|
کدخبر: 269786

برون سپاری پشتیبانی بدون دغدغه مالکیت تلفن با خط اینترنتی

در دنیایی که همه دسترسی به اینترنت شخصی دارند، دیگر مشتریان به واسطه ای نیاز ندارند تا به آنها در کارهای ساده ای همچون لغو سفارش یا اصلاح حسابشان کمک کند.

اما هنوز مسائلی وجود دارد که نیاز به نیروی انسانی خواهد داشت. در چنین حالتی نمی توان زمان و انرژی پرسنل مجموعه را صرف پاسخگویی به سوالات متداول کرد. شرکت های ارائه دهنده خدمات تماس، می توانند این مکالمات را به عهده گرفته و مانع اصطکاک و هدر رفت زمان کادر اصلی شرکت شوند.

در دنیایی که همه دسترسی به اینترنت شخصی دارند، دیگر مشتریان به واسطه ای نیاز ندارند تا به آنها در کارهای ساده ای همچون لغو سفارش یا اصلاح حسابشان کمک کند. اما هنوز مسائلی وجود دارد که نیاز به نیروی انسانی خواهد داشت. در چنین حالتی نمی توان زمان و انرژی پرسنل مجموعه را صرف پاسخگویی به سوالات متداول کرد. شرکت های ارائه دهنده خدمات تماس، می توانند این مکالمات را به عهده گرفته و مانع اصطکاک و هدر رفت زمان کادر اصلی شرکت شوند.

امروزه موقعیت مکانی به یکی از بی اهمیت ترین موارد در ارائه خدمات و یا مدیریت مشتریان تبدیل شده است. شما با استفاده از یک خط تلفن اینترنتی و راه اندازی مرکز تلفن ابری می توانید از هر نقطه ای کارمندان خود را مدیریت کرده و یا حتی برخی از امور را برون سپاری کنید.

برون-سپاری

تحول کسب و کار با برون سپاری تماس ها

گذشته ای نه چندان دور اغلب کسب و کارها در محدوده مشخص و برای گروه خاصی خدمات ارائه می دادند. اغلب، مشتریان خود را به خوبی می شناختند و خدمات بی نقصی را ارائه می دادند. در چنین حالتی مشتریان گزینه های محدودی برای خرید و پشتیبانی داشتند، راه های کمی برای آموزش و حل مشکلات مشتری وجود داشت در عین حال تبلیغات و اطلاع رسانی نیز در محدوده مشخصی انجام می شد.

امروزه خدمات دهی به مشتریان دستخوش تغییر و تحولات چشمگیری شده است، استفاده از سیستم تلفن پیشرفته و مراکز تماس توانست بسیاری از مشکلات مشتریان و شرکت ها را حل کند به این صورت، شرکت ها و مجموعه ها توانستند خدمات دهی خود را در مقیاس وسیع تری ارائه دهند.

دسترسی گسترده به اینترنت و تلفیق تماس های صوتی با سایر رسانه های اجتماعی باعث شده مشتریان امروزی منابع زیادی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کسب و کارهایی که مد نظر دارند و محصولاتی که ارائه می دهند در اختیار داشته باشند.

مرکز تماس در پشتیبانی تضمین موفقیت فروش

اگر مرکز تماس در پشتیبانی فروش وجود نداشته باشد، باعث شکل گیری سیل عظیمی از نارضایتی مشتریان از محصولات و خدمات می شود و در نتیجه فروش کاهش شدیدی پیدا می کند. احساس نارضایتی یکی از اصلی ترین عوامل رکود در شرکت ها است. برندینگ زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که حس مثبتی در مشتریان ایجاد کند.

افزایش فروش زمانی اتفاق می افتد که مخاطبین از شنیدن یک نام یا برند رضایت خاطر داشته باشند به این صورت می توانند خرید محصول را به دیگران نیز پیشنهاد دهند. پشتیبانی پس از فروش یکی از نقاط قوت برند محسوب می شود. در اینجاست که نقش مرکز تماس در پشتیبانی فروش اهمیت بسیاری پیدا می کند.

زمانی که شرکت ها برای ارائه محصولات خود به مشتریان برون سپاری مرکز تماس را انتخاب می کنند، علاوه بر اینکه تیم فروش مرکز تماس وظیفه ارائه خدمات و محصولات را به مشتریان بر عهده می گیرد، تیم پشتیبانی فروش نیز وظیفه پیگیری و پاسخگویی به سوالات مشتریان در مورد محصولات و خدمات را بر عهده دارند تا بتوانند باعث جلب رضایت مشتریان شوند و همچنین باید بدین نکته اشاره کرد که تیم پشتیبانی فروش، تیم فروش را نیز در جهت فروش بهتر راهنمایی می کند.

برون-سپاری1

پشتیبانی فروش با برون سپاری مرکز تماس

در بین تمامی شرکت های تولید کننده محصولات و خدمات شرکت هایی شناخته شده تر هستند، که علاوه بر اینکه وظیفه فروش خدمات و محصولات را به تیم حرفه ای واگذار کرده اند، از وجود تیم پشتیبانی فروش نیز بهره می برند. وظیفه اصلی تیم پشتیبانی فروش نیز پیگیری وضعیت محصولات و خدمات ارائه شده شرکت به مشتریان می باشد و همچین پاسخگویی به سوالات مشتریان در رابطه با محصولات و خدمات ارائه شده به آنان، در نتیجه اگر پشتیبانی فروش محصولات و خدمات وظایف خود را به درستی انجام دهد باعث رضایت مشتریان، افزایش تعداد مشتریان، فروش بیشتر و در نهایت باعث مطرح شدن محصولات و خدمات شرکت در بین سایر رقبا می شود.

1-افزایش فروش محصولات و خدمات

زمانی که محصولات و خدمات شرکت شما از طریق تیم فروش به مشتریان عرضه می شود، احتمال دارد که در حین حمل و نقل محصولات و خدمات یا در زمان انبار آنها مشکلاتی برای محصولات و خدمات به وجود آمده باشد، یا اینکه مشتریان در زمان استفاده از محصولات و خدمات دچار مشکل شده باشند و نیاز به راهنمایی داشته باشند، در این زمان باید تیم پشتیبانی فروش با ارائه راه حل های مناسب مشکلات محصولات و خدمات را برطرف کنند و همچنین باید پاسخگوی سوالات مشتریان نیز باشند، در این صورت باعث می شوند مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده به آنان احساس رضایت کنند و در نتیجه به مشتریان ثابت شرکت شما تبدیل شوند و اینگونه فروش شرکت شما نیز بیشتر خواهد شد

2- تبلیغات کم هزینه

زمانی که نقش مرکز تماس در پشتیبانی فروش به خوبی اجرا شود این امر با عث افزایش رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شرکت خواهد شد و همین امر باعث می شود مشتریان احساس رضایت خود از محصولات و خدمات شرکت را به سایر افراد نیز انتقال دهند و به گونه ای افراد را ترغیب کنند، که از محصولات و خدمات شرکت شما استفاده کنند و در نتیجه تبلیغات کم هزینه اما بسیار سودمندی برای شرکت شما از طرف مشتریان انجام می شود.

3- سرعت عمل پاسخگویی

مرکز برون سپاری تماس چه در رابطه با فروش محصولات و چه در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش صرفا برای پاسخگویی به مشتریان استخدام شده اند. ارتقاء سیستم تلفن به خط تلفن اینترنتی برای استفاده از تکنولوژی تلفیق آن با تخصص تیم برونسپاری و تمرکز برروی تماس های ورودی و خروجی باعث افزایش سرعت عمل در پاسخگویی و در نهایت رضایتمندی مخاطبین از خدمات ارائه شده خواهد شد.

4- رضایت سنجی از مشتریان

خدمات پس از فروش صرفا محدود به بخش رفع مشکلات نمی شود. نظرسنجی در رابطه با تجربه مشتری از خرید و یا خدمات دریافت شده نیز می تواند باعث بهبود عملکرد کل مجموعه شود. تماس هپی کال، نظرسنجی یکی از مراحل مهم پس از فروش است که می تواند در ارزیابی عملکرد تیم فروش نیز مؤثر باشد.

نقش مرکز تماس در پشتیبانی فروش

نقش مرکز تماس در پشتیبانی فروش بخصوص در جهت جلب رضایت مشتریان دارای اهمیت بسیاری است، فروش محصول و یا ارائه خدمات پایان کار یک مجموعه نیست. اغلب مشتریان تمایل دارند پس از خرید محصول ارتباط خود را با مجموعه ارائه دهنده حفظ کنند. در صورت بروز مشکل و یا ایجاد سوال به آنها مراجعه کنند. خدمات پس از فروش هرچه قوی تر باشد، کیفیت پاسخ دهی بیشتر باشد، مشتری بیشتر راغب به خرید مجدد و یا دریافت سایر خدمات شرکت خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت anartel.com مراجعه فرمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها