرکره فروشگاهی چیست؟

با توجه به استقبال بالا از درب کرکره فروشگاهی این سوال مطرح می‌شود که مزیت استفاده از این درب‌ها چیست؛ یا اینکه دلیل نصب کرکره برقی شفاف در فروشگاه‌‌های مختلف چیست. آیا فقط کاربری آسان و زیبایی کرکره برقی شفاف دلیل استفاده گسترده از این درب‌ها شده است یا اینکه دلایل دیگری هم مطرح است.

موارد زیر مهم‌ترین مزایای استفاده از درب کرکره فروشگاهی است.

  • عایق سرما و گرما

درب کرکره در حفظ دمای محیط تاثیر گذار است. نصب کرکره برقی شفاف می‌‌تواند عایق مناسبی در برابر سرما و گرما باشد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری کند.

  • زیبایی و هماهنگی با نمای ساختمان

ظاهر کرکره برقی شفاف زیبایی خاصی دارد که می‌توان آن را با نمای ساختمان هماهنگ کرد. کسانی که می‌خواهند فروشگاهی خاص داشته باشند و نظر خریداران را جلب کنند، برای زیبایی نمای ساختمان از کرکره برقی شفاف استفاده می‌کنند.

  • نصب و استفاده آسان

مزیت نصب کرکره برقی شفاف نسبت به درب کرکره فروشگاهی قدیمی این است که نصب آن آسان‌تر است و نیاز به زحمت زیادی ندارد. حتی تنظیمات کرکره برقی شفاف هم نسبت به کرکره دستی آسان‌تر است و می‌توان آن را با ریموت یا دکمه بالا و پایین برد.

  • باز و بسته شدن بی‌صدا

از مزایای بااهمیت استفاده از درب کرکره فروشگاهی یا کرکره برقی شفاف این است که جابه‌جا کردن آن سر و صدا ندارد. در حالی‌که در مدل‌های قدیمی کرکره با هر بار بالا و پایین رفتن درب کرکره فروشگاهی سر و صدا تولید می‌شود.

نکات بااهمیت برای افزایش امنیت درب کرکره فروشگاهی

برای ایجاد امنیت بیشتر در فروشگاه باید در انتخاب درب کرکره فروشگاهی نکاتی را در نظر داشته باشید. به طور مثال سنگین بودن و مقاوم بودن تیغه‌ها در ایجاد امنیت درب تاثیرگذار است. از طرف دیگر لازم است از موتور باکیفیت استفاده شود تا کرکره در اثر استفاده مکرر خراب نشود.

البته برای استفاده از کرکره برقی شفاف لازم نیست نگران آسیب دیدن یا از دست رفتن کیفیت باشید. تولیدکنندگان از تیغه‌های پلی‌کربنات باکیفیت برای این درب‌ها استفاده می‌کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند.

هزینه تجهیز فروشگاه چقدر است؟

هزینه تجهیز فروشگاه از عوامل مهمی است که بر تصمیم‌گیری برای خرید ابزارها و وسایل فروشگاه تاثیرگذار است. به همین دلیل لازم است با لوازم مورد نیاز فروشگاه مانند کرکره برقی فروشگاه و داک لولر آشنا شویم و متناسب با بودجه‌ای که در اختیار داریم فروشگاه را تجهیز نماییم. 

اما این نکته را در نظر داشته باشید که نمی‌توانیم مبلغ مشخصی برای تجهیز فروشگاه تعیین کنیم؛ زیرا قیمت ابزارها و وسایل مورد نیاز ثابت نیست. به طور مثال اگر برای خرید داک لولر اقدام کنید متوجه می‌شوید انواع داک لولر با سایز و قیمت‌های متنوع در بازار موجود است که در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطعا داک لولر که برای فروشگاه خریداری می‌شود با داک لولر که برای انبارهای بزرگ یا اسکله خریداری می‌شود متفاوت خواهد بود.  

همچنین قیمت درب کرکره فروشگاهی یا کرکره برقی شفاف هم ثابت نیست و به عوامل مختلفی نظیر نوع موتور مورد استفاده، جنس کرکره و از همه مهم‌تر ابعاد درب بستگی دارد.

شرکت اشل بهترین درب‌های اتوماتیک و تجهیزات مورد نیاز مشتریان را با قیمت مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین تمامی خدمات نصب و تعمیر قطعات کرکره برقی را در کوتاه‌ترین زمان و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

جمع‌بندی

افزایش تقاضا برای خرید کالاهای محتلف باعث شده روز به روز شاهد افتتاح فروشگاه‌های بیشتر باشیم. تجهیز فروشگاه نیاز به تجهیزات مختلف مانند درب اتوماتیک فروشگاه، داک لولر، قفسه، چرخ خرید و ... دارد. در این مطلب سعی کردیم درباره مزایای استفاده از درب اتوماتیک فروشگاهی، کرکره برقی شفاف و داک لولر در فروشگاه، اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

نویسنده: رپورتاژ
  • فرهانی ارسالی در

    عالی بود

  • فرشاد ارسالی در

    خوبه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها