|
کدخبر: 312100

هادی چوپان / مستر المپیا / درک لانسفورد

واکنش تند و تیز چوپان به نایب قهرمانی / گرگ ایرانی از کوره در رفت!

بدنساز سرشناس ایران در اقدامی عجیب پس از نایب قهرمانی استیج را ترک کرد و سپس در پستی بحث برانگیز احتمالا مربی خود را عامل از دست رفتن قهرمانی تلقی کرد.

ورزش واکنش تند و تیز چوپان به نایب قهرمانی / گرگ ایرانی از کوره در رفت!

هادى چوپان امروز یکى از محبوب‌ترین ورزشکاران ایران به شمار مى‌رود، کسی با عناوین و افتخارات بسیار که رسیدن به آن کار راحتى نیست، کسى که به عنوان مدافع قهرمانى مسترالمپیاى سال قبل پا در آوردگاه امسال گذاشت.

کسب مقام نائب قهرمانى مسترالمپیاى ٢٠٢٣ در شب گذشته توسط هادى و به چنگ آوردن عنوان قهرمانى توسط حریف آمریکایى درک لانسفورد دو اتفاق مهم را رقم زد.

در ابتدا هادى چوپان با انتشار پستى شرمندگى و عذرخواهى خطاب به مردم از خنجر پنهانى فرو رفته در پهلوى خود سخن گفت که حتى مى توان آن را کنایه به مربى خود "هنى رامبد" برداشت کرد. و یا انتشار استورى به نحوى که انگار او دیگر قصد حضور در این سطح را با توجه به جمله هاى پایانى ندارد.

هادی-چوپان

چوپان در اینستاگرام خود نوشت: با سلام، من شرمنده و سرشکسته ى مردم ملت میهنم هستم. با تمام دنیا جنگیدم. قدرتم به همه چیز رسید جز آن خنجرى که نفهمیدم از کجا به پهلوهایم فرو رفت. حلالم کنید اگر لیاقت آن چیزى که لیاقت شما بود را نتوانستم به ارمغان بیاورم. شرمنده تمام مردم و نام کشورم ایران هستم.

به امید سربلندى ایران و آیندگان و بعد از من بدرود هادى چوپان بدرود.

آیا با توجه به مشترک بودن مربى نفرات اول و دوم مستر المپیاى امسال، منظور هادى چوپان بعد از کسب نائب قهرمانى کنایه به هنى رامبد است؟

جواب این سوال بى شک در روزهاى آتى مشخص خواهد شد و شاید هادى از مباحث دیگرى پرده بردارى کند.

البته سوال دیگر با توجه به نحوه ى خداحافظى هادى چوپان با مردم در پستى که ساعتى بعد از کسب نایب قهرمانى منتشر کرد هم این است که آیا او قصد کناره گیرى از رقابت حرفه اى در سال‌هاى بعد را دارد؟

و اما موضوع مهم دوم باز هم حمله وسیع و خجالت‌آور  عده‌ای به صفحه ى اینستاگرام درک لانسفورد است که الفاظی تند را پای آخرین پست او کامنت کردند. کارى که پیش از این نمونه هاى بیشمارى داشته است از جمله حمله به صفحه‌ى لئونل مسى پس از قرعه‌کشی جام جهانی.

البته واکنش چوپان هم به نایب قهرمانی و خود رقابت چندان ورزشی نبود و رقبایش را روی استیج شوکه کرد.

عجب صبحی داشت ورزش ایران!

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها