|
کدخبر: 296125

خبر خوش برای استقلال قبل از دربی

با نامه کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ممکن است مجوز بازگشت استقلال به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا صادر شود.

فوتبال خبر خوش برای استقلال قبل از دربی

فردا اخرین فرصت فدراسیون فوتبال ایران برای ارسال نام تیم‌هایی است که مجوز حرفه ای شان تایید شده یا نشده به کنفدراسیون فوتبال آسیا است. این کار را کمیته استیناف بعد از بررسی اعتراض تیم‌ها انجام خواهد داد. یکی از تیم‌هایی که به عدم کسب مجوز حرفه ای معترض شد، استقلال بود.

نامه کمیته استیناف به کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده و فردا ارسال می‌شود. گفته می‌شود در این نامه به این موضوع اشاره شده اگر چه استقلال فورجه زمانی را برای پرداخت بدهی‌ها رعایت نکرد  اما با تحریم درآمدهای بین المللی خود روبرو است و برای انتقال پول هم با مشکل مواجه بوده و در نهایت بعد از پشت سر گذاشتن موانع موفق به انجام این کار شده است.

در این نامه هم چنین از تلاش‌های باشگاه استقلال برای واگذاری سهامش به بخش خصوصی خبر داده شده و اینکه باشگاه استقلال تلاش کرده بیشتر سهامش را به بخش خصوصی واگذار کند اما فعلا با اشتیاقی مواجه نشده است و باید صبر کرد.

در این نامه به این موضوع هم اشاره شده که کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران مجوز حرفه ای باشگاه استقلال را تایید نکرده اما اگر این دلایل مورد تایید است لطفا نسبت به تایید مجوز استقلال اقدام کنید.

گفته می‌شود این نامه شاید منجر به بازگشت استقلال به جدول بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شود. فدراسیون فوتبال ایران هم چنین به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده مدیران باشگاه استقلال آماده اند در نشست‌های حضوری از حقوق خود دفاع کنند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها