|
کدخبر: 99937

گفت‌و‌گوی گسترش‌نیوز با کارشناس بورس:

عرضه سرخابی‌ها در بورس کار درستی است؟

سهام استقلال و پرسپولیس در مرحله پایانی واگذاری در بورس قرار دارد اما لزوم این واگذاری ایجاد شفافیت مالی در این باشگاه پرطرفدار است.

ورزش عرضه سرخابی‌ها در بورس کار درستی است؟

در شرایطی که موضوع بورس تبدیل به مهم‌ترین ترند اقتصادی کشور شده، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم در نوبت خصوصی‌سازی و‌گذاری قرار گرفته‌اند. به همین علت گفت‌وگویی با یک کارشناس بورس انجام داده‌ایم که در ادامه می‌توانید بخوانید:

بهنام-مرادی

بهنام مرادی کارشناس بورس در گفت‌وگو با گسترش نیوز درباره واگذاری و عرضه سهام دو تیم محبوب پایتخت اینچنین گفت:

ما برای استفاده از بستر بازار سرمایه در بحث ورزشی کشور یک ظرفیت کامل داریم و می‌توانیم استفاده کنیم، اما موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس یک بحث دیگری است.

وی افزود: در چند روز گذشته با آقای نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این مورد صحبت کردیم، اما مشکل استقلال و پرسپولیس مربوط به واگذاری در بازار سرمایه و یا نداشتن ظرفیت لازم برای حمایت از ورزش کشور نیست، مشکل اصلی این دو تیم در صورت‌های مالی این دو تیم است.

مرادی بیان کرد: اساسا اگر ما بخواهیم چنین عرضه هایی همانند عرضه این دو تیم داشته باشیم و موارد مالی که موردی ضروری است را در نظر نگیریم بعدها در نحوه سرمایه گذاری‌های دیگر هم دچار مشکل خواهیم شد، زیرا که استقلال و پرسپولیس دچار بدهی هایی هستند و اصلا شرایط اولیه عرضه را ندارند.

وی در پایان بیان کرد: اگر در بورس یک مجموعه در صورت‌های مالی‌ مشکلی ایجاد شود و یا بدهی داشته باشد و یا شفافیت مالی مناسب نداشته باشد، قطعا با آن مجموعه برخورد می‌شود یا به بازارهای پایین‌تر سقوط می‌کند و در نهایت بسته خواهد شد و این موارد در خصوص استقلال و پرسپولیس هم صادق است.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها