|
کدخبر: 310460

والیبال ایران به نقطه حساس رسید / ۳ گزینه برای جانشینی عطایی

تا حدود یک هفته دیگر گزینه‌های نهایی و رسمی هدایت تیم ملی والیبال مشخص خواهند شد.

ورزش والیبال ایران به نقطه حساس رسید / ۳ گزینه برای جانشینی عطایی

بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده به نظر می‌رسد که تا چند روز آینده گزینه‌های نهایی والیبال که سه نفر هستند برای هدایت تیم ملی مشخص خواهد شد و از بین آنها یک نفر سرمربی جدید ایران لقب می‌گیرد.

خود رییس فدراسیون والیبال نیز اخیرا در جلسه فنی به این موضوع اشاره کرده و گفته بود: "این جلسه را برای تحلیل وضع موجود تیم گذاشتیم و ۱۰ روز دیگر باید جلسه دیگری داشته باشیم که چه کسی می‌تواند والیبال را از این بحران نجات دهد. برخی مربیان خارجی درجه یک دنیا امکان به ایران آمدن ندارند، چون قرارداد باشگاهی دارند. ایتالیا هم قوانینی دارد به عنوان مثال باید مبلغی به فدراسیونش بابت استفاده از مربی باشگاهی یا تیم ملی‌شان پرداخت کنید."

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه گفت: بنا بر این باید از مربی‌ای استفاده کنیم که شناخت خوبی از بازیکنان و والیبال ایران داشته باشد. باید حلقه گمشده والیبال را بیابیم کسی که از تمام ظرفیت والیبال ایران به خوبی استفاده کند.

داورزنی با بیان این‌که اداره تیم بزرگسالان دشوارتر از رده‌های سنی است، گفت: اما اگر من به عنوان سرپرست، سرمربی و کادر آن‌ها را درست اداره کنم، مشکلی وجود نخواهد داشت. سرمربی باید این باور را داشته باشد که بازیکنش نمی‌تواند هر کاری را انجام دهد. ان‌شاءالله در جلسه بعد برای برون رفت از نقاط ضعف بیان شده از میان گزینه‌های مربیگری، بررسی و انتخاب خواهیم کرد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها