|
کدخبر: 80902

پرسپولیس یحیی با برد استارت زد

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و بادران با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

گسترش‌نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس امروز و از ساعت ۱۲ در دیداری دوستانه به مصاف بادران رفت.

تیم پرسپولیس با ترکیب: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، احمد نورالهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا و علی علیپور به مصاف حریف لیگ یکی خود رفت.

در دقیقه ۱۱ همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس در مقابل دروازه باردران، توپ را به علیپور رساند و این بازیکن از فاصله نزدیک نتوانست دروازه را باز کند و مدافعان حریف این فرصت را مهار کردند.

رضا کرمانشاهی از داوران لیگ برتری، این دیدار را قضاوت می‌کند.

کادر فنی پرسپولیس و بادران پیش از آغاز بازی، با یکدیگر خوش و بش کردند. فرهاد کاظمی و کرمانی مقدم با یحیی گل محمدی و دستیارانش دیدار و گفت‌وگو کردند.

بازی کماکان بدون گل دنبال می‌شود.

در دقیقه ۲۳ پاس عمقی احمد نورالهی در گوشه محوطه جریمه حریف به وحید امیری رسید که شوت سرضرب این بازیکن با اختلاف کم از بالا دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۵ یک و دوی خوب علیپور با امیری باعث شد که علیپور مقابل دروازه حریف به موقعیت برسد و شوت پای چپ محکم او را گلر بادران از زیر تاق دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۳۹ مهدی ترابی بعد از پاسی که از مهدی شیری گرفت، توپ را جلو برد و با یک شوت بیرون پا، دروازه حریف را باز کرد.

این دیدار دوستانه در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

در نیمه دوم، پرسپولیس با یک ترکیب متفاوت وارد زمین شد. بازیکنانی که در نیمه اول به زمین رفته بودند، بعد از یک ریکاوری کوتاه، راهی رختکن شدند.

پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب؛ امیرحسین بیات، سید جلال حسینی، احسان حسینی، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، سعید حسین‌پور، مهدی عبدی، کریستین اوساگونا، آریا برزگر و امید عالیشاه به زمین رفت.

در دقیقه ۴۶ در نخستین حمله سرخپوشان، امید عالیشاه در پی ارسالی که از روی یک ضربه آزاد داشت، در چند رفت و برگشت و دخالت خط دفاعی و گلر حریف که توپ را از روی خط دور کردند، مهدی عبدی با یک ضربه، گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۸ شوت محکم و از راه دور سعید حسین‌پور توسط گلر بادران از کنج دروازه به کرنر هدایت شد.

در دقیقه ۶۵ بر روی یک ضد حمله، مهدی عبدی توپ را به آریا برزگر رساند، اما شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه با ختلاف از روی دروازه حریف گذشت.

در دقیقه ۶۸ تیم بادران روی ضد حمله، یک موقعیت خوب به‌دست آورد و شوت بازیکن این تیم بعد از برخورد توپ به‌دست بیات، به تیر دروازه برخورد کرد و به کرنر رفت. ارسال کرنر هم با ضربه سر مدافع بادران همراه شد که توپ به تیر دروازه پرسپولیس خورد و اوساگونا توپ را دور کرد.

در دقیقه ۷۶ بر روی ضد حمله پرسپولیس، توپ با پاس اوساگونا به مهدی عبدی رسید و او در موقعیت تک به تک توپ را به بالای دروازه فرستاد.

در دقیقه ۷۹ و بعد از ارسال کرنر روی دروازه بادران، سرخپوشان صاحب موقعیت شدند

که در پی آن، شوت از زاویه بسته آریا برزگر به تیر دروازه حریف برخورد کرد و به بیرون رفت.

از دقیقه ۷۵ هم ساسان زمانه بجای امیر حسین بیات برای پرسپولیس به میدان آمد.

این دیدار دوستانه در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر