|
کدخبر: 308261

حضور بانوان در استادیوم قطعی شد

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: با صحبت هایی که انجام داده ایم بخشی از جایگاه تماشاگران ورزشگاه آزادی در بازی مقابل الهلال در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت.

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در رابطه با پیشرفت بازسازی ورزشگاه آزادی تهران و کیفیت چمن این استادیوم برای بازی مقابل الهلال عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: خدا را شکر مهیار عسگریان و همکارانش در شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توانسته اند سرعت خوبی به روند بازسازی ورزشگاه آزادی دهند و برای ترمیم چمن این ورزشگاه نیز در بازدیدی که داشتم حدود ۲۰۰ نفر مشغول به کار بودند تا به بهترین شکل ممکن آماده دیدار تیم ما و الهلال عربستان شود.

او ادامه داد: به نظرم کیفیت چمن آزادی برای این بازی به مراتب بهتر از دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر خواهد بود و اطمینان دارم پس از دیدار نساجی هم بهتر خواهد شد. جلسه‌ای خوبی با مسئولان ذی ربط داشته ایم و این بازی با حضور هواداران خواهد بود و بخشی از جایگاه تماشاگران نیز در اختیار هواداران بانوان نساجی قرار خواهد گرفت.

درودگر در پایان بیان کرد: امیدوارم بتوانیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم و هوادران از ما راضی باشند.

دیدار تیم های فوتبال نساجی ایران و الهلال عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۱۱ مهر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. نساجی در دیدار هفته اول برابر مومبای سیتی هند به برتری ۲ بر صفر رسید.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها