|
کدخبر: 97671

اختلاف در هیات مدیره پرسپولیس بالا گرفت

مشاور رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در متنی که وزیر ورزش را خطاب قرار داده است اختلاف بین اعضای هیات مدیره را تایید کرد.

گسترش‌نیوز: مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تامین منابع مالی این باشگاه و پرداخت بدهی‌ها به دنبال انتخاب بهترین کارگزار و اسپانسر هستند که قرار است از میان دو گزینه ادامه همکاری با شرکت آتیه داده پرداز و یا بازگشت به شرکت ریحان فیلم یکی انتخاب شود.

اما برای همین انتخاب بین اعضای هیات مدیره باشگاه اختلاف نظرهایی وجود دارد. مهرداد هاشمی و مهدی رسوی پناه دو عضو هیات مدیره پرسپولیس هستند که هر کدام به سمت یک شرکت تمایل دارند.

گروه ورزشی خبرگزاری مهر امروز سه شنبه در گزارشی با عنوان اختلاف بین اعضای هیات مدیره؛ بن بست در جلسه شبانه پرسپولیسی‌ها / تماس یک وزیر کار را پیچیده کرد به اتفاقات رخ داده در نشست دوشنبه شب با وزیر ورزش اشاره و تاکید کرد که بین اعضای هیات مدیره اختلاف نظر وجود دارد.

این اختلاف نظر البته با مطرح شدن بدهی ۳۵ میلیارد تومانی شرکت ریحان فیلم به باشگاه پرسپولیس رنگ و بوی جدیدی به خود گرفت و اختلاف بین مهرداد هاشمی و مهدی رسول پناه را بیشتر کرد.

پس از انتشار این دو مطلب در خبرگزاری مهر، ابوالفضل امان الله مشاور رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس نیز در متنی خطاب به مسعود سلطانی فر این اختلاف نظر را تایید کرد و از وزیر ورزش خواست جلوی ادامه همکاری با کارگزار باشگاه را بگیرد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها