|
کدخبر: 307982

سلطان در چند قدمی پرسپولیس!

علی پروین همواره پرسپولیس را مانند زندگی خود دوست داشته و این مسئله را اصلا کتمان نمی‌کند.

ورزش سلطان در چند قدمی پرسپولیس!

نام پرسپولیس با علی پروین گره خورده است. سلطان قرمزها که سالیان متمادی فرمانروای بی‌چون و چرای قلمرو سرخ بود اما سرانجام مجبور شد این واقعیت تلخ را بپذیرد که دوران سلطان بودنش در پرسپولیس تمام شده است. علی‌آقا تا چند سال برای پذیرش این واقعه آمادگی نداشت و نسبت به آن گارد می‌گرفت اما جبر زمانه او را مجبور کرد قضیه را قبول کند.

ششم مهرماه سال ۱۳۸۸ یعنی ۱۴ سال قبل خبرورزشی گزارش ویژه‌ای در مورد ملاقات پروین با علی سعیدلو، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی منتشر کرد. پروین که چند روز قبل از این مسئله از عملکرد زلاتکو کرانچار سرمربی وقت پرسپولیس انتقاد کرده بود، در ملاقات با مرد شماره یک وقت ورزش ایران اعلام کرد اگر قرار باشد به پرسپولیس برگردد حاضر نیست سمتی تشریفاتی را بر عهده بگیرد و صرفا عضو هیئت مدیره باشد بلکه می‌خواهد کار اجرایی محکم بکند و اگر بنا باشد پست مدیریتی بگیرد، ترجیح می‌دهد مدیرعامل باشد. حتی در این گزارش آمده بود که پروین مدعی شد اگر مدیرعامل پرسپولیس بشود، می‌تواند برای این باشگاه یک ورزشگاه با گنجایش ۵۰۰هزار نفر بسازد و افرادی را دارد که چنین کاری بکنند!

البته قطعا منظور علی آقا از چنین استادیومی، یک مجموعه ورزشی چندمنظوره بود که گنجایش چنین جمعیتی را داشته باشد وگرنه هیچ استادیوم فوتبالی در دنیا با چنین ظرفیتی ساخته نشده است!

 

منبع: اندیشه معاصر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها