|
کدخبر: 90990

صندلی مدیرعاملی استقلال به چه کسی می‌رسد؟

خبرهایی درباره مدیرعامل شدن عضو جدید هیات مدیره استقلال در روزهای کرونایی منتشر شده که هنوز رنگ واقعیت به خودش نگرفته است.

گسترش‌نیوز: ظاهرا در هیات مدیره استقلال ۳ نفره استقلال و در غیاب خلیل زاده که کم کم دارد از کرونا رها می شود، بین حجت نظری و احمد سعادتمند ، دومی اصلی ترین گزینه برای مدیر عاملی استقلال است‌. البته همه چیز بستگی به نظر سلطانی فر دارد اما با تعطیلی احتمالی لیگ برتر و فوتبال ایران و موج اول و دوم کرونا انتخاب مدیرعامل برای هواداران استقلال در اولویت های بعدی قرار گرفته است.

اگر چه جلسات هیات مدیره استقلال به واسطه بیماری خلیل زاده برگزار نمی شود و منزوی هم از هیات مدیره رفته اما مثل اینکه نظر خلیل زاده و نظری در مکالمات تلفنی به انتخاب سعادتمند به عنوان مدیر عامل این باشگاه بوده و اگر اتفاق خاصی صورت نگیرد سعادتمند می تواند به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب شود‌. هر چند واکنش بازیکنان استقلال به این اتفاق مشخص نیست و در پستهای مشترک نشان دادند که از دست اعضای سابق هیات مدیره یعنی امیر حسین فتحی و کامران منزوی و میرشاد ماجدی، دل خوشی ندارند و تمایل ویژه ای به موسوی برای حضور در هیات مدیره و حتی مدیرعاملی بین آنها دیده می شود.

هیات مدیره ناقص است

یک نکته مهم وجود دارد. اینکه با رفتن منزوی، استقلال باید دو عضو دیگر هیات مدیره اش تعیین شوند چرا که در تعداد نفرات این هیات مدیره هم کماکان ابهام وجود دارد. همه می دانیم برای انتخاب مدیرعامل باید نفرات هیات مدیره تکمیل باشند اما تیم هیات مدیره استقلال هنوز کامل نیستند. اینکه خبر آمده نفرات هیات مدیره با مدیرعاملی احمد سعادتمند موافقت کرده اند هم جای بحث دارد زیرا نفرات کنونی در هیات مدیره فقط حجت نظری، اسماعیل خلیل زاده و خودِ احمد سعادتمند هستند که قطعا فقط دو نفر از این سه نفر می توانند درباره مدیرعاملی سعادتمند نظر و رای بدهند!

گفته می شود سعادتمند فعالیت های خود را هم آغاز کرده و برای جلوگیری از مشکلات جدید برای استقلال مذاکراتی را هم با شاکیان این باشگاه داشته تا در روزهای تعطیلی باشگاه استقلال مذاکرات از سوی گزینه مدیر عاملی این باشگاه دنبال شود. البته ظاهرا گفت و گوی او با شفر تایید شده است.

نکته مهم این است که استقلال برای حل مشکلاتش به پول نیاز دارد و حداقل ۱۰ میلیارد نیاز این باشگاه طی این یک ماه است که باید دید سعادتمند توانسته این پول را برای استقلال مهیا کند یا نه؟ در جایی که گفته می شد او یک حامی مالی را به وزارت ورزش معرفی کرده که آن شخص هزینه های فعلی و ضروری باشگاه استقلال برای رها شدن از بحران کنونی را تقبل کرده است. به نظر می رسد سعادتمند با در نظر گرفتن این مشکلات مالی پا به استقلال گذاشته و احتمالا طبق صحبت های چند روز اخیرش منابع مالی دارد که می توانند به رفع مشکلات مالی استقلال کمک کنند اما آیا او منابع مالی را پس از دریافت حکم مدیرعاملی رو می کند؟ به هر حال سعادتمند اگر چه هنوز حکم مدیر عاملی نگرفته اما حداقل به شکل یک مدیر در استقلال فعالیت دارد و امور باشگاه استقلال را به دست گرفته تا شاید طی روزهای آتی از سوی وزارت ورزش به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود. اما نباید فراموش کرد که وی کار بسیار سختی برای حل و فصل مشکلات استقلال خواهد داشت. افراد متمول زیادی در چند سال اخیر و حتی تا همین چند ماه گذشته در باشگاه استقلال حضور پیدا کردند و تا حد توانشان این باشگاه را حمایت کردند اما حتی آنها هم دیگر علاقه و تمایلی برای بازگشت و کمک به وضعیت نابسامان کنونی باشگاه استقلال ندارند. کار برای سعادتمند سخت تر از آن است که فکر کند. او باید تا قبل از شروع فصل جدید، چیزی در حدود ۸۰ میلیارد تومان به باشگاه تزریق کند. آیا می تواند؟

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر