|
کدخبر: 152300

پذیرفته شدگان آزمون استخدام ۹۹ بخوانند

زمان و مکان تشکیل پرونده برای پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ برای استخدام در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،مشخص شد.

براساس اطلاعیه شماره ۲ اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، هریک از پذیرفته شدگان، موظفند با وارد کردن شماره ملّی‌ خود در درگاه ایجاد شده در انتهای صفحۀ اطلاعیه شمارۀ دو مندرج در تارنمای اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به آدرس از زمان تشکل پرونده خود مطلع شوند.

در بخشی از این اطلاعیه خطاب به داوطلبین رشته های فنی نوشته شده است: از روز یکشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ برای مشاهده جدول زمانبندی تشکیل پرونده خود به آدرس مذکور مراجعه کنند.

این گزارش می‌افزاید: مکان در نظر گرفته شده برای تحویل مدارک همۀ پذیرفته شدگان، دبیرستان نمونه دولتی دخترانه عاشورا، به آدرس: شهر ری، میدان شهید غیبی، انتهای خیابان شهید داسار است که در نزدیکی ایستگاه متروی شهرری قرار دارد و آدرس اینترنتی آن در این لینک مشخص شده است:

در ادامه اطلاعیه شماره دو آمده است: شایسته است معرفی شدگان محترم بر اساس زمانبندی مذکور و رعایت نکات ذیل در محل تشکیل پرونده حضور یابند.

۱- از آوردن همراه با توجه به شیوع ویروس کرونا اکیدا خودداری کنید.

۲- حتما در ساعت مقرر در محل حضور داشته باشید و حتی الامکان از آوردن خودرو با توجه به مشکل عدم وجود پارکینگ خودداری کنید. (مراجعه زودتر یا دیرتر از ساعت مقرر باعث اختلال در فرایند تشکیل پرونده دیگران خواهد شد.)

۳- تمامی مراجعین حتما از ماسک استفاده کنید.(همراه داشتن اسپری ضد عفونی کننده و دستکش توصیه می شود.)

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده‌ مصاحبه‌های عمومی(گزینش) و تخصصی(علمی) پیش از این در اطلاعیه شماره یک اداره کل آموزش و پرورش به این آدرس  منتشر شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها