|
کدخبر: 291179

سخنی پیرامون ۳ کالای گران ولی کابردی سیسمونی

پیشرفت علم بر جنبه های مختلفی از زندگی بشر تاثیر گذاشته و ابزارهای متعددی جهت راحتی امور روزمره تولید گشته است این روند بصورت توقف ناپذیر هم ادامه دارد . کالاهایی که تا دهه های پیش فکرش را هم نمی کردیم بتوان روزی محقق شوند حالا استفاده از آنها مرسوم گردیده . بخش لوازم سیسمونی نوزاد هم به همین منوال است این دوران جذاب وسایلی مخصوص به خود را داراست که مربوط به خود بچه یا کمک کننده به پدر و مادر او هستند . امروز میخواهیم در خصصوص سه تا از ابزارهای لاکچری سیسمونی صحبت کنیم که البته شاید بدلیل قیمت برای ما لوکس بحساب بیایند ولی در برخی کشورهای پیشرفته حتی کالاهایی معمولی بشمار روند .

سیسمونی

همه میدانیم که کوچولوی تازه متولد شده نیاز به مراقبت بیست و چهار ساعته دارد حالا اگر خانه بزرگی هم داشته باشید و دست تنها خوب میتوانید با داشتن یک دوربین کودک مثلا وقتی او خواب است به کارهای خود برسید و مراقبش هم باشید مکانیسم عملکرد این دوربینها مشخص است و اکثرا" از یک دوربین بالاسر نوزاد و یک دستگاه مشاهده کننده برای والدین تشکیل می شود حالا البته باز در سالهای اخیر مدلهایی هم آمده که فقط شامل یک دوربین کودک است و همان به اینترنت وصل می شود و شما روی گوشی یا تبلت تان فرآیند مشاهده را ترتیب می دهید و حتی پدر هم در سر کار یا هر جای دیگر میتواند این مشاهده را هر وقت اراده کند داشته باشد اینها هم پس مدل جذابی هستند یک مادر بچه دار شده کارهای خیلی زیادی دارد حتی اگر فقط خانه دار باشد یعنی به کارهای قبلی اش کلی امور نگهداری از نوزاد هم اضافه شده مثلا تایم میخواهد برای استفاده از شیر دوش تا شیر برای فرزندش مهیا کند. او میتواند قبل از این هم دستگاه استریل را روشن کرده و وسایل بچه همچون شیشه شیر پستانک را درون اش گذاشته تا در حینی که از شیر دوش استفاده می کند و بخش مانیتور کننده دوربین کودک هم در کنارش است عملکرد چند دقیقه ای دستگاه استریل هم انجام شود . پس مادری که هر سه این کالاها را دارد در بخش های مراقبت از نوزاد ، شیردهی و تمیز کنندگی وسایل جلو می افتد .

سیسمونی۱

حالا هر کدام از این سه تا کلی لوازم سیسمونی مربوط به خود هم دارند که اگر قصد تهیه اینها را دارید بهتر است آنها را هم داشته باشید مثلا شما بنا به نیاز خود و توصیه پزشک خرید شیر دوش داشته اید خوب یکی از ابزارهای جانبی مهم آن ظرف ذخیره شیر است که شیر دوشیده شده را برای مادر به درست ترین شکل نگهداری میکند این روزها خیلی از مادران شاغل هستند و مدتی پس از زایمان باید به سر کار برگردند خوب این ظروف در کنار شیر دوش کمک شایانی به آنها می کند تا در مواقعی که نیستند شیر با کمک شیشه شیر به نوزاد داده شود .

دستگاه استریل هم چند ابزار مرتبط در سیسمونی بچه دارد . میدانیم که استریل پروسه ای مهم پس از شستشوست خوب پس باید مرحله وقت گیرتر قبل از آن یعنی تمیزکردن راحت تر طی شود این مهم با یک وسیله ساده یعنی برس شستشو بهتر میسر می گردد این فرچه ها مخصوص شیشه های کودک طراحی شده اند و کار را برای مادر و پدر در نظافت راحتتر می کنند البته که برخی والدین هم ترجیح می دهند از ماشین ظرفشویی استفاده کنند ولی باید در نظر داشته باشید که شرکت سازنده شیشه شیر یا دیگر وسایل سیسمونی که میخواهید آنها درون ماشین ظرفشویی بگذارید این کار را مجاز برشمرده باشد .

دوربین کودک کالای جانبی مرتبط خاصی ندارد او به تنهایی کار خود را انجام می دهد اما یک رقیب دارد و آنهم پیجر صوتی است کلا این دسته بندی سیسمونی یعنی بخش مراقبتی به همین دو زیردسته کلی صوتی و تصویری تقسیم می شود خوب مشخص است که پیجر ها از دوربین ارزانتر هستند پس برخی مشتریان را به سمت خود برای خرید ترغیب می کنند .

هر سه این وسیله ها از گرانترین کالاهای سیسمونی هستند یعنی در کنار کالسکه ، غذا ساز و صندلی ماشین یا وسایل بزرگ اتاق خواب میتوان اینها را هزینه بر ترین برای خانواده دانست پس سعی کنید برای خریدشان یک پیش زمینه یعنی تحقیق خوب داشته باشید حتما" هم از کالاهای برند امتحان پس داده انتخاب کنید . شیر دوش یک کالایی ست که باید امر مهم شیردوشی را بخوبی با ملایمت برای شما انجام دهد پس از تجربه خریداران قبلی این وسیله استفاده کنید آنها بهترین راهنما برای شما خواهند بود چون بدون منفعت نظر خود را برای دیگران ابراز می کنند در سایت های معروف آنلاین مرتبط با وسایل بچه میتوانید این کامنتهای مفید را پیدا کنید .

یکی از قابلیت های مهم پیجر یا دوربین کودک فعال شدن هشدار بیدار شدن یا گریه کودک است که سریع پدرو مادر را از این وضعیت باخبر می کند تا بالای سر او حاضر شوند .

سیسمونی۲

نکته ای که در خرید شیر دوش باید فراموش نشود این است که این وسیله نیز خود به 2 بخش کلی مهم تقسیم می شود به نوعی مثل دوربین کودک است این تقسیم بندی . یکی برقی یکی هم دستی خوب اینجا هم طبیعتا" دستی بدلیل مکانیسم ساده تر خود ارزانتر است از آن سوی الکتریکی ها چون راحتی بیشتر را برای شما به ارمغان می آورند گرانتر هستند اینجا مادر باید تصمیم بگیرد که کدام را می پذیرد البته با اینکه در میان دستی ها هم انواع خوبی تولید شده و در بازار است اما مشتریان بیشتر شیر دوش های برقی را برمیگزینند چون حالا که دارند هزینه می کنند میخواهند قابلیت های کامل را در اختیار داشته باشند و در حین انجام این کار ریلکس باشند .

پیشتر در خصوص برس شستشو گفتیم بهتر است به آبچکان یا همان خشک کن شیشه هم اشاره کنیم فرچه پیش از استریل کاربرد دارد و آبچکان پس از آن یعنی پس از اینکه کار دستگاه استریل تمام شد حالا برای خشک کردن همچنین نگهداری در محلی تمیز جهت استفاده بعدی نیاز به خشک کن داریم که در فروشگاه های سیسمونی مدلهای جذابی از این وسیله یافت می شود حتی اگر دستگاه استریلازیسیون هم نداشته باشید این آبچکان باز هم برایتان کاربرد دارد چون خشک کردن اجتناب ناپذیر است . البته امروزه مدلهایی از استریل کننده به بازار آمده که خودش خشک تحویل می دهد .

اگر قصد خرید این 3 محصول جذاب سیسمونی را داشتید سعی کنید از مارکهای محبوب بین المللی تهیه اش کنید چون حالا که قرار است هزینه کنید لااقل وسیله ای داشته باشید که عملکرداش رضایت بخش بوده .شیردوش و استریلایزر یک ارتباطی هم بصورت مستقیم با هم دارند که قسمت های سیلیکونی و غیر برقی اولی را باید بوسیله دومی پاکیزه گرداند پس از این جهت مکمل یکدیگرند .

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها