|
کدخبر: 164527

خرید لوازم خانگی با قابلیت پرداخت در محل

فروشگاه اینترنتی بهار در راستای سیاست کاری خود شرایطی رو برای خریداران خود فراهم آورده است تا محصولات لوازم خانگی را با نرخ ارزان تر، ارسال فوری و پرداخت در محل خریداری نمایند.

خرید اینترنتی لوازم خانگی نیازمند دقت و توجه به فاکتورهای مختلفی است. فاکتورهای مهمی همچون قیمت، زمان تحویل و نحوه ارسال و همچنین سالم تحویل دادن کالای مورد نظر از جمله این موارد است.

 فروشگاه اینترنتی بهار در راستای سیاست کاری خود شرایطی رو برای خریداران خود فراهم آورده است تا محصولات لوازم خانگی را با نرخ ارزان تر، ارسال فوری و پرداخت در محل خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی بهار در راستای حمایت از کالای ایرانی اقدام به فروش برندهای ایرانی تولید‌کننده لوازم خانگی نموده است. اسنوا، الکترواستیل، هیمالیا، دیپوینت، امرسان، پاکشوما، ایستکول، بست و تعداد دیگری از جزو برندهای شناخته شده‌ترین تولید‌کنندگان ایرانی هستند که در محصولات آنها در فروشگاه بهار موجود است.

سابقه فروش اینترنتی بیش از یکساله فروشگاه اینترنتی بهار و همچنین صدها مشتری راضی از خرید موید این موضوع است که فروشگاه بهار توانسته است به مشتریان و خریداران کالای ایرانی کمک شایانی در انتخاب درست و ارزان تر کند.

شاید از خودتان بپرسید که چرا باید از فروشگاه اینترنتی بهار لوازم خانگی را خریداری کنم؟

توجه شما را به ذکر چند نکته جلب می‌نماییم که فروشگاه بهار را به عنوان مرجعی برای خرید لوازم خانگی قرار دهید. "اصل بودن کالا" "قیمت‌های ارزان‎‌تر" " ارسال فوری" و "مشاوره تخصصی" از ویژگی‌های مهم و اساسی در فروشگاه بهار از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد.

نماد الکترونیک، جواز کسب از اتاق اصناف و داشتن درگاه مستقیم بانک ملت جزو دلایلی هستند که می‌توانید به فروشگاه بهار اعتماد کنید.

قیمت ارزان تر لوازم خانگی در فروشگاه بهار

همانگونه که در بالا ذکر شد یکی از ویژگی‌های مهم این فروشگاه نرخ ارزان محصولات لوازم خانگی است. تهیه محصولات لوازم خانگی به صورت دست اول، حاشیه سود بسیار کم، و فروش تخصصی لوازم خانگی و حذف واسطه‌ها جزو عواملی هستند که نرخ تمام شده لوازم خانگی در فروشگاه بهار را ارزان تر از سایر فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری است.

ارسال و تحویل فوری در کمتر از ۱ روز کاری

یکی دیگر از اصول فروشگاه بهار ارسال فوری کالاست. ارسال فوری از مزیت‌های خرید اینترنتی است که مجموعه بهار توانسته است این مزیت را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

ارسال کالا در استان‌های تهران، البرز، قروین و قم در کمتر از چند ساعت برای خریداران مهیا گشته است یعنی فرآیند ثبت سفارش مشتری تا تحویل کالا درب منزل برای خریداران کمتر از ۱ روز کاری حتی در ایام تعطیل انجام می‌گیرد.

حتی گاها زمان تحویل کالا در فروشگاه بهار سریع تر از زمانی است که مشتری در بازار به دنبال محصول خود از این فروشگاه به ان فروشگاه جست‌وجو می‌کند و زمان زیادی را برای جست‌وجو، خرید و تحویل محصول از دست می‌دهد.

برای سایر شهرها و استانهای کشور نیز زمان ارسال کالا ۱ روز کاری در نظر گرفته شده است و مشتریان میتوانند محصولات خود را در دورترین نقاط کشور بسیار سریع تحویل بگیرند.

مزیت پرداخت در محل بعد از تحویل کالا

فروشگاه اینترنتی بهار با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل خود توانسته هزینه ارسال کالا به کمترین نرخ ممکن برساند همچنین با استفاده از این گزینه در استان‌های تهران، البرز، قزوین و قم مشتریان می‌توانند محصولات خود را تحویل رفته سپس هزینه آن را پرداخت نمایند.

این مزیت میتواند خیال شما را از خرید اینترنتی لوازم خانگی راحت نماید. همچنین در این گزینه امکان رویت محصول برای اطمینان از صحت کالا و سلامت آن برای خریداری استانهای مذکور فراهم امده است.

خب حالا بعد از اینکه ما خیالمان از فروشگاه بهار راحت شد در ادامه به بررسی برخی برندهای موجود در فروشگاه اینترنتی بهار می‌پردازیم البته ذکر این نکته هم لازم است که تنوع برندها و محصولات در فروشگاه بهار بیشتر از این موارد مطرح شده در ادامه می‌باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما به عنوان یکی از پر فروش‌ترین و محبوبت‌ترین ایرانی لباسشویی در بازار شناخته شده است. پاکشوما با کیفیت و نرخ مناسبی که ارائه می‌دهد، می‌تواند پاسخگوی نیاز و انتظارات شما باشد.

سابقه تولیدات لباسشویی پاکشوما به ۴۵ سال می‌رسد و این طول این مدت زمان توانسته بسیاری از نیازهای خانواده‌های ایرانی را شناسایی و رفع کند و محصولات باکیفیتی به مشتریان خود ارائه دهد.

ماشین لباسشویی‌های پاکشوما به دلیل کیفیت بالا، تنوع برنامه‌های شستشو و استفاده از موتورهای اینورتر و یونیورسال همراه با نرخ مناسب و سابقه تولید عالی تبدیل به یکی از گزینه‌های خریداران محصولات ایرانی شده است.

تنوع محصولات دوقلو و اتوماتیک این شرکت در کنار ظرفیت‌های متنوع ۶، ۷ و ۸ و ۹ کیلوگرم اتوماتیک توانسته تا حدود بسیار زیادی از نیازهای جامعه را پوشش دهد..

ماشین لباسشویی پاکشوما

Figure ۱ماشین لباسشویی پاکشوما

برای بررسی بیشتر مدل‌های ماشین لباسشویی پاکشوما و جزییات دقیق فنی این محصولات به فروشگاه اینترنتی بهار مراجعه نمایید تا تمامی محصولات پاکشوما را با دقت بیشتری بررسی و خرید نمایید.

یخچال و فریزرهای ایستکول

ایستکول بدون شک یکی از بهترین تولید‌کنندگان محصولات کوچک یخچال و فریزر ایرانی می‌باشد. محصولات این شرکت جزو پر فروش‌ترین یخچال‌های کوچک و فریزرهای تکی در بازار است.

تنوع یخچال ایستکول از کوچکترین ظرفیت یخچال که ۳ فوت می‌باشد شروع شده و تا ظرفیت ۱۲ فوت می‌رسد. همچنین فریزرهای تک این شرکت در کنار استفاده از یخچال فریزر معمولی برای افزایش حجم فریزر مصرفی خانوار گزینه بسیار خوبی است. فریزر ایستکول دارای گنجایش‌های ۶ فوت و ۹ فوت می‌باشد.

 یخچال و فریزر ایستکول

Figure ۲یخچال و فریزر ایستکول

برای مشاهده و خرید ارزان نرخ یخچال و فریزر ایستکول می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بهار مراجعه کنید.

یخچال فریزر بست

بست برند تازه واردی است که سعی در کسب جایگاه یخچال‌های ارزان نرخ دارد. محصولات برند بست Bost (بوست نیز گفته می‌شود) توسط شرکت اسنوا تولید می‌شود. همچنین این شرکت با گارانتی یخچال فریزر بست به مدت ۲۴ ماه از این محصولات پشتیبانی می‌کند

یخچال بست در فعلا در ۲ مدل با گنجایش یخچال ۲۴ فوت بست و یخچال فریزر ۱۴ فوت بست تولید و روانه بازار می‌شود. کیفیت یخچال فریزرهای بست قابل قبول و مناسب بوده و نسبت به نرخ محصول پیشنهاد خرید خوبی است.

یخچال فریزر بست Bost

Figure ۳ فریزر بست Bost

فروشگاه بهار در تمام ۷ روز هفته و حتی ایام تعطیل مراحل ثبت سفارش و ارسال محصولات را انجام می‌دهد. شما می‌توانید جهت دسترسی و خرید محصولات ایرانی باکیفیت با نرخ ارزان و تحویل و ارسال فوری و با امکان پرداخت در محل به فروشگاه بهار با ادرس اینترنتی www.bahar.store مراجعه نمایید یا فروشگاه ایترنتی بهار را در موتور جست‌وجوی گوگل جست‌وجو نمایید.

همکاران ما در فروشگاه اینترنتی بهار به صورت فول تایم از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۳۵۲۵۱ و آنلاین آماده پشتیبانی و مشاوره رایگان شما برای یک خرید مناسب هستند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر