|
کدخبر: 99593

صحبت‌های سلطانی‌فر درباره برگزاری المپیک

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم مدال طلای «کمیل قاسمی» آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن هم چه زودتر به صورت رسمی از سوی کمیته بین‌المللی المپیک ابلاغ شود.

ورزش صحبت‌های سلطانی‌فر درباره برگزاری المپیک

وی ادامه داد: بدنبال حضور موفق در بازی‌های المپیک توکیو هستیم اما نمی‌دانیم که این بازی‌ها سال آینده هم برگزار می‌شود یا خیر.

«مسعود سلطانی‌فر» روز دوشنبه در آیین نخستین سالروز تاسیس موزه ملی ورزش در جمع خبرنگاران افزود: از ۲ سال قبل تدارک دیدیم تا حضور موفقی در بازی‌های المپیک توکیو داشته باشیم که به دلیل ویروس کرونا این بازی‌ها سال آینده برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود: امیدواریم مدال طلای «کمیل قاسمی» آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن هم چه زودتر به صورت رسمی از سوی کمیته بین‌المللی المپیک ابلاغ شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین یادآور شد: برخی از فدراسیون‌ها به طور طبیعی بار مدال‌آوری را بدوش می‌کشند که امیدواریم رشته‌های جدید هم در المپیک سال بعد به جمع مدال‌آوران کاروان ورزشی ایران اضافه شوند. گرچه نمی‌دانیم المپیک سال آینده برگزار می‌شود یا خیر.

سلطانی‌فر ادامه داد: تلاش می‌کنیم در شرایط کرونایی به مرور بتوانیم با اخذ مجوز جریان ورزش را دوباره فعال کنیم و نشاط را به جامعه برگردانیم.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها