|
کدخبر: 315101

اینترمیلان / سری آ

رونمایی از هالیوودی‌ترین کیت جهان / زیباترین لباس تاریخ؟

از کیت جدید و البته جذاب باشگاه اینترمیلان رسما رونمای شد.

ورزش رونمایی از هالیوودی‌ترین کیت جهان / زیباترین لباس تاریخ؟

باشگاه محبوب ایتالیایی برای طرفداران خود یک غافلگیری ویژه دارد. پارامونت که یک کمپانی آمریکایی تولید فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی محسوب شده و  به عنوان اسپانسر اینتر، امشب با طرح جدیدی روی کیت اصلی این تیم نمایان خواهد شد.

اینتر برای پس گرفتن صدر جدول رده‌بندی سری آ از یوونتوس، به دنبال کسب یک پیروزی خانگی برابر اودینزه است. تمامی بلیت‌های این مسابقه از چند روز قبل به فروش رفته است و امشب سن سیرو جای سوزن انداختن ندارد.

اینتر و پارامونت پلاس با هم متحد شده‌اند تا یک کیت نسخه محدود جدید برای جشن گرفتن سری فیلم‌های تبدیل‌شوندگان یا Transformers ایجاد کنند.

نراتزوری در بیانیه‌ای رسمی با بیان این موضوع اعلام کرد: "تیم سیمونه اینزاگی برای بازی آخر این هفته خود مقابل اودینزه، لباس ویژه‌ای بر تن خواهد کرد و با پیراهن محدودی که مجموعه فیلم‌های تبدیل‌شوندگان را جشن می‌گیرد به زمین می‌آید."

این سری فیلم که نام خود را از مجموعه اسباب‌بازی‌های Hasbro گرفته است، که شامل فیلم‌های اکشن زنده و مجموعه‌ای انیمیشنی با شخصیت‌های انسان و تبدیل‌شونده است، به زودی در پارامونت پلاس به نمایش درخواهد آمد.

لباس-اینتر

سن سیرو دو مهمان ویژه برای این مناسبت خواهد داشت: دو ترنسفورمر در طول مسابقه، در کنار زمین حضور خواهند داشت. این دو شخصیت از حماسه همچنین در مسابقه زنان اینتر مقابل سمپدوریا در آرنا سیویکا که آن نیز امروز برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

این پیراهن ویژه همچنین بخشی از یک علت مهمتر خواهد بود. پارامونت و اینتر تعدادی از پیراهن‌ها را به کودکان بستری شده در بخش‌های اطفال در بیمارستان‌های مختلف میلان اهدا خواهند کرد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها