|
کدخبر: 82029

شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر

پیشکسوت استقلال، گفت: بر این باور هستم که استقلال شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و در صورتی که حمایت‌های لازم صورت بگیرد، قهرمان خواهد شد.

گسترش‌نیوز: «حسین کاظمی» روز پنجشنبه، اظهارکرد: استقلال در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر کار سختی را پیش رو خواهد داشت و این موضوع مهمی است که مربیان این تیم از آن با خبر هستند.

وی افزود: استراماچونی تیمی خوب و قدرتمند را ساخته بود که همه انتظار دارند نتایج که این مربی ایتالیایی می‌گرفت تکرار شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی به خوبی از شرایطی که در استقلال حاکم بود خبر داشت و با مطالعه کامل هدایت این تیم را برعهده گرفت.

کاظمی تصریح کرد: متاسفانه مدیریت قبلی استقلال شرایطی را به وجود آورد که این تیم با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو و تمرکز خود را از دست بدهد.

وی تاکید کرد: من هنوزم بر این باور هستم استقلال شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و در صورتی که حمایت‌های لازم صورت بگیرد می‌تواند یکی از دو جام (لیگ برتر یا حذفی) را بگیرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: سلب میزبانی نمایندگان ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باور کردنی نیست چرا که ایران در امنیت کامل است و کنفدراسیون فوتبال آسیا متاسفانه تحت تاثیر رفتارهای سیاسی دست به این اقدام زد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها